![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mensen die na een master kiezen voor de job als leerkracht, zijn vaker mensen die het kiezen uit noodzaak (job dichtbij, vakantie, veel tijd voor uw eigen kinderen, goed pensioen en loon). |
|
|
|
|
|
|
#363 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De overheidt biedt identiek hetzelfde, maar daar bovenop nog eens een riant pensioen, meer verlofdagen en vastheid van betrekking. En nu hebben we het enkel over de sterkste profielen uit de prive. Voor mensen met een master cultuurwetenschappen, die diensthoofd worden, die zijn massas beter af in de openbare sector, want in de prive mogen ze blij zijn als ze 2300 bruto krijgen..... |
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb altijd goede beoordelingen. Matige prestaties leiden tot ontslag. |
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In de private sector zijn lonen voor industrieel ingenieurs tussen 3000 en 4000 bruto de normaalste zaak van de wereld (met enige ervaring). De overheid betaalt te veel. |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 april 2012 om 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Banneling
|
Alle goede ingenieurs zitten dus bij de overheid, die rijkelijk betaalt.
Zij die niet slagen voor de examens blijven ploeteren in de privé. Vat ik het goed samen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2012 om 10:19. |
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is een reden waarom er zoveel gepest wordt bij ambtenaren, en zo veel ziekteverlet is. |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zijn nogal lappen hé!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
Als vroeger iemand aan de unief zei: "Ik wil later voor de overheid werken" werd die aangekeken of hij/zij zwaar gezopen had...
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS: Die examens zijn peanuts voor ir.'s. Als ge daar niet doorgeraakt zult ge in de prive ook gene vette scoren, en is het one way richting onderwijs ! |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Gezien die ingenieurs van de overheid nogal eens de bal misslaan zou ik eerder denken dat je er naast zit. Herinner je nog dat drama van enkele jaren terug waar de specificaties voor het viaduct van Vilvoorde fout waren waardoor die werken opnieuw moesten gedaan worden?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik werk aan embedded systemen, deze ervaring hebben ze niet direct nodig in de overheid. Voor mijn bijberoep is het in .NET, dat hebben ze wel nodig bij de overheid, maar het zijn geen enterprise applicaties. Geen probleem ik ga die kennis wel verwerven. Laatst gewijzigd door stuyckp : 4 april 2012 om 10:28. |
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nogal logisch, dat is iemand zonder ambitie.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#379 |
|
Banneling
|
|
|
|