![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
sterilisatie kost amper 50¬ en geen enkele vrouw kan je ooit nog chanteren of erbij lappen Laatst gewijzigd door 1207 : 27 maart 2012 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euh nee, enkel met hormonen en instincten. Het feit dat je ze niet bespringt is omdat we zover geëvolueerd zijn dat we onze instincten kunnen overwinnen (enfin, de meesten onder ons toch)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Of ik druk me niet goed uit, of begrijpend lezen is niet je sterkste kant.
Ik heb nergens gezegd dat seks enkel zou mogen omwille van voortplanting. Ik heb gezegd dat, wanneer voortplanting niet het doel is, je je voorzorgen moet nemen. Als jij en je vriendin vogelen zonder contraceptiva, dan loop je vroeg of laat tegen de lamp. Dat weet je net zo goed als ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
|
![]() Ja, dat is een zuiver rationele en objectieve vaststelling.
Citaat:
Nogmaals, de meer- of minderwaardigheid van een persoon is een geladen term maar ze zijn wel objectief te bepalen (en er zijn ook tal van gevallen waar men het subjectief deed, denk maar aan bv slavernij). Er is niets fout met te stellen dat iemand meer bijdraagt aan een samenleving dan een ander individueel, zolang je die vaststelling niet koppelt aan zijn of haar recht op bestaan.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | ||
|
![]() Citaat:
Zuivere koude logica mijn beste.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar, op het hoogtepunt van dat genot komen er wel een paar miljard zaadcellen vrij. Mocht ik, om één of andere reden, per ongeluk ooit raak schieten... Dan ga ik me waarschijnlijk wel even afvragen of dat genot nu het belangrijkste was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() 1 positief aspect aan abortus: Minder kinderen die kunnen opgroeien tot trollen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
*kuch* asexuele voortplanting *kuch* genetische manipulatie
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Abortus is ook te rechtvaarden als er niet voor het kind kan worden gezorgd/financiële middelen zijn voor de opvoeding. Andere opties zie ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze hadden inderdaad beter moeten weten maar dat kind zit met de gebakken peren. Daarom, in functie van het kind. Abortus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat het kind moet gedood worden, voor de wijze waarop het verwekt is geweest. Daar kan het kind, niks aan doen. Citaat:
Als we alle kinderen moeten doden, waarvan de ouders het financieel moeilijk hebben, dan is er toch iets serieus mis vind ik. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het daar absoluut niet mee eens. In dat geval moeten de kinderen op een andere manier geholpen worden, dan ze te doden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat soort medische kosten worden nooit ingecalculeerd en als abortus niet mag dan moet iemand ervoor opdraaien me dunkt. paulus vanaf wanneer spreek jij over een kind en waarom net dat punt/die moment? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval is dat een andere situatie. Als u niet wil leven met het hypothetisch feit dat uw uw vader een verkrachter is, dan blijft het uw beslissing om uit het leven te stappen als u dat wil. U krijgt tenminste de kans om daar zelf over te oordelen. En die kans moet iedereen krijgen vind ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 maart 2012 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tot een bepaald moment heeft een vrouw de keuze of ze moeder wil worden of niet. daarna enkel nog om medische redenen. waar je de grens legt is een andere discussie. lijkt me een faire deal en wie beweert dat hij bij een hoopje cellen van een dag oud dezelfde emotionele gevoels heeft als bij een 8 maanden oude foetus is niet helemaal inorde. Laatst gewijzigd door 1207 : 27 maart 2012 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |