![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4281 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4282 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Handenschudden is effektief een oud ritueel uit de riddertijd om aan te tonen dat men geen wapen in zijn (rechter)hand had. Dit heeft niks te maken met de eis van de NMBS om linkshandige poepafkuisers terwille te zijn en dan maar met je linkerhand je kaartjesknipmachine te moeten bedienen. Citaat:
Citaat:
De PDF open en op 100% bekijken kan ook al helpen. Citaat:
Om te weten of je met een linkshandige poepafkuiser te maken hebt moet je wel toch eerst weten welk zijn persoonlijke religieuze overtuiging is zeker? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 15:03. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4283 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou van zzn fikse portie kolder, maar niet van een shitload aan debiliteiten. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier echter ben je weer aan het nuanceren...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 10 april 2012 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig dat je dit beseft.
![]() |
![]() |
#4287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een eerlijk, integer debater weet beter waar de grens ligt en waar het echt om draait.
![]() |
![]() |
![]() |
#4288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar iedereen die deel wil uitmaken van 'n maatschappij die die rechten verworven heeft, zich naar dient te schikken, en niet andersom.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sarcasm dectector staat op off in discussie met sommige figuren alhier.
![]() |
![]() |
![]() |
#4290 |
Banneling
|
![]() Caesar was bezig met een blitz carrière in Rome en alles maar dan ook alles wat hem goed uitkwam, kwam in aanmerking.
Op school werd ons geleerd dat de Oude Belgen dapper waren om ons nooit bestaand chauvinisme een beejke leven in te blazen zeker. Caesar had dat geschreven.; dat wij oh zo dapper waren... Tuurlijk had hij zoiets geschreven; hij moest toch waardige tegenstanders hebben. Wat er niet in de schoolboeken staat is dat stammen die weigerden zich schatplichtig te maken, uitgemoord werden. Dat de 'levende' oorlogsbuit te voet en in ketting naar Rome werd gebracht. Net zoals de ganzen. Op excellent gebouwde heirwegen. Met Oude Belgen bedoelde ik niet de Kelten. Ik bedoelde alleen dat je als Belg/VLaming in je persoonlijke levenssfeer en als je dus dikke pech hebt voortdurend traag moet praten en goed moet articuleren en een woordkeuze moet maken die 'standaard' is en zelfs strenger dan dat. Je kan bv beter tegen allochtonen zeggen 'Het is niet goed.' dan een hele uitleg te geven want die uitleg snappen ze niet. En als je een vrouw bent kan je beter helemaal zwijgen. Een vrouw die kritiek heeft, hola, dat wordt dan toch genegeerd en voor je het weet heb je etiket 'Tu es fou' op je voorhoofd plakken. (Het moet eigenlijk zijn 'Tu es folle.' Maar ja, dat zullen we eventjes niet te berde brengen, hé.) Wat de term 'Oude Belgen' betekent. Ik zag een tijd geleden de Knack liggen met dat opschrift. Een artikel van Hemmerechts dat ik niet heb gelezen. De term viel me op, en ja, ik voel me een Oude Belg. Ik heb die term geadopteerd en meer steekt er niet achter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4291 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jouw leugen + mijn correctie. http://forum.politics.be/showthread....49#post6069349 Citaat:
Er staat zelfs niet dat een treinbegeleider niet in de ogen mag kijken. Citaat:
Was je weer aan het lullen? Aan het liegen? Citaat:
2 Ik had het over onbetaald verlof. 3 Wat betaalt de belastingsbetaler? Citaat:
Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar onze maatschappij is divers geworden. Ik verwacht dan dat al die diverse mensen ook hun deel doen op de werkvloer. Heb jij liever dat ze geweerd worden en aan den dop staan? Dat past wel beter in een haatdiscours. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus de bazen die geen hoofddoekjes dulden mogen dat eisen. Dus, wat is daar moeilijk aan te begrijpen??????? Baas wil geen hoofddoekjes = geen hoofddoekjes. Hoe kan dit nog duidelijker uitgelegd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit artisjok daar horen over protesteren noch 10.000 bladzijden vullen : blijkbaar doet ze dat enkel voor de doeken van de islamitische lustobjecten.Vanwaar die extreem-linkse affineit met religieuze freaks? Waarom die discriminatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb jij die dan wel gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer maar eens in de dresscode van uw eigen bedrijf te schrijven "geen hoofddoeken in de kantoren." Een alternatief voor die dresscode: "geen hoofdbedekking in de kantoren."
![]() |
![]() |
#4296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat ieder land zelf beslist wat het wil en wat niet? Trouwens, zijn er in Nederlanden dan geen bedrijven of openbare instellingen waar geen hoofddoekjes geduld worden? Ik vraag het maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we die religieuze achterlijkheden uit achterlijkistan hier toestaan? Ze zijn een affront voor de vrouw! |
|
![]() |
![]() |