Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 april 2012, 21:06   #9241
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik driehoek die persoonlijke aanval, en raar maar waar, deze persoon werd geknipt en kreeg strafpuntjes van... Akira!

Wie het nu nog niet ziet, zal het nooit zien.
Jouw gemelde persoonlijke aanval wordt geknipt.
Wat wil je? Dat er niet gemodereerd wordt. Of dat jij niet gemodereerd wordt?
artisjok is offline  
Oud 26 april 2012, 21:22   #9242
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Genoeg intrigue voor een eerste politics film of strip.

Laatst gewijzigd door mkb : 26 april 2012 om 21:23.
mkb is offline  
Oud 26 april 2012, 21:24   #9243
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Genoeg intrigue voor een eerste politics film of strip.

-H. Marcuse
Munglik is offline  
Oud 26 april 2012, 21:34   #9244
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Het topic ging over de groente artisjok, niet over de gebruikster artisjok.
Zet toch een dempertje op je schijnheilig gejank
smosty is offline  
Oud 26 april 2012, 21:45   #9245
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
Zet toch een dempertje op je schijnheilig gejank
2
Oud 26 april 2012, 22:21   #9246
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dat is nogal eens een complot hé?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 26 april 2012, 22:29   #9247
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dezelfde persoon die oproept om mensen te driehoeken zit hier ook in dit topic minutieus met een verbazingwekkende precisie bij te houden wie een ban krijgt. Ik vroeg hem al eerder of hij hier plezier uithaalt en vanwaar die interesse komt. Nu is natuurlijk het een en ander duidelijk omwille van de uitgelekte berichten.
U zit volledig op het juiste spoor. De meeste bash-the fascists zijn hier aanwezig. Ook filosoof.

Citaat:
Zo was de ban van bgf324 ook een aanval van dezelfde persoon. Hij achtervolgde bgf324 in elk topic om hem te provoceren. Zodra de vis beet moesten hij en de bash the fascists vriendjes natuurlijk op het driehoekje gaan rammen. Zelfs grapjes in K&K werden gerapporteerd, hij moest en zou een ban krijgen.

Klopt voor 200%. Dat is zijn / hun strategie. In mijn geval nagenoeg hetzelfde.

Citaat:
Inderdaad.
straddle is offline  
Oud 26 april 2012, 22:34   #9248
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Klopt voor 200%. Dat is zijn / hun strategie. In mijn geval nagenoeg hetzelfde.
Als jij om een of andere reden strafpunten hebt gekregen, dan is dat niet te wijten aan de persoon die jou rapporteerde, maar louter en alleen aan jezelf. Dat is de enige en onontkoombare werkelijkheid, al je complottheorietjes ten spijt.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 26 april 2012, 22:41   #9249
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel raar...
Die zogenaamde "nepfilosoof" zit al op dat forum sinds 08-02-2011 en kon er al 66 berichten plaatsen, zonder door de mand te vallen.
Raf zit daar ook op dat forum... en die heeft niets gemerkt?
Raf kon toch een pm sturen naar filosoof, dat ze hem zwart maken op een gesloten forum? Kan je eigenlijk iemand zwart maken op een gesloten forum?
Het is namelijk niet de bedoeling dat de berichten naar buiten komen.

Dezelfde persoon die oproept om mensen te driehoeken zit hier ook in dit topic minutieus met een verbazingwekkende precisie bij te houden wie een ban krijgt. Ik vroeg hem al eerder of hij hier plezier uithaalt en vanwaar die interesse komt. Nu is natuurlijk het een en ander duidelijk omwille van de uitgelekte berichten.

Zo was de ban van bgf324 ook een aanval van dezelfde persoon. Hij achtervolgde bgf324 in elk topic om hem te provoceren. Zodra de vis beet moesten hij en de bash the fascists vriendjes natuurlijk op het driehoekje gaan rammen. Zelfs grapjes in K&K werden gerapporteerd, hij moest en zou een ban krijgen.

Ik kreeg onlangs 5 strafpunten omwille van een persoonlijk topic.
Het topic ging over de groente artisjok, niet over de gebruikster artisjok. Raf als lid van bash the fascists gaf openlijk toe dat hij het topic driehoekte en was blij dat ik strafpunten kreeg.
Ik kreeg strafpunten van....Akira
. Een mod die sinds jaar en dag beschuldigingen krijgt van partijdigheid. Ik vraag aan Akira om mij met bewijzen en argumenten aan te tonen hoe dit een persoonlijk topic kan zijn tegen artisjok. Dat doet ze niet, omdat ze dat helemaal niet kan! Ze zegt dat dit zou gaan om een vete tussen ons. Er is tussen mij en artisjok echter helemaal geen vete. Wat Akira doet is een vete creëren, en niet voorkomen of bestraffen. Ik leg dit voor aan Maarten Malaise maar heb nooit een antwoord gekregen.

