![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest dat bewezen worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als dit geen politieke recuperatie is, wat is het dan wel? Konden zij niet gewoon in hun bureel 1 minuutje stil zijn? Neen, de fotografen moeten alles goed vast kunnen leggen. 2012 komt er aan, niet waar?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Zonder afbreuk te willen doen aan de gruwelijke dood van die kindjes, maar denken "de mensen" eigenlijk wel aan de volwassen sukkelaars (zelf hoogstwaarschijnlijk vaders en moeders) die mee omgekomen zijn? Of is dat gewoon collateral?
Dan nog blijf ik bij mijn stelling dat heel deze ramp schromelijk misbruikt wordt om zich van andere prangende materie te kunnen ontdoen. Een gedroomde deus ex-machina, die de Machiavelli-adepten niet zomaar onbenut zullen laten. De een z'n dood, de andere z'n brood. Ze zijn dan ook effectief in aparte toestellen richting Zwisterland getrokken, hetgeen ik ook voorspelde. Het kostenplaatje in tijden van zware crisis niet te na gelaten, vind ik dat de morele implicaties en signalen daaraan verbonden de waarachtige motieven van onze lieve ministers weer eens goed bloot gelegd hebben. The show must go on.
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() +1... ze worden een beetje "vergeten" precies
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De gewonden, daar valt economisch nog meer te recupereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Inderdaad walgelijk. Op de gruwelijke dood van 22 kinderen probeert de valse kerk uit Rome en haar politieke vertegenwoordigers zich weer op de voorgrond te plaatsen. En idd die foto,s van dat Antwerps stadsbestuur is gewoon te walgelijk voor woorden, stelletje mediageile tyfuslijers.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat sommigen je dan voor smeerlap uitmaken heb je ook zelf gezocht kereltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Het leed dat het verlies van die kinderen en ook van de 4 volwassenen meebrengt, is niet te schatten, ik moet er niet aan denken, ik heb zelf een hoop kleinkinderen,
maar ik heb toch even gevloekt, toen ik deze morgen las, dat gisteren de regering er vqan geprofiteerd heeft om het artikel 195 van de grondwet te wijzigen, zonder veel kabaal van de oppositie want men kon nu toch niet tieren op zo'n moment. ik hoop dat de oppositie dat openbaar maakt, zodat we weten hoe schijnheilig de regering di Rupo te werk gaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Men gaat ongetwijfeld nog een paar dagen doorgaan met de recuperatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Met ontsteltenis heb ik kennisgenomen van het verschrikkelijke busongeval in het Zwitserse Sierre en de gevolgen die dit heeft gekregen voor de achtentwintig inzittenden, onder wie tweeëntwintig kinderen uit Vlaanderen en Nederland.
Als vader van twee kinderen, maar evenzeer als betrokken inwoner van de Lage Landen leef ik intens mee met de overlevenden en de ouders wier kinderen zo afschuwelijk uit hun nog jonge leven zijn weggerukt. Lieve ouders, u mag u in dit vreselijke verdriet gesteund weten door het besef dat velen in Nederland-Vlaanderen u innige troost toewensen en met mij om kracht en Gods zegen voor u bidden. Ernst |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Accident de car en Suisse. Registre des condoléances et journée de deuil national Condoléances La Commune de Perwez a décidé d'ouvrir un registre des condoléances. Elle s'associe �* la journée de deuil national. Ce registre de condoléances est accessible dans le hall de l'Hôtel de Ville de 8h �* 12h du lundi au vendredi. Celui-ci témoignera de la sympathie des perwéziens �* l'égard des familles et des proches des victimes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk maar eens goed na.
___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 maart 2012 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik vraag een 'hulplijn' aan!
![]()
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Je moet jezelf zo niet transponeren op anderen: dat komt belachelijk over!
![]()
![]() |
#78 |
|
![]() De 'hulplijn' (en zelfs monsieur le président) weet blijkbaar het antwoord ook niet!
![]()
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |