![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vanaf dat je buiten dit kader treedt (naakt, kledij met onaanvaardbare politieke uitingen of simpelweg onhygienisch) zal je baas je heel snel wegsturen. je stelling dat jij kunt aandoen wat je wil is onverdedigbaar en houdt geen steek. uniformberoepen hebben nog een kleiner kader als jij en ik en de regel is: "iedereen gelijk voor de wet" de ene een zotte hoed dan iedereen een zotte hoed. de motivatie voor de zotte hoed is totaal irrelevant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag blijft dan waarom de consumenten in Nederland wél hoofddoeken kunnen verdragen en het eigenvolk schijnbaar niet.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze heeft zelfs werk geweigerd wat een meer dan gegronde reden is voor een ontslag... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 maart 2012 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1765 |
Banneling
|
![]() Inderdaad en werkgevers mogen kledij weren (of de dragers) die niet conform het arbeidsreglement gekleed zijn, daar vallen alle kledij onder die als ongepast wordt ervaren, onveilig,provocerend of de interne orde kunnen schaden...hopenlijk is dit de tweede nederlaag op rij voor imman de witte..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die rolstoelgebruiker zou met alle plezier zijn rolstoel opzij zetten.....als hij dat kon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
verschillende landen = verschillende mentaliteit, cultuur,normen en waarden. je zou dit, heel kortzichtig, racisme kunnen noemen maar dan verwijs ik naar de site van Nederlandse regeringspartijen waar je op een nogal bedenkelijke wijze oost-europeanen kunt stigmatiseren. ook bvb Ikea zal verschillende code's hanteren op de werkvloer (alnaargelang het land vd vestiging) en dat zal zich uiten in verschillende gedrags- of kledijcodes. Laatst gewijzigd door 1207 : 7 maart 2012 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1768 | ||
Banneling
|
![]() Dat weerlegt je argumentatie.
Citaat:
Een handelaar moet in de eerste plaats rekening houden met zijn verkoopcijfers en winsten. Citaat:
Tot enkele klanten daar een probleem van maakten, dat is de vrije keuze van de klanten. Laatst gewijzigd door artisjok : 7 maart 2012 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1770 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
klanten mogen klagen, de baas mag kiezen of hou er rekening mee houdt en het voor het personeel is het simpel. wie betaalt, bepaalt. Laatst gewijzigd door 1207 : 7 maart 2012 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft sjok & co minder problemen mee hoor. Alhoewel het exact op hetzelfde neerkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schik me niet zo maar naar mijn baas. Hij mag proberen om me weg te sturen. Wat jij er allemaal bijsleurt : naakt, onhygiënisch,... Daar gaat het hier niet over. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag uw baas u een kledingcode opleggen?http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/c...00059-2211.art |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1777 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Hema kopvodmens werd ook niet gebroodroofd.
Stop met telkens dezelfde leugens te herhalen. Moet je 't zo vaak herhalen totdat je er zelf in gelooft?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn gezond verstand gebruiken en kijken wat voor hem 't meest winstgevend is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen mij te herinneren dat men vorig jaar de winkelketen zou boycotten, broodroven volgens sommigen. Blijkbaar toch met weinig succes. Blijkbaar woeden de meeste mensen dat gelul over hoofddoeken toch wel beu. |
|
![]() |
![]() |