![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4141 |
Banneling
|
![]() Feit blijft dat nergens ter wereld de (ondersteunde) vluchtelingenstatus erfelijk is, BEHALVE bij degenen die in 1947 uit het toenmalige israel zijn gaan vluchten op aanraden van hun geloofsbroeders en die ipv opgenomen te worden in hun arabische gebieden, weldegelijk eisen dat al hun nazaten tot in den treure uitkeringen ontvangen. De UN hebben er zelfs een aparte entiteit voor opgericht.
Dat er ondertussen miljoenen andere mensen ontheemd geworden zijn doet er blijkbaar niet toe. Zullen we dan maar ineens pleiten voor de terugkeer van de 800.000 joodse ARABISCHE vluchtelingen mèt al hun nazaten naar al die muzelmaanse landen waar ze vertrappeld en vervolgd werden en enkel een leven als dhimmie mochten leiden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 april 2012 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij de kat is, ben ik de vogel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem aub één land dat blij was vol te lopen met islamaanhangers ![]() Al die landen hebben het verkeerd voor, de islam bezit de enig waarheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben wel aangenaam verrast dat u positieve elementen ziet in een weliswaar pre-westerse, (het westen als concept zoals we het nu kennen) doch christelijke cultuur. Het komt me als vrij zeldzaam voor de geest.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is gelukkig opgepakt en ik hoop dat hij een zware straf krijgt. Wil je ergens insinueren dat Oude Belgen misdadigers zijn? Ik vraag dat omdat ik nooit geïnsinsueerd heb dat Oude Belgen allemaal brave mensen zijn. Dat kan ook niet.¨ Ik had het in die tekst over identiteit en persoonlijke levenssfeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4147 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De racistische pers omschrijft hem als "cool, gentil". Is dat geen totaal gebrek aan respect voor het overleden slachtoffer misschien?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4150 | |
Banneling
|
![]() Zijn zij beiden verantwoordelijk?
Citaat:
Mag ik uit je kritiek afleiden dat jij een vurig aanhanger bent van de mensenrechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want hier ontgaat je volgens mij de strekking van wat Nietzsche beweert. Hij was namelijk allerminst een promotor van de hoofse riddermoraal. De tekst kan dus alleen maar ironisch bedoeld zijn. Wat betreft de eer van de vrouw had Nietzsche geen verheven gedachten, zeker niet wat betreft haar eer. In Also Sprach Aarathustra schrijft hij: Alles am Weibe ist ein Räthsel, und Alles am Weibe hat Eine Lösung: sie heisst Schwangerschaft.Nietzsche meende overigens dat de oppervlakkigheid van vrouwen, zoals hij ze kende, het gevolg was van hun opvoeding. Hij bleef vrijgezel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag uw baas u een kledingcode opleggen?http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/c...00059-2211.art |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4153 |
|
![]() Na heel wat gepruttel en gepraat over de hoofddoek en de eer van moslimvrouwen, en dat de eer ofwel de hoofddoek in Arabische landen een zaak van leven en dood zou zijn, wordt het tijd de situatie ter plaats te gaan bekijken. Trek daar dan naast al die uren die je hier hebt zitten lezen en schrijven nog eens 48 minuten voor uit. Het begint rustig en wordt steeds spannender. Wees gelukkig als je in België zit en niet in Egypte:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1245200 Graag hoor ik nog een relevant commentaar. Wat betekent eer in Egypte, wat is daar nog respect voor het individu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U blaast alweer koud en warm! Wat is het nu eigenlijk? Een dresscode is trouwens niet noodzakelijkerwijs een uniform, of loopt al het personeel van de stad Antwerpen wat met publiek in aanraking komt ineens in uniform? Is dat zo in iedere school? Nee. Dus waar bent u het nu mee eens, het recht van werkgevers om een dresscode op te leggen? En geldt dit nu voor al het personeel? Of vind u dat enkel voor loshangende kledij, veiligheid dit mag? Uw standpunten sluiten echt niet aan bij de mijne; mocht dit uw mening zijn, stop eens met dat windhanengedrag( zie hierboven wat ermee bedoeld werd) en probeer eens duidelijk je mening weer te geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4156 | |||
|
![]() Nee, ge zegt drie keer drogreden op 1 reactie.
Geen van mijn reacties zijn drogredens, gewoon een poging om met u in discussie te gaan, maar ik zie dat dat met u niet mogelijk is. Spijtig. Citaat:
Zoals al gezegd kunnen er inderdaad richtlijnen zijn wat kledij betreft. Meestal zijn deze onbepaald en zal het afhangen van de positie van het personeelslid. Iemand van de kuisploeg zal bv een kiel dragen, de receptioniste stadskledij. Voor een directielid zal misschien een pak verwacht worden, hoewel dit ook zelden een verplichting is. Nee dus. Citaat:
Ik vind het minder aanvaardbaar dat er voor andere zaken een probleem wordt gemaakt. Citaat:
En stop eens met schooljuffrouw te spelen.
![]() |
![]() |
#4157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veiligheid???
Om de veiligheid van meisjes en vrouwen te kunnen garanderen is het de vrouwen en meisjes aangeraden een hoofddoek te dragen.De niqaab of boerka kunnen betere resultaten geven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 april 2012 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zoals gedacht, uw mening staat helemaal niet op dezelfde lijn als de mijne, integendeel zelfs! Ik vind NIET dat veiligheid alleen een voorwaarde is voor een opgelegde dresscode vanuit een werkgever, ik vind dat deze de VRIJHEID heeft te bepalen hoe hij een bedrijf vertegenwoordigt wil zien en hoe niet, dus wanneer neutrale kleding gevraagd wordt accepteren ALLE WERKNEEMSTERS DIT en vormen hoofddoeken GEEN UITZONDERING. Toch nog maar eens nadenken alvorens te verklaren dat je standpunt " dicht bij dit van anderen ligt". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag uw baas u een kledingcode opleggen?http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/c...00059-2211.art |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een baas mag dus een dresscode opleggen, nogmaals....
![]() |
![]() |
![]() |