![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Alweer een leugen. Welk verband is er tussen de N-VA en het VNV? Geen enkel. Je mag je gelukkig prijzen dat de leiding van de N-VA niet aanwezig is op dit forum, anders had je vermoedelijk een proces wegens laster en eerroof aan je been. Terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stuur dat dan door naar de partijleiding, hé. Ik heb ergens zo'n interview gelezen met Bas Luyten over de VNV binnen N-VA. Is de partijleiding daartegen aan het procederen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die band is even groot als de SP.a en het VNV. (bert anciaux...)
Laatst gewijzigd door Yous : 7 maart 2012 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens was de VNV helemaal geen bende nazi's. De Vlaamse nazi's die zaten in de DEVLAG. Het VNV had een linker- en een rechtervleugel, net als de Volksunie. Mettertijd schuifde men echter steeds meer naar rechts op, waardoor de linkse partijleden uiteindelijk vertrokken. Het resultaat was een rechtse anti-vakbondspartij met een charismatische leider, Staf Declerq, die zich prostitueerde met de eerste de beste bezetter. Lijkt meer op de N-VA vandaag, met een De Wever die zijn bewondering voor Nicolas Sarkozy niet onder stoelen of banken steekt, dan op het Vlaams Belang. Laatst gewijzigd door Kallikles : 8 maart 2012 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik nog steeds niet 'hoe en waarom?'
Welk effect heeft nationalisme volgens u op de werking van het zintuig dat voor visuele prikkels zorgt? Kent u toevallig ook een goede oogarts die ik kan/moet raadplegen in het geval dat nationalisme mij bijziend zou hebben gemaakt? Kan/mag ik - in het geval dat ik door nationalisme bijziend gemaakt geworden zou zijn - nog boeken en folders en tijdschriften lezen/naar films kijken zonder een speciale bril op te zetten? Stel ik die laatste vraag misschien beter aan die door u eventueel welwillend aanbevolen oogarts?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 8 maart 2012 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() In uw armtierige leefwereld misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EDIT: ik wil er je gewoon maar op wijzen dat je dat beter laat, dat komt nogal schreeuwerig en onvolwassen over Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 9 maart 2012 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |