![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15781 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15782 |
|
Minister-President
|
en heb je al gevonden waar ik dat allemaal heb beweerd? of ga je verder doen met vuilspuiterij omdat je toch maar niet met verstandelijk argumenten kan komen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2012 om 15:46. |
|
|
|
|
|
#15783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is echter ook duidelijk dat een bepaalde godsdienstige groep (rara, dewelke?
|
|
|
|
#15784 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15785 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15786 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Religie zègt mij niks, heeft totaal geen betekenis voor mij, staat niet boven de wet, voor mij is 't gewoon 'n hobby als 'n andere. Of 't nu cultuur genoemd wordt, dat hoofddoek, of religie of welke naam er op geplakt wordt, maakt niets uit voor mìj, voor jou blijkbaar wèl omdat 't GODsdienst genoemd wordt, staat 't 'n trapje hoger dan om 't even welke hobby? ...en d?*t vind ìk totaal van de pot gerukt, net als jij over peniskokers denkt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#15787 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probeer u eens in te beelden dat we hier geen kleine 2000 jaar christelijke overheersing hadden gekend. Denkt u dat onze cultuur dan identiek zou zijn aan de cultuur die we nu kennen?
|
|
|
|
#15788 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Marokko en Indonesie hebben beide krak dezelfde godsdienst. als godsdienst gelijk is aan cultuur dan zouden ze dus krak dezelfde cultuur moeten hebben. die hebben ze niet. de enigste logische verklaring is dus dat cultuur en godsdienst verschillend zijn. ben je niet zo goed in logisch redeneren? wat doe je dan op een discussieforum?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2012 om 16:12. |
|
|
|
|
|
|
#15789 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15790 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
nog een die denkt dat die mijn eigen mening beter kent dan ikzelf.
|
|
|
|
#15791 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15792 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over 't feit dat 'n hoofddoek net zo van de pot gerukt is als 'n peniskoker, voor jou blijkbaar niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#15793 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15794 |
|
Minister-President
|
nog een die denkt dat die mijn eigen mening beter kent dan ikzelf.
|
|
|
#15795 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Marokko werd reeds door de islam onderworpen in 682. Marokko heeft de islam als staatsgodsdienst. De islam kent er specifieke Maghrebbijnse kenmerken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokko#Godsdienst Indonesië is geen islamitische staat, al heeft het land de grootste moslimpopulatie in de wereld. Indonesië erkent 6 religies officieel, het kent niet de Maghrebbijnse cultuur. De islam drong er in de 13de eeuw binnen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Indonesi%C3%AB#Religie Marokko is dus meer dan 13 eeuwen mohammedaans, Indonesië een kleine 8 eeuwen. Het zal mij niet verwonderen dat door de moderne communicatiemiddelen de kloof tussen Marokko en Indonesië steeds kleiner wordt, maar op dit ogenblik speelt het niet-islamitische en het koloniale verleden van Indonesië een belangrijke rol evenals het verschillende klimaat.
|
|
|
|
#15796 |
|
Minister-President
|
dank u om verder uit te leggen waarom cultuur en godsdienst totaal niet hetzelfde is.
|
|
|
#15797 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoofddoeken vergelijken met peniskokers was; "van de pot gerukt" volgens jou! Waarom vroeg ik me af? De ene wil graag altijd en overal 'n doek op 't hoofd, zelfs in 'n winkel aan de kassa, binnenskamers terwijl 't er niet regent of koud is, totaal geen nut dus. De andere wil graag z'n peniskoker altijd en overal, anders voelt die man schaamte omdat hij 'naakt' is zonder peniskoker. Welk verschil is er? De ene zou 't wèl mogen, de ander niet, omdat 't totaal van de pot gerukt is, nog steeds volgens jou. Als moslima's menen altijd en overal met dat hoofddoek te mogen verschijnen, m?*g 'n peniskoker ook, 'n KKK of nazi outfit ook, moet kunnen, allemaal even van de pot gerukt...voor mij. Waarom is 't ene voor jou nìet van de pot gerukt, 't andere wel? Begrìjp jij niet dat er mensen zijn die 't allemaal van de pot gerukt kunnen vinden, behalve in hun eigen habitat?
Laatst gewijzigd door SDX : 11 maart 2012 om 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#15798 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
begrijpend lezen wordt nochtans in het 1ste leerjaar gegeven. (misschien niet in Spanje?) Citaat:
alleen maar een peniskoker (en dus niets anders) dragen (waarover het ging zie post 15629) is onhygienisch. Als je zou willen vergelijken, zou je moeten vergelijken met "alleen maar een hoofddoek (en dus niets anders.)" en daartegen zou ik ook zeggen, het mag niet, want het is onhygienisch. dus om dezelfde reden. zoals ik al zei, begrijpend lezen wordt nochtans in het 1 ste leerjaar al gegeven (in mijn tijd toch)
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2012 om 16:49. |
||||
|
|
|
|
|
#15799 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De bedoeling van de godsdienstvrijheid zal zeker niet geweest zijn de islam hier de kans te geven alles te overheersen! Meer dan dat moeten van die bullshit-"godsdienst" niet verwachten! |
|
|
|
|
|
|
#15800 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|