![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds is uw off topic commentaar wel een heel klein beetje gegrond : de passende Nederlandse uitdrukking viel mij op dat late uur even niet te binnen, en ik gebruikte dan maar de uitdrukking in mijn eigen taal. Dat moet ik niet doen, want dit is een Nederlandstalig discussieplatform : moeheid of gemakszucht mogen nooit de wellevendheid aantasten. Ik hoop dat u het mij wil vergeven. Terzijde : “gewoon boerenvlaams” zoals dat waarbij bijvoorbeeld “Nederlanders” zonder hoofdletter wordt geschreven, beheers ik niet. Ik beheers enkel een beetje standaard Nederlands, dat ik als mijn derde of vierde taal met enig vallen en opstaan tracht te onderhouden. Mij ook dat nog te vergeven vergt wellicht wat te veel van uw goedheid, maar het feit dat ik graag bereid ben om uw fouten tegen mijn taal met de mantel der lankmoedigheid te bedekken, kan misschien helpen. |
|
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien voor jou. |
|
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan je beter nog eens wat naslagwerk doen op dit forum alvorens u te scharen bij de hysterische bende.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 april 2012 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik neem overigens elke taaltip ter harte, maar wees gerust : ik weet zeer goed dat mijn Nederlands nooit dat van de Belgen zal evenaren. |
|
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn aan een inhaalbeweging begonnen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik kan zien, zijn ze vooral bezig met het bannen van de vloedgolf van dubbelnickers... Voor het gescheld, beledigingen en persoonlijke aanvallen zal niet genoeg tijd meer overblijven.
![]() |
![]() |
#235 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat schiet er van over? Wat is het ooit geworden/geweest? |
||
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalige draad...
![]()
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Meldingen ? LOL Laat men zeggen dat ik me daaraan nog nooit bezondigd heb. Ik ben volwassen genoeg om een belediging aan mijn adres te kunnen opvangen en heb buiten dit forum al zo'n 20K aan posts o/h internet. Wat betreft meldingen van beledigingen of scheldtirrades aan andere personen die niet van mij uitgaan ? Wel daar ga ik me zeker niet mee bemoeien want dat is nu toch juist de taak van een mod.. Of niet ? Bedoel je nu artisjok dat je graag gepamperd word ? Alles valt nu wel op zijn plaats denk ik. Pamperen van allo's, pamperen van mohamed aanhangers etc...
|
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |