![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Als rasechte Vlaming heb ik er geen enkel probleem mee om Brussel volledig los te laten in geval van onafhankelijkheid. Redenen genoeg, het kost ons veel geld, we krijgen niks terug als terreur. Gewoon muur rondbouwen en als Brusselaars naar Vlaanderen willen komen, gewoon grenspost passeren, kwestie van het gespuis in Brussel dat verantwoordelijk is voor les faits divers van Freddy Thielemans intramuros te houden. En voor de Vlamingen die in Brussel blijven werken maar in Vlaanderen wonen heb ik volgend voorstel. Vermits deze dan hun belastingen in Brussel zullen betalen moet Vlaanderen bereid zijn om hetgeen ze eventueel meer in Brussel betalen terug te geven via de Vlaamse belastingsbrief. Ik kijk er echt naar uit naar het post-Belgie tijdperk, met een aktief zetelende president, en grote bindende volksreferenda voor alle grote politieke vraagstukken maw democratie in zijn bijna puurste vorm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En tegenover een onafhankelijk Vlaanderen zullen de 19 Brusselse Beuelemansbaronnen wel héél mak blijven. Want op wie moeten ze beroep doen om hun financiën een beetje op orde te houden?
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een uitstekende vraag.
En je weet dat je daar op dit forum nooit antwoord op zult krijgen. Citaat:
800.000 migranten Citaat:
Citaat:
Zelf vind ik de term 'Nederlandstalig' goed genoeg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De autochtone Franstalige Brusselaar die dankzij Vlamingenhaters als Moureaux en Thielemans een etnische minderheid in zijn stad is zal nogal blij zijn dat de migranten 'zijn kant gekozen hebben'. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Europa.dhtml Laatst gewijzigd door Mitgard : 25 april 2012 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie loopt er dan rond met een middeleeuws gedachtengoed? En in de grendelgrondwet staat dat Brussel géén deel uitmaakt van het Vlaamse gewest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Wie een Vlaming is, weet dat van zichzelf.
Wie twijfelt is er waarschijnlijk geen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weet wel pijoske, je bent van kwade wil, je bent zo'n witzentapper die ons wil wijsmaken dat hij werkelijk denkt dat post-Belgisch Europa gaat ingericht worden aan de hand van de afgeschafte Belgische grondwet. Dus trol en droom maar verder naar hartenlust jongen met uw gezever over de middeleeuwen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 april 2012 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Halfweg de jaren zeventig heb ik 4 jaar in Brussel gewoond, gewerkt, gestudeerd en mijn legerdienst volbracht. Ik kan je verzekeren dat daar weinig Vlamingen te vinden waren in die tijd. Jij lult maar iets zonder te onderbouwen. Ik vraag me af waar jij je informatie haalt. Palieterke soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben een uitgeweken Brusselaar met als moedertaal het Frans. Woon tegenwoordig ook in Leuven en ik denk er zelf niet aan om mijn kinderen in het Frans op te voeden. Het zal zonder twijfel NL/ENG worden. Ik heb totaal geen moeite met franstaligen, maar doe dit uit pure logica. Voel me ook cultureel veel dichter bij Vlamingen dan in de francophonie. Brussel is in mijn optiek een VL stad. Veel Brusselaars zijn totaal gebrainwashed in mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk maar bon, dat is een utopie. We leven nog steeds in België en België zal zowiezo niet splitsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=jshTmHUmaVY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Y5NOw2l-zVo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Brussel is een Vlaamse stad. Het is niet omdat daar veel vreemdelingen wonen, dat dit niet meer zo is. Desnoods moeten die maar verhuizen allemaal. Naar waar ze vandaan komen. Of anders kunnen ze Nederlands leren, en assimileren in het land.
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Van mij mogen jullie terug naar Duitsland. Daaaag.