![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15701 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15702 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat dan een reden om het te ontkennen?
|
|
|
|
#15703 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De jongedame was nogal aan't zagen over zonde en het samenwonen buiten het kerkelijke huwelijk en dergelijke. Dus was mijn opmerking: "God heeft de mens geschapen in zijn evenbeeld? En aangezien die alles geschapen heeft, heeft die zijn eigenbeeld ook zelf gebracht?" "Ja" was het kordate antwoord. "Dan is God wel een heel pervers ventje" " Hoe durft ge dat te zeggen, wat is er nu pervers aan God???",met stoom uit haar oren. "Oh, waarom heeft ie dan de speeltuin tussen de 2 riolen geplaatst?" Ik heb het moeten uitleggen, net zonder tekeningetje. Maar het probleem kwam later, toen de opmerking in't roddelcircuit zat. Kreeg ik 2 van mijn moslim collega's aan mijn broek. Met het typische keelschraperige accent en doorspekt met Franse leenwoorden. "Gij durft wel, Allah pervert noemen" "Ik noem god geen pervert, ik stel alleen de vraag waarom die de speeltuin, of akker zoals zo leuk gebracht in de Koran, tussen de riolen heeft geplaatst." "Zijde gij racist?" "Ja" was mijn antwoord... En daar hadden ze geen antwoord op. Ik was dan ook niet onder de indruk van hun intimidatietechnieken. Ocharme...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 maart 2012 om 03:26. |
|
|
|
|
|
|
#15704 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vele vreemdelingen die eigenlijk geen enkele band met ons land hebben tenzij hun zakken vullen op onze kosten hoeven het niet nog erger te maken door te gaan "stemmen"! Stemmen waarvoor? Nog meer profitariaat, hoofddoekjes voor iedereen? Halal voor gans het land? Imman's als burgemeesters? Of je slaat door of je hebt het echt niet begrepen! Onze democratie moet stand houden tov druk van vreemdelingen die nooit democratie gekend hebben en die ook niet wensen, tenzij voor hun profitariaat. |
|
|
|
|
|
|
#15705 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15706 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En vooral: ze moeten zich inspannen om de democratie enz in te doen voeren in hun eigen landen ipv die van andere landen op de helling te zetten! Sommigen zijn nu bezig hun leven te geven in sommige van die landen voor wat meer democratie, alleen valt te vrezen dat het weer een maat voor niets zal zijn... Hier hebben we ze niet nodig om de maatschappij te veranderen! |
|
|
|
|
|
|
#15707 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn nog honderden miljoenen mensen in de wereld die wellicht tot de laagste sociale klasse behoren naar onze maatstaven gezien: die moeten maar zien dat ze tot hier geraken? Probleem opgelost... |
|
|
|
|
|
|
#15708 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die opgezette komedie om het volk braaf, dom en volgzaam en manipuleerbaar te maken hebben we ook eeuwen lang gekend en ondergaan! De religie (de onze dan) heeft hier niets meer te zeggen tenzij voor diegenen die daar zelf om vragen! Er kan dus geen sprake van zijn dat we dat allemaal nog eens overdoen met de islam en een stap terug naar dictatuur, achterlijkheid en middeleeuwen zetten! Een "erkende religie"...wat een stommiteit! Zeker voor de islam! |
|
|
|
|
|
|
#15709 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een haarnetje dient voor... Een hoofddoek dient voor... (bij twijfel: vraag het aan Erdogan!) Laatst gewijzigd door andev : 11 maart 2012 om 04:45. |
|
|
|
|
|
|
#15710 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je het over de "islamwetten" terzake?
Laatst gewijzigd door andev : 11 maart 2012 om 04:39. |
|
|
|
|
|
#15711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar zijn we dus al een tijdje zo laag gezakt nietwaar.
|
|
|
|
#15712 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15713 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15714 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#15715 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#15716 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15717 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo neen, waarom niet?
|
|
|
|
#15718 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
1) Heel veel , zo niet de de meeste laag betaalde jobs worden door die mensen ingevuld omdat wij autochtonen dat niet meer willen doen. 2) Pak de misbruiken in de sociale zekerheid aan zodat niemand de rest van zijn leven een luilekker leventje kan hebben om de kosten van de werkende mens. Citaat:
Het enige wat ge kunt eisen is dat ze de wetten van het land niet overtreden, en zelfs dat is iets waar de autochtonen zelf een broertje aan dood hebben. Denk maar aan het belasting ontduiken, het overtreden van de verkeersregels, en ja, de vele misbruiken van de sociale zekerheid. Man, de velen ontvluchten hun land omdat ze in een democratie willen leven en dat in eigen land niet kunnen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 maart 2012 om 09:47. |
||
|
|
|
|
|
#15719 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iemand die "het" draagt en "er klaar voor is" is vroom, hoogstaand, kuis en geschikt als huwelijkspartner. Iemand die "het NIET draagt is een hoer, kruipt met alle mannen in bed, leeft een losbandig leven dus en is dus niet eerbaar en een persoon die je niet hoeft te respecteren; D?*t is het grote probleem met het hoofddoekengedrag; Niemand vond van Brigitte Bardot dat ze vroom en kuis was (voor degenen die menen het hoofddoekverbod te accepteren door naar Bardot of alle anderen te verwijzen die in de jaren vijftig een foulard droegen omdat het mode was, inclusief mijn oma). |
|
|
|
|
|
|
#15720 |
|
Banneling
|
Ik denk dat dat bepaald wordt door één of andere wet met iets van "openbare orde" of "openbare eerbaarheid" of zoiets in de titel.
Laatst gewijzigd door artisjok : 11 maart 2012 om 09:57. |
|
|
|