Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2012, 16:15   #61
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja.
Voel jij fysieke pijn wanneer je een zin zonder fouten schrijft?
Waarom dit forum niet opdoeken en gewoon een nieuw forum starten , waar je eerst foutloos moet kunnen slagen in het Nederlands dictee ?

Er zullen niet veel deelnemers zijn denk ik .

We zijn hier toch enkel maar om ons hart te luchten en wa te discuteren hé gasten .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 16:19   #62
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind voor u persoonlijk "swijgen" nog niet zo dom.
een controversieel berichtje plaatsen is soms wel leuk , en het werkt , velen gaan er op in om te debateren .

Velen , reageren zelf heel heftig op iets wat fel uitvergroot is en trappen er in .

Relax , relax Jack
Oud 25 april 2012, 16:59   #63
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
een controversieel berichtje plaatsen is soms wel leuk , en het werkt , velen gaan er op in om te debateren .

Velen , reageren zelf heel heftig op iets wat fel uitvergroot is en trappen er in .

Relax , relax Jack
Moet ik swijgen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 17:25   #64
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Over welke strafrechterlijke ellende heb je het?

Of denk je dat er vijf jaar gevang op staat als je twintig jaar een relatie met je baas hebt onderhouden? of nee... wacht... de baas krijgt tien jaar als hij twintig jaar met zijn "assistente" een relatie onderhield.
Als je 20 jaar lang met de baas sexuele relaties hebt, kan men zich natuurlijk afvragen of er van verkrachting eigenlijk sprake is ? Het k�*n natuurlijk perfect dat de baas druk uitoefent, maar hoe dit bewijzen ? Als die man zegt " Ok, ik had een buitenechtelijke relatie met haar gedurende 20 jaar en that's it ", hoe bewijzen dat die liegt ? En waarom laat die vrouw dit toe gedurende heel die tijd ? Waarom dient die geen klacht in, onmiddellijk na de 1ste verkrachting ? Want ale ze het toelaat, in ruil voor een snelle promotie, dan is het geen verkrachting, maar een overeenkomst, en wie ga je daar dan voor straffen, en voor welke reden ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 17:34   #65
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Ik vond de reactie van oud VRT administrateur-generaal Cas Goossens deze ochtend op de radio heel betreurendswaardig. Hoeveel keer dat die man gezegd heeft dat hij geen commentaar wou geven... als je geen commentaar wil geven, waarom kom je dan op de radio?

Wat Jos Geysen betreft: andere bronnen zeggen dat de Jos en die dame een overspelige relatie hadden... maar dat hij uiteindelijk bij zijn vrouw terugkeerde... Sour grapes? Wie heeft er gelijk... de tijd zal het uitwijzen zeker?
De reactie van Cas Goossens laat sterk vermoeden dat Irene Houben niet gelogen heeft, maar foei foei voor het schuldig verzuim van Goossens. Ik acht hem gedeeltelijk mede-verantwoordelijk.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 17:36   #66
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik vind het allemaal nogal eigenaardig dat we ineens, zomaar als een bliksem aan een helderblauwe hemel, geconfronteerd worden met een tsunami van "affaires". Ik begin ernstige twijfels te hebben over de verhalen van nogal wat dames. Niet dat ze "betast" geweest zijn of dat ze sex gehad hebben. Maar wél of het allemaal wel zo geforceerd en onomkoombaar was. Wie kan zoiets achteraf nog verifiëren?
Volgens mij had u, als devote en onderdanige aanbidder van Bart den Bengel, al twijfels voordat de affaires begonnen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 april 2012 om 17:39.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 18:01   #67
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De reactie van Cas Goossens laat sterk vermoeden dat Irene Houben niet gelogen heeft, maar foei foei voor het schuldig verzuim van Goossens. Ik acht hem gedeeltelijk mede-verantwoordelijk.
Ik vind dat je de man uit Itegem toch hard aanpakt, hij heeft inderdaad verzuimd er iets aan te doen...
Misschien dat hij als integer man zelf totaal van de kaart was en totaal onvoorbereid...
Ik ben er zeker van dat hij het er nu wel moeilijk zal hebben...
Oud 25 april 2012, 18:10   #68
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind dat je de man uit Itegem toch hard aanpakt, hij heeft inderdaad verzuimd er iets aan te doen...
Misschien dat hij als integer man zelf totaal van de kaart was en totaal onvoorbereid...
Ik vind vooral dat hij er zich iets te gemakkelijk vanaf bracht met "meiske daar kan ik niks aan doen, want Ghysen is een vlaggeschip van de BRT".
"Bijt nog wat op uw tanden, tot hij met pensioen gaat".

