![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen vinden dat ze veel verdienen als ze merken dat hun naaste omgeving meer moet presteren, of langer moet werken voor minder geld. Over de inhoud, verantwoordelijkheid,leiderschap en specialiteit wordt weinig gepalaverd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken uw soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben absoluut een ramp wat dat betreft. Ik met telkens weer vragen "wie bent u" als er weer eens iemand aan mijn bureau staat. Enkel collegas waar ik dagelijks me te maken heb ken ik van gezicht...
Maar ik weet dat, en daarom dat ik ook geen leidinggevende functie nastreef. Ik ben erg goed in het snel vinden van de oorzaak van softwarebugs. En dat doe ik dan ook, en goed genoeg dat mijn werkgever er een comfortabel salaris voor wil betalen.
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk in verschillende vzw's (onbetaald) en mijn basistaak is het organiseren van zaken. 90% van mijn contacten zijn via email. We hebben ook enkele mensen die de PR op zich nemen, maar fuck that shit voor mij. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fantoom : 13 maart 2012 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor netwerkbeheerder kan je nog certificaten behalen, maar voor een programmeur ligt dit toch anders. Zo een certificaat zegt dan niet veel, enkel dat je het juiste antwoord wist op een meerderheid meerkeuzevragen. Zie je dat nu als positief of negatief dat een ongeschoolde programmeur de markt opstormt ? Je kan pronken met een programma dat je in elkaar gestoken hebt, maar als die programmeur voor elke stap in zijn programma ergens hulp moest gaan zoeken op een internetforum, dan zal die ook snel door de mand vallen. Waar zie jij al die ongeschoolde programmeurs en krijgen die echt kansen ?
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lonen afschaffen, probleem opgelost.
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of u uit uw hoofd weet hoe je ctrl-alt-delete kan uitschakelen maar ik kan u verzekeren dat die info vinden niet zo eenvoudig is. Wanneeer een klant dat gisteren moet weten dan zal ik dit informatie vinden. Ik heb daadwerkelijk forumlinks doorgestuurd als reactie op die vraag. Ik zie mijn support job dan ook niet als programmeur of zoiets, maar wel als het snel vinden en verwerken van goede en correcte informatie. Mij is het worst wat de klant ermee doet zolang hij maar heeft wat hij nodig heeft. En de klant is het worst waar die informatie vandaan komt zolang hij maar geholpen is. Informatie is veel geld waard, ik kan die informatie vinden wat betekent dat ik ook geld waard ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij te horen dat je heel het internet mag afschuimen naar een oplossing, dan kan ik zeker programmeren. Misschien ben ik gewoon te streng voor mijzelf. Direct eens een afspraak maken met een HR bureau ICT.
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het ding is gewoon dat we beiden een andere job hebben. Ik programmeer amper tot niet, en al helemaal niet aan projecten. Maar mensen komen wel met programmeervragen bij mij terecht. Ik weet waar en hoe ik naar antwoorden moet zoeken. Vervolgens lever ik een proof of concept af en is mijn job afgelopen. Dat is een talent dat niet iedereen gegeven is. Maar wekenlang zwoegen op een project kan ook niet iedereen dusja. Zo moet iedereen zichzelf optimaal uitspelen. Uzelf uitspelen is trouwens ook een kunst die iedereen zich meester dient te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Uit nieuwsgierigheid maar waarom zou je dat willen uitschakelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen het echt niet helpen die arbeiders.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Een half uur stilstand bij een gemiddelde klant van ons kan ettelijke honderdduizenden euro's kosten. Er zijn een bepaald type arbeider die nogal graag stilstand veroorzaken en via ctrl+alt+del is dat relatief eenvoudig als die toetsencombinatie niet speciaal uitgeschakeld is. Helaas zit die combinatie nogal hard ingebakken in windows en kost het aardig wat moeite om die softwarematig uit te schakelen (exact waarom wij toetsenborden zonder delete knop verkopen).
|
![]() |
![]() |