![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4821 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4822 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4823 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
In den tijde, toen ze postte onder de nick Circe, beweerde ze bij terugkomst na een ban, dat ze de banpunten opgelopen had wegens een gelijkaardige uitdrukking. Ze is zelfs niet origineel in haar schelden. Jaar in jaar uit hetzelfde. |
|||
|
|
|
|
|
#4824 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hopelijk worden er nog veel van die reportages gedraaid : de islam zoals hij is. Het zal rap gedaan zijn met die vrouwvernederende vodden overal. |
|
|
|
|
|
|
#4825 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Tenzij zij absloluut haar geloofsidentiteit wil uitdrukken op de werkvloer, ook al wordt haar gevraagd dit niet te doen? Koppigheid dus. |
|
|
|
|
|
|
#4826 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan ik hetzelfde doen met een Koran, of met een spreuk uit de Koran? En beiden in het zicht van iedereen? Ik moet er niet aan denken om een hangbuikzwijntje te adopteren of zelfs maar op te nemen voor een vakantie. Mijn buurman gaat dat zien als een provocatie. Na 'sales cochons' vanuit zijn mond, zou het dus een provocatie zijn. En dan gaat dat zo verder en uiteindelijk delf ik het onderspit. Moet ik soms aan hem gaan vragen of hij jouw idool professor gelezen heeft? Iets weet over de beginperiode van Mohammed? Ik heb op BBC een eerste deel gezien van Mohammed. Hoe moeilijk hij het had in de prille beginperiode. En over de vier kaliefen, en over ... Potverdorie, die man wilt niet eens in het Frans (toegeving van mij en mijn Frans is beter dan het zijne) met mij communiceren omdat ik een vrouw ben. En dat is de realiteit in 2012. |
|
|
|
|
|
|
#4827 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is dat koppigheid. Maar als dat verboden is, dan moet 95% van de forumdeelnemers hier verbannen worden.
|
|
|
|
#4828 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij de Hema ook niet, en bij Torfs ook niet. Ook niet in de magistratuur, noch bij de overheid, noch in de scholen. Face it. |
|
|
|
|
|
|
#4829 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Getuige de dreigingen vanuit het Vaticaan nav een campagne van Benetton onlangs http://www.guardian.co.uk/world/2011...pe-kissing-ads
|
|
|
|
#4830 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4831 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De problematiek van de islam is er teveel aan in mijn autochtone leefwereld (wat ervan overblijft). Het irriteert me om elke dag geconfronteerd te worden met onderdanigheid van de vrouw, gebrek aan inzicht, gebrek aan toelating om zich als mens te kunnen ontplooien. Ik zou zeker stemmen voor een hoofddoekverbod gewoon om de mannen een duidelijk signaal te geven. Nog iets: ik als alleenstaande autochtone vrouw met kinderen wordt van die sfeer een slachtoffer. Maar daar denk jij niet aan, hé? |
|
|
|
|
|
|
#4832 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb in mijn opvoeding meegekregen dat je mensen geen aap, varken, hoer, geit, homp,.... noemt. Dat is een 'ballast' die ik doorgeef aan mijn kinderen. |
|
|
|
|
|
|
#4833 |
|
Banneling
|
Kledingpolitie Artisjok verbiedt dat! Ze heeft al eerder toegegevn dat ze op zeer achterbakse wijze met twee maten en twee gewichten werkt. Geen witte puntmutsen. Ook geen VB-logo's op T-shirten., en zeker geen T-shirts met opschriften als Allah sucks.
|
|
|
|
|
|
#4834 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4835 |
|
Europees Commissaris
|
Een hoofddoek kan perfect aan de werkkledij aangepast worden.
|
|
|
|
|
|
#4836 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Ik ga er vanuit dat mensen die hier voor het hoofddoekenverbod strijden en zeggen dat ze dit doen voor meer vrouwenrechten, deze strijd willen voeren voor alle vrouwen, ook die uit Honduras." En jij antwoordt met "Toch er zomaar niet vanuit gaan. Ik...." http://forum.politics.be/showthread....28#post6079328 Terwijl het dan helemaal niet over iemand als jij gaat. |
|
|
|
|
|
|
#4837 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4838 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#4839 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is het punt dat u wil maken? Dat we ook met zwarte laarzen en uniformen over de straat kunnen marcheren? |
|
|
|
|
|
|
#4840 |
|
Banneling
|
|
|