Laatst gewijzigd door Pietje : 25 april 2012 om 18:12.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 18:43   #69
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Dit is een typische "haat-liefde" verhouding, waar verschillende scenario's inpassen.

Heeft de vrouw zich 'hogerop' willen werken, door destijds haar vrouwelijke charmes te gebruiken. En is dit mislukt?

Heeft Ghysen zijn positie misbruikt door de vrouw haar hoofd zot te maken, met de belofte hogerop te geraken. En is dit mislukt?

En zo kan je nog van alles bedenken.

Eén ding staat vast, de vrouw is en was misnoegd, om welke reden ook.
Hoe erg, zullen wij nooit weten.

De vraag nu is...waarom zij zolang wachtte, Ghijsen is al jaaaren op pensioen.
Meer nog, voor hetzelfde geld was hij al jaren dood.

Dus er moet "meer" achter zitten.
Een afrekening???

Zo is Pol van den Driese, een van "VTMer" en nu komt er een "BRTer" in een slecht daglicht.

Misschien ver gezocht?
Maar ik denk toch dat er meer aan de hand moet zijn, dan dit 'maatschappelijk' probleem, dat van alle tijden is.

Laatst gewijzigd door De Prof : 25 april 2012 om 18:43.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 18:46   #70
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja en die flaporen echtzetten van Joske is al helemaal onbegonnen werk . Irene moet er serieus aan getrokken hebben . blijkbaar naar zich toe .
Oud 25 april 2012, 18:50   #71
Klarekijk
Banneling

Standaard

De typische reacties van de schijnheilige omhooggeblazen klootzakken .

Joske flapoor . Ho we hadden een relatie . waar hadden wae dat nog gehoord , bij die andere geile sluwen . " we hadden een soort relatietje"
Oud 25 april 2012, 19:56   #72
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat u als een brallende olifant door het leven gaat, dat alle vrouwen dat kunnen.
dit zinnetje zegt meer over de vilaine manier waarop U tegen niet-onderdanig geklopte vrouwen aankijkt dan over mijn manier van leven.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 april 2012 om 19:57.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 19:58   #73
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Dit is Jos Geysels:

Jij zou het normaal gezien moeten hebben over Jos Ghysen:

bedankt! ik blijf ze dooreen haspelen.
De ene stalinist zadelde ons op met een cordon sanitair wat hij democratie noemde, de andere had een (onwillig?)lief op het werk en noemde het "assistente".
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 19:59   #74
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
dit zinnetje zegt meer over de vilaine manier waarop U tegen niet-onderdanig geklopte vrouwen aankijkt dan over mijn manier van leven.
Kan je dat uitleggen?

http://forum.politics.be/showthread....98#post6097298
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 20:01   #75
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als vertrouwenspersoon zou een beetje empathie met onderdanig geklopte vrouwen kunnen tonen dan hier "het is hun eigen schuld" te brallen.
Oud 25 april 2012, 20:22   #76
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Volgens mij had u, als devote en onderdanige aanbidder van Bart den Bengel, al twijfels voordat de affaires begonnen.
Je vertoont het gedrag van een kind dat denkt een nieuw stout woordje gevonden te hebben en het dan graag voortdurend herhaalt, in de hoop dat er ergens toch een volwassene met hem zal "meelachen". Spijtig voor jou "menneke", maar dat gebeurt nu net niet.
Oud 25 april 2012, 21:28   #77
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Alhoewel de slachtoffers er misschien niet mee kunnen lachen is dit wel een spitante opmerking.
Ik denk niet dat het humorgevoel van Jos Ghysen hierdoor aangetast zal worden.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 21:37   #78
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik toch eens mijn CV naar de VRT of een ander medium sturen. Lijkt me leuk werken daar.
Jurgen Verstrepen stelde ooit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenverstrepen
De openbare omroep was geen gewoon bordeel voor de directie maar een luxe-tent.
En nog gratis ook!
Oud 25 april 2012, 21:42   #79
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
We wachten nu op de klacht van Bettina tegen Aimé wegens verkrachting in het huwelijk. Etc, etc, ...
Als Cas Goossens alle buitenechtelijke verhoudingen van de VRT coryfeeën zou moeten gaan openbaar maken zou hij veel werk hebben.
Oud 25 april 2012, 23:06   #80
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werken in het algemeen is best wel leuk, Txiki.
Inderdaad, vraag het maar aan die jongens die uw vuilbakken komen ophalen om 6 uur s'morgens, hoe leuk dat wel is, gaan werken...
Voor een ambtenaar op één of ander ministerie , die om 10 uur s'morgens reeds taksvrije pinten aan het drinken is in de kantine liggen de zaken wel anders...
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be