![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou jij kiezen moest je moeten kiezen tussen deze twee? | |||
Sharia |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Separatisme |
![]() ![]() ![]() |
26 | 81,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een moraal geeft nooit leiding.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgend dilemma: Sjaria of een unitair België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of had u daar een andere mening over ? Citaat:
Uw post kon dan ook regelrecht uit de koker van een gebrainwashte islamist gekomen zijn. Echter, gezien u een regelrechte belgiscist bent die nog nooit de sharia aan den lijve ondervonden heeft, vermoed ik dat u ofwel aan het trollen geslagen bent ofwel..., nee, dat ga ik hier niet neerpennen. De forumreglementen laten dat niet toe. Citaat:
U komt met iets af dat 150 jaar geleden is. En ja, ik ben ook niet zo'n favo van de VS, maar als ik moet kiezen tussen de rechten van dat land of dat van het shariabestuurde SA, dan weet ik het wel. En u ? Weet u, beste Vive, juist door belgiscistische extremisten als u, word de roep naat separatisme alsmaar groter, al heeft u dat wsl nog niet door. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door het in vraag te stellen.
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de invloed van het Westen in het midden oosten heb ik het volgende te zeggen,... We moeten zo snel mogelijk onafhankelijk worden van olie (reden dat ik een sterke aanhanger ben van kernenergie in combinatie met hernieuwbaar) Een overstap op kernenergie zou volgens mij dus duizenden levens sparen. Maarja wie heeft er het meeste baat bij om het conflict ginder te laten aanslepen,... de wapenindustrie misschien? Het westen heeft de radicalisering van moslimlanden aan zichzelf te danken en momenteel is men diezelfde radicalisering aan het gebruiken om hier de bevolking zijn vrijheden te laten inbinden Dat zal je waarschijnlijk ontkennen omdat je zelf een aanhanger bent van het beperken van vrijheden en dus van totalitaire regimes. Daarom dat je waarschijnlijk liever hebt dat men hier de sharia gaat invoeren dan dat je een groep mensen hun eigen beslissingsrecht zou toekennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
![]() Idemdito voor mij mbt het huidige Belgie.
Citaat:
Citaat:
Moslim- ea volkeren hoeven daarvoor niet voor elkaar onder te doen. Religiegekken, potentaten en dictators genoeg als voorbeeld door de tijden heen, dacht ik zo. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Linksen hebben daar ook wat van aan. Vraag me af hoe een psychologisch profiel van zo iemand eruit ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een lied geschreven in '90, nog voor het losbreken van de golfoorlog gestart door de grote protagonisten van de universal human rights. De Sharia is niet hypocriet in deze, het Westen wel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2012 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu elk regime kan perverteren en kan ten val komen, dat is geen exclusiviteit van totalitaire regimes met beperkte vrijheden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2012 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Staaltje van tenenkrullende hypocrisie in symbiose met discriminerend belgicisme. Hier een smakelijk vb van uw hooggeprezen 'niet-hypocriete' sharia: http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...in-Atjeh.dhtml Vertel eens, Vive, heb jij nog nooit ergens op gegokt ('n lottoke) of beter nog, heb jij nooit met je vrouw gevreeën voor je haar huwde ? Of anders maar invoeren voor grootbekkende Vlamen, die het in hun bolle hoofd halen om het woord separatisme op tafel te gooien ? Iets doet me vermoeden dat dit je niet ongelegen zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hiermee heb je dus mijn vermoedens over u bevestigd. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 21 april 2012 om 18:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() Citaat:
Elke andere overeenkomst met de koninklijke familie uit SA, is dan ook louter toeval. Citaat:
Tegenstrevers monddood maken, zelfde resultaat. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echter voldoende maatschappijkritisch ingesteld om voluit te beseffen dat ons rechtssysteem en onze moraal niet van hogere waarde is om de Sharia te veroordelen, en zeker niet de case die je hierboven aanhaalt. Wat stel jij voor ? Een "regime change" in Indonesië in naam van Human Rights ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2012 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vertel eens, hoé kritisch staat u tegenover uw eigen denkbeelden ? Citaat:
Daarom nogmaals: "Vertel eens, Vive, heb jij nog nooit ergens op gegokt ('n lottoke) of beter nog, heb jij nooit met je vrouw gevreeën voor je haar huwde ?" Kom, laat je moraal hier eens over oordelen. Citaat:
Of moet er volgens u een "regime change" in Europa komen, in naam van Allah ? |
||||
![]() |
![]() |