![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snap niet dat mensen zo kunnen veralgemenen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen dat er troep is bij alle partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien we nu al sinds WO-II quasi continu door extreem-links crapuul geregeerd worden, lijkt het aan de macht komen van rechts-conservatieven toch wel degelijk een verandering?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 18 april 2012 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als daar telkens opnieuw argumenten voor aangedragen worden is het natuurlijk niet a priori uitgesloten dat alle kritiek fout is. Het staat je in dat geval vrij om aan te tonen dat ze wel correct is. Maar blijkbaar is de frustratie toch wel groot dat alle troll-draden die te pas en te onpas geopend worden over de N-VA, de ene al wat vulgairder dan de andere, uiteindelijk uitlopen op de grote nederlaag van de draadstarter.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tuurlijk jongen. Eerst gaan we alle intellectuelen ombrengen (dat noemen we dan de 'kulturele revolutie'), daarna onderwerpen we iedereen aan een verplichte hersenspoeling, en finaal zal alleen "De Waarheid" nog toegelaten worden als agitprop orgaan. Nu ja, ik bedoel maar, wat je zegt verwacht ik eerder van Polpotters als jullie.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan snap ik niet waarom je dat zo consequent doet als het over de N-VA gaat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen hebben sinds WO-II meer jaren in de regering gezeten (48/67) dan de liberalen. Daar komen nog een paar jaar deelname van KP en Agalev bij.
En de Ø-VLD van Verhofstadt kan je natuurlijk bezwaarlijk rechts-conservatief noemen, niet? Het beleid in België sinds WO-II is dus wel degelijk door links gedomineerd geweest. Op Vlaams niveau is het nog veel erger: daar zijn de sossen al 28 van de 32 jaar mee aan de macht geweest. Hoog tijd dus dat er een echt recht-conservatief beleid komt in Vlaanderen en wat er evt. nog van België zou overblijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kijk eens wie er als de kippen bij is...
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef een correlatie aan. Daar is niets mis mee. Daar worden hele wetenschappen op gebaseerd.
Veralgemenen is nog iets anders. En op basis van een correlatie rechtstreekse oorzakelijke verbanden menen te zien, ook dat is wetenschappelijk gezien nonsens. Fout is: Immigranten zijn oververtegenwoordigd in criminaliteit, dus immigranten hebben vaak een bepaalde aanleg voor criminaliteit. (De werkelijkheid is dat immigranten enerzijds vaker crimineel zijn, en anderzijds vaker in slechte omstandigheden levend. Mensen in de laagste lagen van de bevolking qua rijkdom plegen vaker criminele feiten. Dat oorzakelijke verband volstaat qua verklaring.) Of: Walen hebben minder vaak werk, dus Walen zijn luier. Ook dat is een simplistische redenering, die niet op harde cijfers steunt. (Een goede verklaring kan zijn: Wallonië heeft een slechtere ligging dan Vlaanderen.) Juist is: N-Va'ers zijn vaker onfatsoenlijk. Om de één of andere onbekende reden trekt de N-VA veel onfatsoenlijke mensen aan. (Daarbij beweer ik niet dat de N-VA-ideeën vaker ontstaan bij onfatsoenlijke mensen. De partij weet ze enkel goed te lokken, waarschijnlijk met propaganda waaraan zo'n mensen gevoelig zijn.) En bovendien, een belangrijk onderscheid, ik ga N-VA'ers niet discrimineren. Laatst gewijzigd door Robinus V : 18 april 2012 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
persoon A is geen voorstander van verkrachtingen. Persoon A heeft een weerzin tegenover verkrachters. Is dat zo abnormaal? Als je heel sterk tegen een idee bent, dan krijg je een weerzin tegenover die ideeën en diegenen die ze propageren. Dat is een evolutionair voordeel dat ons tegen mensen met slechte intenties beschermd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder heb ik nog nooit de indruk gehad dat zo iemand een argument van me de grond inboorde, dat er fatsoenlijke linksen zijn spreekt voor zich, aangezien ik er zelf ken (ik ken zelfs fatsoenlijke N-VA'ers), en wat Ware Belgen zijn weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |