Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2012, 23:32   #401
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik als manzijnde neem het ook op voor al de mannen of het nu niet-Moslims zijn of Moslims

Zeg me nou eens eerlijk hoeveel mannen worden er verleid door vrouwen met kwade bedoelingen, ze worden verliefd gemaakt, enzo en dan worden zij verkracht ja, verkracht ja,

Ik vind dat we het woord verkrachting ook een ruimere betekenis moeten geven,

altijd wordt de schuld gestoken op de man, maar hoe zit het met een vrouw die mannen verleid en gebruikt
Moor, lees dit eens :
Volwassen man neukt minderjarig meisje = altijd verkrachting
Voert ze eerst dronken, en dient haar drugs toe = verzwarende omstandigheid.
Kan dit binnendringen in uw moorse hersenen ? Nochthans niet moeilijk om te begrijpen...

Laatst gewijzigd door den dinges : 28 februari 2012 om 23:32.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 23:40   #402
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je ranzige seksisme komt weer boven.

Nu, op dit forum trek je een grote bek open. Maar in het echt ben je een schichtig wezen. Als Artisjok voor jou zou staan, zou je wel dimmen.
Wat weet jij daar nu van ?
Oud 28 februari 2012, 23:43   #403
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De wetten betreffende verkrachting mogen inderdaad blindelings gehoorzaamd worden.
Echt ?
Let's try

1) Dan hoop ik voor jou dat je geen zoon of dochter hebt die een vast lief heeft tussen de 16 en 18 ..... de toelating van deze laatste kan in twijfel getrokken worden

Citaat:
En inderdaad, als een zatte minderjarige slons morgen voor jou haar rok opheft en zegt dat je hem erin mag steken, wel, dan mag jij dat dus niet, hoeveel lust je er ook voor hebt, want je bent volwassen, en doe je het toch, kan je daar in het gevang voor gaan.
2) Waarom zou dat niet mogen ?
Het feit dat ze zat is gaat niet veel veranderen aan het feit dat ze +16 is en (verondersteld) toestemming kán gevegeven hebben.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 23:44   #404
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik zie niet meteen de relevantie met betrekking tot de problematiek van de groepsverkrachtingen daar in Noorwegen.
Er zal wel meer zien dat jij " niet ziet ". Alles wat niet in je kraam te pas komt waarschijnlijk...
Het verband is anders simpel : geïmmigreerde moslims zorgen in �*lle westerse landen voor problemen in verband met verkrachting/ groepsverkrachting...Informeer je eens wat, op die pc van je, als je toch nooit buitenkomt...
Oud 28 februari 2012, 23:45   #405
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou die insinuatie maar voor jezelf.
Eerder was het erg duidelijk dat jij blijkbaar geen zier geeft omwille van de slachtoffers enkel de origine van de daders was blijkbaar interessant genoeg.
Eerder ? Waar,wat, wanneer ? Maak je beschuldigingen hard of zwijg.
Oud 28 februari 2012, 23:48   #406
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zal wel meer zien dat jij " niet ziet ". Alles wat niet in je kraam te pas komt waarschijnlijk...
Je moet niet over jouw probleem beginnen, den dinges

Citaat:
Het verband is anders simpel : geïmmigreerde moslims zorgen in �*lle westerse landen voor problemen in verband met verkrachting/ groepsverkrachting
Het verband is duidelijk 57% tov 47% waar die 57% helemaal niet alleen bestaat uit moslims
Dank je om dat nog eens te bevestigen

Citaat:
...Informeer je eens wat, op die pc van je, als je toch nooit buitenkomt...
De laatste keer toen ik buitenkwam stond ik een wei een vent te zoenen toen jij passeerde... je bleek nogal perplex

Laatst gewijzigd door praha : 28 februari 2012 om 23:48.
Oud 28 februari 2012, 23:51   #407
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft weinig met een 'nederlaagstrategie' te maken maar alles met de realiteit.

Het zou niet zo mogen zijn maar tot op heden _ daarvoor hadden we onze nieuwkomers helemaal niet nodig _ is er ook vanuit onze westerse normen en waarden steeds in ons achterhoofd ( vooral dat van rechters ) rekening mee gehouden.

