![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu gelukkig dat in Turkije geen christenen worden vervolgd, dat er in Nigeria totaal geen probleem is, in Senegal de mensen niet worden opgehangen, in Darfur iedereen in peis ende vree leeft, dat in Iran de homo's niet worden vervolgd en de vrouwen alle vrijheid hebben, in Saudi de eerste races worden gehouden met vrouwen achter het stuur, in Irak de sjiieten en soenieten ondertussen samen kerstmis vieren, in Mali het manna uit de bomen valt, in Syrie het kantklossen ondertussen vooral gepromoot wordt, in Tunesie het toerisme welig bloeit, in Egypte de massa bezoekers niet te volgen is, in Libië ondertussen zoektochten in de woestijn worden georganizeerd.... en nee ik ben nog niet klaar. Maar toch wel straf dat enkel in dat ietsiepietsie stukje Israel zoveel problemen zijn hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer u weet dat iets niet het punt is, is uw commentaar totaal niet te begrijpen. Wanneer je ene compliment wilt geven is dat een onhandige manier van complimenten geven. U blaast warm en koud, bij scholen was dat allaang niet meer een gewoonte, maar nu gezien de diversiteit onder studenten blijkbaar opnieuw nodig omdat sommigen zelf een "uniform" kozen en dit zichzelf opleggen en niet de school, die nuance moet u toch duidelijk zijn. Dresscodes bestaan allang, en daar waren nooit problemen mee, werknemers stelden die verwachtingen niet in vraag, maar opnieuw is door de diversiteit nu nood aan reglementering die dan ook voor iedereen geldt, en nee, veiligheid is geen voorwaarde voor een dresscode. Het debat hiertoe herleiden klopt niet met mijn redenering of gemaakte punten, dat is niet veiligheid maar geldigheid voor alle werknemers waar het dresscodes betreft. Mijn standpunten zijn alles behalve getrol, en dat weet u ook, uw redenering daartegen is warm en koud blazen, kool en geit sparen, meedraaien met de wind, samen te vatten onder windhanengedrag. ![]() Denk dus eens na alvorens te reageren over uw standpunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4125 |
Banneling
|
![]() Ik heb alleen maar geschreven wat ik versta onder wat jij schreef, ik heb geschreven hoe ik dat heb begrepen en ik heb mijn reactie OP WAT JE SCHREEF ook geschreven. Als je het nog niet weet... de bal is in jouw kamp.
Je kan o.a. : 1° weerleggen wat ik als antwoord heb geschreven of delen ervan (dat is de normale gang van zaken onder Oude Belgen). Liefst met argumenten die mij info verschaffen om mijn reactie te kunnen nuanceren of bij te schaven. Of om met straffere argumenten te komen. (heel normaal onder Oude Belgen) 2° toelichten! Gewoon verder toelichten wat je eigenlijk bedoelde. Ik heb daarvoor het pad al geëffend als je dat even goed wilt lezen. En verder breng ik begrip op voor je zes woorden omdat je misschien iets op het vuur hebt staan. In dat geval kies ik er persoonlijk voor om wat op het vuur staat af te werken en het onaangebrand op tafel te brengen en een antwoord hier uit te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4127 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn dat, de Oude Belgen? Zijn dat mensen als Alexandre Vander Elst, de moordenaar van de MIVB-controleur?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4128 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een toestanden... A propos, hoeveel meisjes/vrouwen met een kruisje als sieraad dragen dat vanwege hun diep geloof? Hoeveel moslimas' dragen een hoofddoek omdat ze dat gewoon zonder de islam ook zouden doen? Waar staat het weer in de koran of whatever dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oude belgen zijn de Mieke Vogelsen en heu... zit er nog een oude belg bij Groen? och ja, den baas, Van Besien! juist. en patrick janssens is ook al een oude belg, en Wouter Beke en zeker Alexandre De Croo hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanop de leerstoel van Kallikles ten behoeve van het onwetende plebs: "Multivariabele analyse] (ook bekend als multivariate analyse) is de uitbreiding van de wiskundige analyse in één variabele naar analyse in meer dan een variabele. In de functies die worden gedifferentieerd en geïntegreerd spelen in plaats van slechts één, meerdere variabelen een rol." En dat is geen gelul, dames en heren! Maar met dergelijke zaken afkomen in een discussie... om wat eigenlijk duidelijk te stellen? En nu hebben we het over het Ancien régime toen en onze "kerk" die nu op apegapen ligt. Gelukkig wil men ons de islam aanbieden in de plaats! Ondankbare ongelovige honden die we zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar het leven gestaan door een mede-forummer, waardoor ridder Kallikles spoorslags op zijn ros de lieftallige maagd ter hulp snelt zodat hij haar eer kan redden. snik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten de moslimlanden nu juist de landen zijn waar de mensenrechten het meest zullen geschonden worden en de vrouwen de minste waarde hebben... Hoeveel doden en gewonden, gefolterden, verkrachtingen, ophangingen, stenigingen, "zuurdopen"enz enz enz hebben ze vandaag weer de "beschaafde" wereld ingestuurd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inhoud, betekenis en bedoeling van de "Rechten van de Mens"... Alles doen zoals moslims het willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de vrouw is "zo vrij als een vogeltje" zolang ze zich maar aan de sharia houdt. Maar Arti heeft daar allemaal geen probleem mee, want zij kent een brave moslim. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4137 | ||||||
|
![]() Citaat:
Dus ga ik er vanuit dat ze er niet zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zolang de regels van het fatsoen een beetje gerespecteerd worden heb ik in nog geen enkel bedrijf bij ons een uniform gezien. Citaat:
Niet uw standpunten, ik heb het al een paar keer gezegd, uw standpunten leunen sterk aan bij die van mij op een paar punten na. Het is uw manier van posten waarop ik het heb. Dit bijvoorbeeld: Citaat:
Als ge dat achterwege laat kunnen we het vast als discussiepartners met elkaar vinden hoewel we het niet met elkaars mening eens zijn.
![]() |
![]() |
#4138 |
|
![]() Zulke 'raad' geven is gewoon platvloers trollen.
Best negeren die troep.
![]() |
#4139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier hebben zelfs de poetsvrouwen met dienstencheques een uniform, de verpleegsters, de dokwerkers, alle fabriekarbeiders (minstens in de chemische fabrieken), gemeentepersoneel van de groendienst, gemeentelijk onderhoudspersoneel, straatvegers, voetballers, scheidsrechters, politieagenten, bejaardenverzorgsters, winkelpersoneel in de meeste supermarkten, treinbestuurders, treincontroleurs, stationchefs, trambestuurders, tramcontroleurs, museumtoezichters, apothekersassistentes, dokterassistentes, keukenpersoneel, .... enfin, het lijstje is zelfs niet volledig. Maar bij jullie dus niks? niemand? allez jong! straffe kost toch wel. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel alleen maar dat het verdrijven van mensen die ergens geworteld zijn, generaties lang, niet de juiste manier is om een andere entiteit van mensen een land te geven op die plaats. Wat er daarna gebeurt is gewoon het hek van de dam (Sabira en Shatila bv, een represaille op de moord van de pas verkozen christelijke falangistische premier van Libanon (25 doden in totaal)) Grosso modo zie ik bv d aboriginals in Australië en natuurlijk de Indianen van Noord- EN Zuid-Amerika als originele bewoners die op een schandalige manier behandeld zijn geweest (nog steeds eigenlijk) Heel veel dingen uit het koloniale verleden van de 20ste eeuw zouden ontvankelijk kunnen verklaard worden voor het Tribunaal van Den Haag. Dat Joodse kolonisten meer land bezetten tegen oude VN-resoluties in, watertoelopen afsluiten waar de plaatdselijke bevolking afhankelijk van is, checkpoints oprichten, muren bouwen en mensen omwegen doen maken, enfin hen het leven zuur maken... zegt in mijn ogen meer over hen dan over zij die daar pissed off van worden. Die Israëlitische politici zijn indd in de leer geweest bij de Nazi's (van de beul leer je het één en het ander) Zelfs een leek kan dat zien. Met alle gevolgen vandien. Stalin met zijn deportaties, Turkije met z'n deportatie van Armeniërs... de lijst is lang. Links of rechts of religieus links of religieus rechts... het blijven gruwelijke gedwongen reisjes zonder lunchpakket, zonder Rode Kruis, zonder rustpunten. De Boers onder de Britten: het eerste concentratiekamp: no food, no facilities. Alles traag laten 'gaan' (30.000 doden, merendeel vrouwen en kinderen). En de Japanners... wat die met de Chinezen hebben uitgehaald. Je wilt het niet weten en ik raad je niet aan om die archiefbeelden te bekijken. En Pol Pot. En... en... Had de VN maar de Nevada woestijn uitgekozen voor een staat Israël. 'Maak de woestijn groen' en dicht bij family and money. Fauna en flora... daar hadden we een oogske voor dichtgedaan. En de plaatselijke bevolking was toch al 'opgeruimd'. |
|
![]() |
![]() |