![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herinner me echt enkel kaartjesknippers die rechts knippen en links vasthouden.... bij Arti doen ze dat blijkbaar anders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel geleerd om enige beleefdheid in acht te nemen, en dat heeft niets te maken met satan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen met sigaretten en lucifers mochten ook niet binnen..... straf hé. en loshangende kledingstukken mochten niet gedragen worden, dus ook geen inpakmateriaal voor lustobjecten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
AFF staat voor Anti-Fascistisch Front. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar AFF voor staat dat weet ik schat: jij post hier zo dikwijls linkjes eruit dat ik het van buiten ken. Zijn zij ook voorstander van multinationals dan? maar maar maar toch! Heb je geen commentaar meer op het hoffelijkheidsattest van de NMBS dan? Mensen niet mogen aankijken enzo? En de "mannen hun status boven de vrouw" respecteren? Vrouwelijke treinbegeleiders moeten extra oppassen. Voor hen is er in de Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ook die die beweerde dat paspoorthoofddoekjes de 'schuld' waren van de nonnetjes...vreselijk dhimmiewijf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krankzinnig gewoon! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar lees ik niet "Niet in de ogen kijken van de ingepakte lustobjecten"http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4257 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen en mannen zijn gelijk! 't Wordt nu toch echt tijd dat moslims (en mogelijk nog enkele andere culturen) dat in hun bolletje steken.
![]() |
![]() |
#4272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, grof en krankzinnig!
![]() |
#4274 |
Banneling
|
![]() Neen, niets religie. Het zou ontstaan zijn om te tonen en te (laten) voelen dat men ongewapend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd om 'n einde te maken aan dat mohamedanengatlikken en dat pocogeleuter dat wìj ons dienen aan te passen. Net zo met werkgevers die zich dienen te vergewissen van de religie of gevoeligheden van hun werkgevers. 'n Bedrijf dient om winst te maken, werkgelegenheid te verschaffen aan degenen die willen werken, nìet om met hun extra gevoeligheden of religie rekening te houden, dit is niet enkel lachwekkend, maar ronduit beschamend. Iedereen heeft gelijke rechten, maar ook plichten, wie zich daar niet aan kan conformeren, kan gebruik maken van 't recht om terug te keren naar plaatsen waar rekening gehouden wordt met hun 'gevoeligheden'. Wat 'n onzin er verzonnen, en moet geslikt worden sinds we 'verrijkt' zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer begrijpend lezen, er staat niet eens dat 't 'n religieus voorschrift is, integendeel, er staat juist dat 't om praktische redenen is eerder dan 'n religieus voorschrift.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4277 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zal niet lukken, want dan zijn het geen moslims meer. En dat zou pas heel erg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is wel grof wat er in dat stuk staat. Dat kadert in "klant is koning". En volgens SDX mag er geen rekening gehouden worden met de gevoeligheden van de werknemer. Er moet alleen winst gemaakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4279 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jammer dat u mijn volledige quote niet aanhaalt. Daarom doe ik het dan maar:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4280 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was om plaats te besparen. Het verandert niets. Ik heb door je berichtengeschiedenis gebladerd, hoor.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 10 april 2012 om 14:48. |
![]() |
![]() |