Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2012, 21:14   #381
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Het is een op dit forum ontstane veralgemening
Amaai, jij geeft rap toe dat het uit de lucht gegrepen is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 21:16   #382
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Amaai, jij geeft rap toe dat het uit de lucht gegrepen is.
Sé, dat is nu een vb van die gegeven uitdrukking.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 21:19   #383
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Chill out, sweetie.

Het is een op dit forum ontstane veralgemening voor alle poco's en moslimpijpers, die met een vortig trollentaaltje de begane wandaden van hun mohammedaanse poulains trachten te vergoelijken, minimaliseren en zelfs de schuld daarvan bij het slachtoffer of de boodschapper proberen te leggen.

Dat uw nick refereert naar die uitdrukking zal wsl louter toeval zijn ...
Je ranzige seksisme komt weer boven.

Nu, op dit forum trek je een grote bek open. Maar in het echt ben je een schichtig wezen. Als Artisjok voor jou zou staan, zou je wel dimmen.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 21:44   #384
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je ranzige seksisme komt weer boven.

Nu, op dit forum trek je een grote bek open. Maar in het echt ben je een schichtig wezen. Als Artisjok voor jou zou staan, zou je wel dimmen.
Potje zelfanalyse ?

btw: http://forum.politics.be/showthread....ost6005126#315
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 22:19   #385
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zomdupar Bekijk bericht
Zelfs de BBC is te laf, te politiek correct om de waarheid te zien.

Als het andersom was geweest dan had u het al gelezen in elke krant, elke website ... rascisme had men dan geschreeuwd !

De sossen hebben deze beesten binnengelaten ...
Och wat een sukkel die zomdupar. De sossen hebben juist niks binnengelaten. Als er één groep is die je zou kunnen verwijten dan zijn het de liberalen wel. Het enige wat je de sossen kunt verwijten is dat ze te veel willen opkomen voor de rechten van nietsnutten van mensen. Daarmee viseer ik niet een gehele gemeenschap op vlak van ras of religie, maar gewoon de hele groep mensen die zich om wat voor reden ook, niet aanpassen aan onze westerse normen en waarden, en voor veel last zorgen. Daar moet komaf mee worden gemaakt, met de grote, harde stalen borstel. En dit is een mentaliteit dat niet enkel de sossen, maar politici van alle strekkingen zich eigen moeten maken.
Anderzijds dient ook te worden gezegd dat vele van die Britse bakvissen zich kleden als goedkope smakeloze sletten.....maar dit geeft natuurlijk niemand het recht om ze te misbruiken of aan te randen. Maar het kan bepaalde mannen doen ophitsen ja.
Oud 28 februari 2012, 22:28   #386
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Herstel: Ik heb het bericht nog eens beter gelezen en zag dat de jongste man 22 jaar oud was. De daders zijn 7 volwassen mannen en geen jonge sukkels. Mijn eerdere reacties waren dus onzorgvuldig en niet specifiek voor dit geval. En omdat de namen van de verdachten Arabisch zijn en twee verdachten Mohammed heten wijst dit op een verziekte moraal onder de mohammedanen in het VK, wat consequenties zal hebben voor de tolerantie van bepaalde vreemdelingen aldaar.

Niettemin vind ik dat het VK zich eens ernstig moet afvragen waarom meisjes zich zo gemakkelijk afgeven met volwassen mannen en waarom dit gebeurt gedurende meer dan een jaar voordat men er, wellicht vanwege de zwangerschap van een dertienjarige, achter komt. En ik vraag mij af waarom terwijl de zaak pas in 2012 voor komt.
Citaat:
7 volwassen mannen en geen jonge sukkels. Mijn eerdere reacties waren dus onzorgvuldig en niet specifiek voor dit geval. En omdat de namen van de verdachten Arabisch zijn en twee verdachten Mohammed heten wijst dit op een verziekte moraal onder de mohammedanen in het VK, wat consequenties zal hebben voor de tolerantie van bepaalde vreemdelingen aldaar.
7 volwassen mannen, namen van de verdachten Arabisch, twee verdachten Mohammed==>de mohammedanen in het VK.

Veralgemening, iemand?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 22:33   #387
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Begrepen nu ? De immigranten verkrachten MEER dan de Noren, al dan niet 2 meter groot.
Nog iets tot je dienst ?
Dat had ik al begrepen....
Nu nog even antwoorden graag
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 22:35   #388
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier, nog zo een voorval, in Eigen Land...Doodgezwegen in de media, vergoelijkt en geminimiseerd door allochtonenknuffelaars en ander uitschot...Walgelijke bedoening...
Ik zie niet meteen de relevantie met betrekking tot de problematiek van de groepsverkrachtingen daar in Noorwegen.
Oud 28 februari 2012, 22:38   #389
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijf jij maar rondlopen met die schellen op je ogen, en/of je kop in het zand...Het zal je een zorg wezen wat jonge meisjes overkomt, nietwaar ?
Hou die insinuatie maar voor jezelf.
Eerder was het erg duidelijk dat jij blijkbaar geen zier geeft omwille van de slachtoffers enkel de origine van de daders was blijkbaar interessant genoeg.
Oud 28 februari 2012, 22:50   #390
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat is van dezelfde orde als vrouwen die komen klagen dat ze verkracht werden nadat ze in monokini op het strand hebben gelegen. Dit gaat helemaal mee in de doctrine dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor het gedrag van mannen. In feite bent u islamitischer dan u denkt.

Nederlaagstrategie?
Heeft weinig met een 'nederlaagstrategie' te maken maar alles met de realiteit.

Het zou niet zo mogen zijn maar tot op heden _ daarvoor hadden we onze nieuwkomers helemaal niet nodig _ is er ook vanuit onze westerse normen en waarden steeds in ons achterhoofd ( vooral dat van rechters ) rekening mee gehouden.

We ( het westen dus ) zijn misschien nu pas zover gekomen dat we misschien kunnen stellen : 'vrouwen zijn niet (nooit) verantwoordelijk voor het gedrag van mannen te stellen'

deels waar... getuige de recente 'slettendag' naar aanleiding van het gebeuren in Canada
ipv monokini op het strand, kort rokje in 't straat moet het ook kunnen dat vrouwen zich ronduit sletterig kleden en zelfs gedragen.
We zijn er dus nog niet

Volgende stap ? : vrouwen moeten het recht hebben om mannen ook fysiek op te geilen tot ze een bikkelharde paal in hun broek hebben
Oud 28 februari 2012, 22:57   #391
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Ho, beestachtige wildernis en fastfood? Ik begrijp u niet.

De opvoeding is trouwens ook helemaal geen "andere zaak"; het is eerder dezelfde zaak. Moest ik mijn minderjarige 5-jarigen laten rondslingeren in kerken, moet ik achteraf ook niet over pedofilie klagen.
Ja, leg de schuld maar bij de slachtoffers : als je uw kinderen niet opsluit moet je niet klagen dat ze verkracht worden.
Wel, sorry, dat is dus dikke zever. Zelfs al heeft een kind de meest slonzige en onverschillige ouders, en mag het �*lles doen , en buitenlopen op gelijk welk uur, dan nog moeten viespeuken er met hun poten af blijven. Als iemand verkracht word, groot of klein, is het de schuld van de verkrachter.
Anders, wanneer jij of je buurvrouw morgen verkracht word, zal men mogen zeggen dat het jullie eigen schuld is, je had maar moeten thuisblijven, of je laten vergezellen van een stoere man.
En dit is een stukje uit het kranteartikel :
Citaat:
The court heard the men knew each other and two of them worked in takeaways in Heywood, Rochdale, called Tasty Bites and the Balti House
Enkele van die mannen werkten in takeaways. Fastfoodrestaurants dus, waar je eten kan kopen om mee te nemen. " Beestachtige wildernis " slaat op de gebieden waaruit deze mannen ( Paki's ) afkomstig zijn. Pakistan is in mijn ogen inderdaad een beestachtige wildernis, naar het schijnt één van de afschuwelijkste landen ter wereld om als vrouw te moeten leven. En verdomd onveilig voor andere mensen ook, vooral christenen en hindoe's.

Laatst gewijzigd door den dinges : 28 februari 2012 om 23:04.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 22:57   #392
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Was er trouwens onlangs zo geen artikel over een kind dat gestolen was uit een auto ofzo? Efkes een winkel binnengegaan, kind bleef even in de auto zitten, kind was weg? En dan overal reacties dat het de schuld van de ouders was, want wie laat nu zijn kind efkes alleen achter in een auto.
Ik denk niet da'k de keren kan tellen dat ik even alleen in de auto heb gezeten zenne.
juist ja... er was zo een verhaal
té gek in feite

Daar tegenover staat dan dat verhaal over die baby of peuter die daar op een volle zonovergoten zomerse dag in de auto is blijven zitten en uiteindelijk overleden is
Oud 28 februari 2012, 23:03   #393
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Echte verkrachting, en niet de termvervuiling die u hanteert, wijst op een geweldadige opgedrongen vorm van sex. Er is dus sprake van dwang.
vergeet niet dat die 'dwang' ook psychologisch van aard kan zijn en dat het begrip is uitgebreid tot elke vorm van penetratie

Dit uiteraard even volledig terzijde....
Oud 28 februari 2012, 23:13   #394
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
échte mannen hebben zelfbeheersing.
even volledig terzijde...

Vreemde stelling hoor...

Blijkbaar kan/mag een vrouw wel haar zelfbeheersing verliezen en wordt dat bovendien vaak 'vergoedelijkt' door een sluier van (drog)redenen : emotie, jaloersie, liefde, afwijzing, orgasme, etc

Een man daarentegen ( althans in het westen ) dient ten alle tijden zijn zelfbeheersing te kunnen houden.
Het heeft blijkbaar ook iets met onze westerse opvoedingsmentaliteit en et verwachtingspatroon te maken.
Oud 28 februari 2012, 23:13   #395
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit klinkt niet als een moreel oordeel maar meer als een blinde gehoorzaamheid aan de wet. De wet staat de meisjes toe om te neuken met wie ze willen en om drank aan te nemen zoveel ze willen. Daar kunnen ze niet voor gestraft worden. Vroeger werden ze in een gesticht geplaatst als ze te veel naar jongens keken en nu gaan ze hun gang maar. Dus daar kunnen de lieve meisjes en vooral hun ouders - zo is onze Polleke niet! - dan achteraf fijn een zaak van maken hè? En die jongens zijn voor de één onnozele sukkels en voor de ander misdadigers - ik heb het hier niet over mishandeling en dwang en misbruik maken van een laveloos meisje door de jongens, natuurlijk; dat is altijd misdadig. Wat daar van waar is moet nog bewezen worden. Maar die beschuldiging is schijnbaar het enige dat jou interesseert. Nou, dat moet zwaar bestraft worden natuurlijk. Fijn dat je het zegt.
De wetten betreffende verkrachting mogen inderdaad blindelings gehoorzaamd worden. En inderdaad, als een zatte minderjarige slons morgen voor jou haar rok opheft en zegt dat je hem erin mag steken, wel, dan mag jij dat dus niet, hoeveel lust je er ook voor hebt, want je bent volwassen, en doe je het toch, kan je daar in het gevang voor gaan. Maar zo is het in het geval dat ons interresseert hier helemaal niet gegaan, de meisjes werden eerst overgehaald een drankje te nuttigen, dan nog één, enz, daarna ,eens zat, kregen ze ook nog drugs toegediend, en daarna werden ze verkracht. En dat mag zwaar gestraft worden, zélfs als jij meer sympatie voor die Pakistaanse verkrachters hebt als voor de blanke slachtoffers.
Oud 28 februari 2012, 23:15   #396
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Geen probleem maar het waarom van die reactie ligt in die reactie zelf.
Met alle respect porpo... maar hier pas ik dus
Oud 28 februari 2012, 23:22   #397
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat moet ik nu leren uit deze artikels volgens jou ? Dat een aantal jongeren ontsporen, en bijgevolg mogen verkracht worden door in bende georganiseerde ouwe viezerikken, al dan niet immigranten ?
Het is niet omdat bepaalde kinderen zich slecht gedragen, dat zij mogen verkracht worden.
Oud 28 februari 2012, 23:25   #398
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Chill out, sweetie.

