Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 april 2012, 00:06   #221
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Daar ben ik het mee eens. Dit forum is voor zover ik het kan volgen nooit van hoge kwaliteit geweest, maar de laatste tijd gaat het duidelijk de mal en pis
Nou ja ik weet het niet echt zo en hou het maar geheim, maar nederlanders gebruiken zo graag af en toe een Franse slagzin. Deze moet IMHO ipv "de mal en pis", "de mal en pire" zijn. Gewoon boerevlaams "van kwaad naar erger" verstaat iedereen ook wel denk ik
DeProf_eet is offline  
Oud 20 april 2012, 00:14   #222
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nou ja ik weet het niet echt zo en hou het maar geheim, maar nederlanders gebruiken zo graag af en toe een Franse slagzin. Deze moet IMHO ipv "de mal en pis", "de mal en pire" zijn. Gewoon boerevlaams "van kwaad naar erger" verstaat iedereen ook wel denk ik
Je opinie zuigt. Met enig opzoekwerk had je jezelf deze beschamende ervaring kunnen besparen.
Steve_M is offline  
Oud 20 april 2012, 06:18   #223
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ja hoor. Een week geleden al:

En het is ook zo.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 20 april 2012, 06:20   #224
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En het is ook zo.
Da's duidelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 20 april 2012, 10:36   #225
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Not. Beiden zijn juist. Zelfs Adamo gebruik bijna nooit het woord "pire" maar heeft het altijd over gezeik.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 april 2012, 11:16   #226
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is volstrekt duidelijk dat u het “niet echt zo weet”, en u had dat inderdaad maar beter geheim gehouden.

Anderzijds is uw off topic commentaar wel een heel klein beetje gegrond : de passende Nederlandse uitdrukking viel mij op dat late uur even niet te binnen, en ik gebruikte dan maar de uitdrukking in mijn eigen taal. Dat moet ik niet doen, want dit is een Nederlandstalig discussieplatform : moeheid of gemakszucht mogen nooit de wellevendheid aantasten. Ik hoop dat u het mij wil vergeven.

Terzijde : “gewoon boerenvlaams” zoals dat waarbij bijvoorbeeld “Nederlanders” zonder hoofdletter wordt geschreven, beheers ik niet. Ik beheers enkel een beetje standaard Nederlands, dat ik als mijn derde of vierde taal met enig vallen en opstaan tracht te onderhouden. Mij ook dat nog te vergeven vergt wellicht wat te veel van uw goedheid, maar het feit dat ik graag bereid ben om uw fouten tegen mijn taal met de mantel der lankmoedigheid te bedekken, kan misschien helpen.
Gwylan is offline  
Oud 20 april 2012, 12:08   #227
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Me dunkt dat u nogal veel conclusies kan trekken op een paar dagen tijd..hoogbegaafd ?..dubbelnick ?..of weer zo'n linkse puber die zijn wereld al kent ?
Ik ben hier nu al zo'n twee weken, en heb ook al naar oudere topics gekeken, bijvoorbeeld aanklachten voor forummers in hun onderschrift.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
U weet toch dat uw taalgebruik vrijwel waardeloos is geworden door de massale verkrachtingen van die termen door linkiewinkies en allochtoonse calimero's...
Misschien voor jou.
Koenraad Noël is offline  
Oud 20 april 2012, 12:49   #228
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het is volstrekt duidelijk dat u het “niet echt zo weet”, en u had dat inderdaad maar beter geheim gehouden.

Anderzijds is uw off topic commentaar wel een heel klein beetje gegrond : de passende Nederlandse uitdrukking viel mij op dat late uur even niet te binnen, en ik gebruikte dan maar de uitdrukking in mijn eigen taal. Dat moet ik niet doen, want dit is een Nederlandstalig discussieplatform : moeheid of gemakszucht mogen nooit de wellevendheid aantasten. Ik hoop dat u het mij wil vergeven.

Terzijde : “gewoon boerenvlaams” zoals dat waarbij bijvoorbeeld “Nederlanders” zonder hoofdletter wordt geschreven, beheers ik niet. Ik beheers enkel een beetje standaard Nederlands, dat ik als mijn derde of vierde taal met enig vallen en opstaan tracht te onderhouden. Mij ook dat nog te vergeven vergt wellicht wat te veel van uw goedheid, maar het feit dat ik graag bereid ben om uw fouten tegen mijn taal met de mantel der lankmoedigheid te bedekken, kan misschien helpen.
Ik hoop dat U een goede nachtrust hebt kunnen genieten. Vroeger kreeg ik vaak te horen "moeten is al lang dood". Dit telkens als ik het woord moeten oneigenlijk gebruikte zoals U hierboven doet. Het zal wel iets te maken hebben met de toenemende mondigheid van het nest waaruit ik kom. U hoeft deze taaltip niet ter harte nemen en moeten hoeft U dat zeker niet te doen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 april 2012, 13:09   #229
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik ben hier nu al zo'n twee weken, en heb ook al naar oudere topics gekeken, bijvoorbeeld aanklachten voor forummers in hun onderschrift.

Misschien voor jou.
Ik vrees dat die onzin bij de meeste mensen niet meer pakt...tel even de stemmen voor de hysterische krijsers van racisme...en dan weet jij het ook..mensen zijn dat gepamper kotsbeu..zelfs de geintegreerde allochtoon..

Misschien kan je beter nog eens wat naslagwerk doen op dit forum alvorens u te scharen bij de hysterische bende..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 april 2012 om 13:10.
Eigenzinnig is offline  
Oud 20 april 2012, 18:08   #230
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik hoop dat U een goede nachtrust hebt kunnen genieten. Vroeger kreeg ik vaak te horen "moeten is al lang dood". Dit telkens als ik het woord moeten oneigenlijk gebruikte zoals U hierboven doet. Het zal wel iets te maken hebben met de toenemende mondigheid van het nest waaruit ik kom. U hoeft deze taaltip niet ter harte nemen en moeten hoeft U dat zeker niet te doen.
Dank voor uw Vlaamse taaltip, mijnheer ViveLaBelgique.
Ik neem overigens elke taaltip ter harte, maar wees gerust : ik weet zeer goed dat mijn Nederlands nooit dat van de Belgen zal evenaren.
Gwylan is offline  
Oud 20 april 2012, 18:22   #231
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's duidelijk.
Opnieuw aangetoond vandaag.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 april 2012, 06:58   #232
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Opnieuw aangetoond vandaag.
Ze zijn aan een inhaalbeweging begonnen...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 21 april 2012, 07:22   #233
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze zijn aan een inhaalbeweging begonnen...
Ook voor het gescheld, beledigingen en persoonlijke aanvallen?
Daar heb ik nog niet veel van gemerkt.
Zou de moderatie de meldingen, die meer dan 2 weken geleden werden doorgegeven, nog behandelen?
artisjok is offline  
Oud 21 april 2012, 07:50   #234
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ook voor het gescheld, beledigingen en persoonlijke aanvallen?
Daar heb ik nog niet veel van gemerkt.
Zou de moderatie de meldingen, die meer dan 2 weken geleden werden doorgegeven, nog behandelen?
Voor zover ik kan zien, zijn ze vooral bezig met het bannen van de vloedgolf van dubbelnickers... Voor het gescheld, beledigingen en persoonlijke aanvallen zal niet genoeg tijd meer overblijven.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 21 april 2012, 08:32   #235
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor zover ik kan zien, zijn ze vooral bezig met het bannen van de vloedgolf van dubbelnickers... Voor het gescheld, beledigingen en persoonlijke aanvallen zal niet genoeg tijd meer overblijven.
Meer dan een jaar na :
Citaat:
Tot slot
Tot zover dit bericht dat eigenlijk – onder volwassenen – niet nodig zou hoeven zijn. Wij hopen dat iedereen zich nu aan de regels houdt maar zullen niet aarzelen in te grijpen mocht er nog iemand over de schreef gaan.

In het vertrouwen in een prettige voortzetting van onze forumrelatie,

Namens het moderatieteam,
Arbiter
http://forum.politics.be/showpost.ph...74&postcount=1

Wat schiet er van over? Wat is het ooit geworden/geweest?
artisjok is offline  
Oud 21 april 2012, 09:14   #236
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Zalige draad...
Oud 21 april 2012, 09:23   #237
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Zalige draad...
Dank u.

Citaat:
Raf is offline  
Oud 21 april 2012, 09:55   #238
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook voor het gescheld, beledigingen en persoonlijke aanvallen? Daar heb ik nog niet veel van gemerkt.
Meldingen ? LOL Laat men zeggen dat ik me daaraan nog nooit bezondigd heb. Ik ben volwassen genoeg om een belediging aan mijn adres te kunnen opvangen en heb buiten dit forum al zo'n 20K aan posts o/h internet. Wat betreft meldingen van beledigingen of scheldtirrades aan andere personen die niet van mij uitgaan ? Wel daar ga ik me zeker niet mee bemoeien want dat is nu toch juist de taak van een mod.. Of niet ? Bedoel je nu artisjok dat je graag gepamperd word ? Alles valt nu wel op zijn plaats denk ik. Pamperen van allo's, pamperen van mohamed aanhangers etc...
DeProf_eet is offline  
Oud 21 april 2012, 09:59   #239
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meldingen ? LOL Laat men zeggen dat ik me daaraan nog nooit bezondigd heb. Ik ben volwassen genoeg om een belediging aan mijn adres te kunnen opvangen en heb buiten dit forum al zo'n 20K aan posts o/h internet. Wat betreft meldingen van beledigingen of scheldtirrades aan andere personen die niet van mij uitgaan ? Wel daar ga ik me zeker niet mee bemoeien want dat is nu toch juist de taak van een mod.. Of niet ? Bedoel je nu artisjok dat je graag gepamperd word ? Alles valt nu wel op zijn plaats denk ik. Pamperen van allo's, pamperen van mohamed aanhangers etc...
Om het met de gevleugelde woorden te zeggen die ik ergens op dit forum las: "Wat een gelul".

Citaat:
Raf is offline  
Oud 21 april 2012, 10:03   #240
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Meer dan een jaar na :
http://forum.politics.be/showpost.ph...74&postcount=1
Wat schiet er van over? Wat is het ooit geworden/geweest?
Als je nou in godsnaam als eens begon met wat minder te posten, dan zouden anderen daarop niet hoeven te antwoorden en bij minder antwoorden ook automatisch minder schelden en beledigingen denk ik.
DeProf_eet is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be