![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volwassen man neukt minderjarig meisje = altijd verkrachting Voert ze eerst dronken, en dient haar drugs toe = verzwarende omstandigheid. Kan dit binnendringen in uw moorse hersenen ? Nochthans niet moeilijk om te begrijpen... Laatst gewijzigd door den dinges : 28 februari 2012 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let's try 1) Dan hoop ik voor jou dat je geen zoon of dochter hebt die een vast lief heeft tussen de 16 en 18 ..... de toelating van deze laatste kan in twijfel getrokken worden Citaat:
Het feit dat ze zat is gaat niet veel veranderen aan het feit dat ze +16 is en (verondersteld) toestemming kán gevegeven hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verband is anders simpel : geïmmigreerde moslims zorgen in �*lle westerse landen voor problemen in verband met verkrachting/ groepsverkrachting...Informeer je eens wat, op die pc van je, als je toch nooit buitenkomt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() Eerder ? Waar,wat, wanneer ? Maak je beschuldigingen hard of zwijg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dank je om dat nog eens te bevestigen Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 28 februari 2012 om 23:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat mooie vrouwen jou storen in het straatbeeld, maar om andere redenen als de religieuze zotten. En nog iets : we hebben het niet over vrouwen, maar over mindejarige meisjes . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank je dit weer eens te bevestigen. Dat van die wei , dat weet ik nog ! Ik was inderdaad perplex, jullie stonden alletwee met jullie voeten in een enorme koeienstront... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontken je soms dat tot voor kort zelf de wetgeving ( daar hadden islamitische vekrachters maar bitter weinig mee te maken ) uitgingen van een zeker beeld ? even wat leesvoer : 'In de Code Pénal was echter alleen het overspel van de getrouwde vrouw en haar "medeplichtige" strafbaar terwijl dat voor haar echtgenoot slechts in een extreme situatie het geval was, namelijk als hij in de echtelijk woning een "bijzit" onderhield' ...een duidelijke suggestie richting vrouw als 'verleidster' en richting man als 'verleid en tijdelijk verlies van zelfcontrole' Het is pas in 2007, als ik het goed heb, dat dat euveltje is rechtgezet. De code Pénal ( Code Napoleon) dateert van 1810 en is nog steeds geldig tot de dag van vandaag. Het is niet het enige stukje waaruit duidelijk blijkt dat we eveneens van zeer vér komen en het niet het laatste stukje dat nog dient rechtgezet te worden. ( Medunkt staat er ook nog iets in over het pensioen van de langstlevende dat nekel van toepassing zou zijn voor weduwen ) Citaat:
We hebben het hier al een tijd lang over een zekere gedachtegang dat ook bij ons ( en tot vandaag ) vrouwen worden aanzien als zijnde de partij die 'uitlokt'... onderbewust speelt dat nog hevig. Minderjarige meisjes behoren nog steeds tot de groep van vrouwen en dat is duidelijk te merken aan het ronduit sletterig gedrag dat ze maar al te vaak overnemen. Uiteraard is dat totaal geen excuus of pleit dat de daders van die verkachting vrij. Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 01:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=403 Vooral 't woord dat tussen 'zatte' en 'slons' staat, waarop jij schrijft; "En waarom zou dat niet mogen?", waarna je begint over 16+, terwijl er staat; "minderjarig"! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Misschien deponeerde je wel van opwinding een enorme koeienstront ? Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 01:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sinds wanneer is +16 per definitie gelijk aan meerderjarig ? Hij liet me die vrijheid dus benutte ik ze Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 01:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Zal ik dit fait divers hierbij zetten?
Citaat:
Over welke klanten zou het gaan? http://www.vandaag.be/binnenland/914...ostitutie.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() Dat recht hebben ze volgens mij al. Ik zie trouwens niet in wat daar mis mee is. Zolang de vrije keuze niet beknot wordt. Of laat een vrouw die iemand wil opgeilen geen vrije keuze meer toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2. Je las duidelijk volgende post van Nynorsk niet (of je begreep 't niet): Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 februari 2012 om 16:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Europees Commissaris
|
![]() Een inleiding in Behavioral Psychology zou u verder kunnen helpen om te begrijpen dat het openbaren van uitlokkende acties die een aanleiding kunnen zijn tot blindelings imiteren geen goede resultaten opleveren voor de samenleving. Roken, drinken, scheldtaal gebruiken, immoreel zich aankleden ..
|
![]() |
![]() |