Het is een op dit forum ontstane veralgemening voor alle poco's en moslimpijpers, die met een vortig trollentaaltje de begane wandaden van hun mohammedaanse poulains trachten te vergoelijken, minimaliseren en zelfs de schuld daarvan bij het slachtoffer of de boodschapper proberen te leggen.

Dat uw nick refereert naar die uitdrukking zal wsl louter toeval zijn ...
Het blijft echter een feit dat jij uitgaat van dat dogma

Het stukje :
Citaat:
...op zijn minst rekening gehouden moet worden met de mogelijkheid dat de schuld voor deze vooral door de meisjes betreurde gebeurtenissen niet geheel en al bij de ongeïntegreerde mannen ligt en er dus sprake zou kunnen zijn van verzachtende omstandigheden en daarom een zo scherpe veroordeling van de ongeïntegreerde mannen toch eigenlijk ook vergezeld zou moeten gaan van een even scherpe veroordeling van de nalatige maatschappij en ouders..
waar je aanvankelijk op reageerde staat gewoon los van iedere etnische of religieuze inslag.
Doch omdat het hier nu gaat over moslims ( of althans vemoedelijk ) begin je meteen te spreken van 'vergoelijken, minimaliseren en zelfs de schuld daarvan bij het slachtoffer of de boodschapper proberen te leggen.'
Het zijn de klasieke 'verzachtende omstandigheden' die in een rechtbank ter sprake zouden komen.
Blijkbaar bevallen ze je niet _ dat is weer een geheel andere discussie _ of dienen ze niet te mogen opgeworpen worden als het over moslims gaat.

Verklaar dat eens in je 'poco's en moslimpijpers'-theorietje
Oud 28 februari 2012, 23:27   #399
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Herstel: Ik heb het bericht nog eens beter gelezen en zag dat de jongste man 22 jaar oud was. De daders zijn 7 volwassen mannen en geen jonge sukkels. Mijn eerdere reacties waren dus onzorgvuldig en niet specifiek voor dit geval. En omdat de namen van de verdachten Arabisch zijn en twee verdachten Mohammed heten wijst dit op een verziekte moraal onder de mohammedanen in het VK, wat consequenties zal hebben voor de tolerantie van bepaalde vreemdelingen aldaar.

Niettemin vind ik dat het VK zich eens ernstig moet afvragen waarom meisjes zich zo gemakkelijk afgeven met volwassen mannen en waarom dit gebeurt gedurende meer dan een jaar voordat men er, wellicht vanwege de zwangerschap van een dertienjarige, achter komt. En ik vraag mij af waarom terwijl de zaak pas in 2012 voor komt.
Je geeft dus toe dat je het artikel niet, of halfzegat, gelezen had, maar dat dit je niet weerhield om eens te komen uitleggen waar het op stond, en dit op een hoogdravend en pretentieus toontje...
Het is genoteerd.
Oud 28 februari 2012, 23:29   #400
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Jaja en hoeveel Moslimjongens worden er verkracht door blanke meisjes???

Dat komt niet op TV hé???

Hoeveel Moslimjongens worden verleid door blanke meisjes ? Dan lokken zij die jongen in bed en dan zegt ze "ik neem de pil" en die jongen gebruikt geen condoom denkend dat zij de pil neemt en dan is het PATAT, zij is zwanger, een hele juridische lijdensweg

Eentje om in te kaderen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be