![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 april 2012 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het dan voor u zo zijn, dat mensen die tijdelijk niet bewust zijn, tijdelijk niet kunnen communiceren, tijdelijk niet iets duidelijk kan maken, tijdelijk een zeer beperkt emotiekader hebben enz... ...eigenlijk geen mensen zijn. Voor mij ligt dat wel een beetje anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me niet meer dan gezonde logica.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat hij dat gezegd heeft...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook. Tenminste, in de mate van het mogelijke.
Alleen is het niet van toepassing bij abortus. Dan gaat het over het lichaam van iemand anders. Anders moet je maar eens een link geven naar één of anders wetenschapper die net als jij beweert dat het ongeboren kind, eigenlijk een lichaamdeel is van de zwangere vrouw ipv een apart. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 april 2012 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is dat dat voor bepaalde individualistische individuen teveel gevraagd is. Verantwoordelijkheidszin nihil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, ook in zo'n geval, net als bij het doopsel, is er geen minachting voor de persoon. Op geen enkele wijze. Juist omdat u geen uitstaans heeft met geloofsbeleving, begrijpt u niet dat religie deel uitmaakt van de opvoeding, ook deel vormt van de leefwereld van het kind en de jongvolwassene. Wij als gelovigen begrijpen dat wel. Meer zelfs, wij beleven het. Daarom zou het juist een gebrek aan consequente opvoeding zijn om dat aspect van de ouderlijke opvoeding te negeren en tot een latere datum uit te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen mogen niet stelen, maar een aantal doet het toch. Stelen legaliseren? Stellen "iets gebeurt, dus moet het wettelijk geregeld worden" is een volkomen drogredenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop even met uw bewering mee. Een ongeboren vrucht in het vrouwelijk lichaam, is dus volgens u een inherent deel van haar eigen lichaam. Dan leg ik u de vraag voor: vanaf wanneer gaat het om twee aparte entiteiten? En waarom dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen drogredenering, diefstal is iets heel anders dan abortus. Maar ik vind inderdaad dat wetten weinig nut hebben, maar dat is een andere discussie nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je hem gewoon verkeerd begrepen hebt... Het was een reactie op de prietpraat van Paulus met zijn "stadia van ontwikkeling". Maar misschien is het beter dat Jack zelf uitlegt wat hij bedoelde.
![]() |
![]() |