We ( het westen dus ) zijn misschien nu pas zover gekomen dat we misschien kunnen stellen : 'vrouwen zijn niet (nooit) verantwoordelijk voor het gedrag van mannen te stellen'

deels waar... getuige de recente 'slettendag' naar aanleiding van het gebeuren in Canada
ipv monokini op het strand, kort rokje in 't straat moet het ook kunnen dat vrouwen zich ronduit sletterig kleden en zelfs gedragen.
We zijn er dus nog niet

Volgende stap ? : vrouwen moeten het recht hebben om mannen ook fysiek op te geilen tot ze een bikkelharde paal in hun broek hebben
Dit doet mij denken aan vrouwenhatende zever die moet dienen om islamietische verkrachters te vergoelijken.
Ik denk dat mooie vrouwen jou storen in het straatbeeld, maar om andere redenen als de religieuze zotten.
En nog iets : we hebben het niet over vrouwen, maar over mindejarige meisjes .
Oud 28 februari 2012, 23:56   #408
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Echt ?
Let's try

1) Dan hoop ik voor jou dat je geen zoon of dochter hebt die een vast lief heeft tussen de 16 en 18 ..... de toelating van deze laatste kan in twijfel getrokken worden

2) Waarom zou dat niet mogen ?
Het feit dat ze zat is gaat niet veel veranderen aan het feit dat ze +16 is en (verondersteld) toestemming kán gevegeven hebben.
Onder de 16 = strafbaar.
Oud 29 februari 2012, 00:01   #409
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet niet over jouw probleem beginnen, den dinges

Het verband is duidelijk 57% tov 47% waar die 57% helemaal niet alleen bestaat uit moslims
Dank je om dat nog eens te bevestigen

De laatste keer toen ik buitenkwam stond ik een wei een vent te zoenen toen jij passeerde... je bleek nogal perplex
Alhoewel er minder allochtonen zijn dan autochtonen, zorgen de allochtonen voor het grootste deel verkrachtingen (+ andere misdaden, dit even terzijde ).
Dank je dit weer eens te bevestigen.
Dat van die wei , dat weet ik nog ! Ik was inderdaad perplex, jullie stonden alletwee met jullie voeten in een enorme koeienstront...
Oud 29 februari 2012, 01:21   #410
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit doet mij denken aan vrouwenhatende zever die moet dienen om islamietische verkrachters te vergoelijken.
Ik denk dat mooie vrouwen jou storen in het straatbeeld, maar om andere redenen als de religieuze zotten.
Ipv van je eigen hersenspinsels te etaleren zou je misschien beter gewoon denken vanuit termen van realisme los van ieder waardeoordeel.
Ontken je soms dat tot voor kort zelf de wetgeving ( daar hadden islamitische vekrachters maar bitter weinig mee te maken ) uitgingen van een zeker beeld ?

even wat leesvoer :
'In de Code Pénal was echter alleen het overspel van de getrouwde vrouw en haar "medeplichtige" strafbaar terwijl dat voor haar echtgenoot slechts in een extreme situatie het geval was, namelijk als hij in de echtelijk woning een "bijzit" onderhield'
...een duidelijke suggestie richting vrouw als 'verleidster' en richting man als 'verleid en tijdelijk verlies van zelfcontrole'
Het is pas in 2007, als ik het goed heb, dat dat euveltje is rechtgezet.
De code Pénal ( Code Napoleon) dateert van 1810 en is nog steeds geldig tot de dag van vandaag.
Het is niet het enige stukje waaruit duidelijk blijkt dat we eveneens van zeer vér komen en het niet het laatste stukje dat nog dient rechtgezet te worden.
( Medunkt staat er ook nog iets in over het pensioen van de langstlevende dat nekel van toepassing zou zijn voor weduwen )

Citaat:
En nog iets : we hebben het niet over vrouwen, maar over mindejarige meisjes .
Ja en dan ?

We hebben het hier al een tijd lang over een zekere gedachtegang dat ook bij ons ( en tot vandaag ) vrouwen worden aanzien als zijnde de partij die 'uitlokt'... onderbewust speelt dat nog hevig.
Minderjarige meisjes behoren nog steeds tot de groep van vrouwen en dat is duidelijk te merken aan het ronduit sletterig gedrag dat ze maar al te vaak overnemen.

Uiteraard is dat totaal geen excuus of pleit dat de daders van die verkachting vrij.

Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 01:23.
Oud 29 februari 2012, 01:24   #411
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onder de 16 = strafbaar.
Je kent toch het verschil tssen een + en een - hé ... mag ik hopen
Oud 29 februari 2012, 01:29   #412
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kent toch het verschil tssen een + en een - hé ... mag ik hopen
praha, je bent de weg kwijt, lees eerst eens waarop je antwoord geeft;
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=403

Vooral 't woord dat tussen 'zatte' en 'slons' staat, waarop jij schrijft; "En waarom zou dat niet mogen?", waarna je begint over 16+, terwijl er staat; "minderjarig"!

SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 01:31   #413
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alhoewel er minder allochtonen zijn dan autochtonen, zorgen de allochtonen voor het grootste deel verkrachtingen (+ andere misdaden, dit even terzijde ).
Dat zal je dan toch nog eens moeten aantonen ... of je het althans beter formuleren

Citaat:
Dat van die wei , dat weet ik nog ! Ik was inderdaad perplex, jullie stonden alletwee met jullie voeten in een enorme koeienstront...
Kan niet... het was een wei voor paarden...en op dat moment stond er welgeteld één ouwe knol _ een kastnicht naar verluid_ geëxciteerd naar ons te gapen
Misschien deponeerde je wel van opwinding een enorme koeienstront ?

Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 01:32.
Oud 29 februari 2012, 01:34   #414
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
praha, je bent de weg kwijt, lees eerst eens waarop je antwoord geeft;
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=403
toch niet hoor, beste SDX

Citaat:
Vooral 't woord dat tussen 'zatte' en 'slons' staat, waarop jij schrijft; "En waarom zou dat niet mogen?", waarna je begint over 16+, terwijl er staat; "minderjarig"!

ja, er staat inderdaad minderjarig
Sinds wanneer is +16 per definitie gelijk aan meerderjarig ?
Hij liet me die vrijheid dus benutte ik ze

Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 01:36.
Oud 29 februari 2012, 05:24   #415
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Zal ik dit fait divers hierbij zetten?

Citaat:
Een 55-jarige Marokkaanse vrouw verdiende 2,5 miljoen euro door minderjarige en illegale meisjes uit haar geboortedorp te dwingen zich te prostitueren in haar seksclub in Erpe-Mere. De vrouw riskeert nu zeven jaar cel.

Bar Tropical, op de Gentsesteenweg in Erpe-Mere, werd in de rechtbank van Dendermonde omschreven als "een zwijnenstal." De vrouwen werden verplicht om in een zetel en tussen het ongedierte te slapen, ze moesten de helft van hun loon afgeven en ook nog eens tien euro huurgeld per dag betalen. Voor de seks met de klanten was er maar één regel: zonder condoom. Als er al voorbehoedsmiddelen in huis werden gehaald, waren die van zo'n slechte kwaliteit dat ze telkens scheurden.

Restaurant
Het brein achter de club was de Marokkaanse Aicha M. (55) uit Molenbeek. "De vrouw lokte meisjes uit haar geboortedorp in Marokko naar België, om er zogezegd in de keuken van haar restaurant te werken", verduidelijkte advocaat Kris Goeman van de Antwerpse ngo Payoke. "Vanaf dag één dat ze in de club aankwamen, moesten ze zich prostitueren en alcohol drinken. M. zat als een pasja in de zetel en ontving het geld. Ze verdiende in totaal 2,5 miljoen euro, letterlijk op de rug van de meisjes."

De vrouw zelf ontkent bijna alle beschuldigingen. De rechtbank doet op 27 maart vonnis in de zaak.
Bemerk het uitzonderlijke gebruik van de vermelding van de afkomst van zowel daderes als slachtoffers.
Over welke klanten zou het gaan?

http://www.vandaag.be/binnenland/914...ostitutie.html
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 08:19   #416
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat moet ik nu leren uit deze artikels volgens jou ?
Wil je er iets uit leren?
Citaat:
Dat een aantal jongeren ontsporen, en bijgevolg mogen verkracht worden door in bende georganiseerde ouwe viezerikken, al dan niet immigranten ?
Het is niet omdat bepaalde kinderen zich slecht gedragen, dat zij mogen verkracht worden.
Dat klopt, het is niet omdat jongeren ontsporen dat ze mogen verkracht worden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 08:23   #417
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat weet jij daar nu van ?
Dat men in real life toch op zijn minst een ietsje beleefder is.
In de anonimiteit van fora vallen grenzen weg en doet men uitspraken die men niet zou durven doen IRL.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 15:24   #418
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
volgende stap ? : vrouwen moeten het recht hebben om mannen ook fysiek op te geilen tot ze een bikkelharde paal in hun broek hebben
Dat recht hebben ze volgens mij al. Ik zie trouwens niet in wat daar mis mee is. Zolang de vrije keuze niet beknot wordt. Of laat een vrouw die iemand wil opgeilen geen vrije keuze meer toe?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 16:49   #419
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
..
Dergelijke statisieken trekken uit 41 gevallen over 3 jaar is gewoon mathematisch zinloos, een statistische vloek.
Citaat:
Jaja, maak je niet moe...Ik weet al lang naar wie je sympatie gaat...
Wel goor van jou om de partij van die verkrachtende Paki's te kiezen vind ik, maar kom, van een fulltime- allochtonenknuffelaar kan men niet anders verwachten zeker...
1. Waar kies ik
Citaat:
de partij van die verkrachtende Paki's
? Link naar die post aub of je bent hier gewoon aan 't liegen en lasteren.

2. Je las duidelijk volgende post van Nynorsk niet (of je begreep 't niet):
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Vreemd genoeg zegt het rapport, waarover dat artikel zou moeten gaan, zelf iets anders:
https://www.politi.no/vedlegg/lokale...dlegg_1309.pdf
Lees vanaf pg. 52.

Oa. "Når man bryter voldtektsanmeldelser ned på type voldtekt og identifiserte mistenkte/siktedes landbakgrunn, nærmer man seg et nyansert bilde av forholdet mellom voldtekt og etnisitet. Grove generaliseringer som har gitt inntrykk av at voldtektsmenn kun er utlendinger – og i hovedsak muslimer - viser seg utilstrekkelige og feilaktige."

De 100%-statistiek-mythe is volgens mij gebaseerd op de cijfers voor "overfallsvoldtektene". Ik zou niet goed weten hoe ik dat moet vertalen, in het Engels zal dat allicht 'assault rape' zijn - verkrachtingen waarbij je plots wordt aangevallen? Er blijken 6 van die verkrachtingen te zijn geweest, gepleegd door 5 daders, en die blijken allen allochtoon.
In de andere types verkrachtingen zijn de Noren weldegelijk vertegenwoordigd.

Ik kan me nu echt niet goed voorstellen dat er hier mensen zijn die denken dat alle Noorse mannen van die vriendelijke types zijn en er zeker geen verkrachtingen door Noren gebeuren? Hoe ver kijk je d�*n naast de realiteit?

In vind het heel triestig dat je anno 2012 nog mensen lijkt te moeten overtuigen dat er in onze westerse samenleving ook zoiets bestaat als verkrachting.
Hier, om je te helpen: http://translate.google.com/

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 februari 2012 om 16:52.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2012, 18:20   #420
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat recht hebben ze volgens mij al. Ik zie trouwens niet in wat daar mis mee is. Zolang de vrije keuze niet beknot wordt. Of laat een vrouw die iemand wil opgeilen geen vrije keuze meer toe?
Een inleiding in Behavioral Psychology zou u verder kunnen helpen om te begrijpen dat het openbaren van uitlokkende acties die een aanleiding kunnen zijn tot blindelings imiteren geen goede resultaten opleveren voor de samenleving. Roken, drinken, scheldtaal gebruiken, immoreel zich aankleden ..
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be