Dan zien we opeens dit bericht verschijnen op het forum:

Een lid van bash the fascists die een niet onbesproken moderator openlijk begroet op een vriendschappelijke manier, want de politieke tegenstanders krijgen strafpuntjes. Onlangs besloot diezelfde heer om mij in een serieus topic persoonlijk aan te vallen. Het ging over mijn zogenaamde homofiele neigingen. Ik driehoek die persoonlijke aanval, en raar maar waar, deze persoon werd geknipt en kreeg strafpuntjes van... Akira!
Hij is momenteel zo kwaad dat hij op mijn berichten, eendert waar, weigert te reageren. Hij wil mij natuurlijk nog altijd trollen en uit mijn kot lokken, vandaar zijn handtekening.

Ik vat samen: iemand rapporteert jou en je krijgt strafpunten. Jij rapporteert iemand en die persoon krijgt strafpunten van dezelfde, zogezegd partijdige mod? Systeem lijkt dus goed te werken.

Verder: meer van dit soort posts graag. Zoveel tranen ineens maken mij een beetje hard.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  croc_tears_2_by_Shankpony.jpg
Bekeken: 221
Grootte:  281,3 KB
ID: 85567
Steve_M is offline  
Oud 26 april 2012, 23:16   #9250
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik vat samen: iemand rapporteert jou en je krijgt strafpunten. Jij rapporteert iemand en die persoon krijgt strafpunten van dezelfde, zogezegd partijdige mod? Systeem lijkt dus goed te werken.

Verder: meer van dit soort posts graag. Zoveel tranen ineens maken mij een beetje hard.

Bijlage 85567

Citaat:
Raf is offline  
Oud 26 april 2012, 23:40   #9251
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Whistleblowers, "stricte anonimiteit", schaduwfora ... vind je nu zelf niet dat je het allemaal een beetje serieus neemt? Het is tenslotte maar wat gezever van halve garen op het internet.

Maar wat gezever? Een '' uitgebreid dossier'' aanleggen over politics.be forummers, forumrubrieken en moderators [/b]? Inclusief PM's met moderators. Dat dossier dan overmaken aan officiele instanties???

Ik ben eens benieuwd wat onze moderatie en forumleiding daarvan denkt...

.
straddle is offline  
Oud 26 april 2012, 23:42   #9252
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Als jij om een of andere reden strafpunten hebt gekregen, dan is dat niet te wijten aan de persoon die jou rapporteerde, maar louter en alleen aan jezelf. Dat is de enige en onontkoombare werkelijkheid, al je complottheorietjes ten spijt.

Julie zijn samenzweerders. Dat is geen theorie meer.

Je wil dus infeite dat ik een paar bewijzen plaats? Juist?

.

Laatst gewijzigd door straddle : 26 april 2012 om 23:42.
straddle is offline  
Oud 26 april 2012, 23:54   #9253
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat gezever? Een '' uitgebreid dossier'' aanleggen over politics.be forummers, forumrubrieken en moderators ?[/b] Inclusief PM's met moderators. Dat dossier dan overmaken aan officiele instanties???
Uitgebreid dossier"? Dat is het eerste dat ik daarover lees. Ik zal die screenshot niet gezien hebben.

Blijft er de vraag waarom de "whistleblowers" naar jou zouden komen met die informatie? Hebben ze schrik dat ze anders, als anonieme forummers, hun job zouden verliezen? Of riskeren ze vervolging? Als ze per se dit forum willen behoeden voor onheil, waarom dan niet gewoon Maarten Malaise verwittigen i.p.v. jou hier een nummertje te laten opvoeren? Of desnoods die screenshots zelf posten met een dubbelnick? Even los van de vermeende feiten vraag ik me dus af wat jouw rol in dit verhaal is.

Overigens, wat hadden die "whistleblowers" eigenlijk verwacht van een forum dat "bash the fascists" heet?
Steve_M is offline  
Oud 27 april 2012, 00:26   #9254
smosty
Banneling

Standaard

pffff
smosty is offline  
Oud 27 april 2012, 01:37   #9255
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Uitgebreid dossier"? Dat is het eerste dat ik daarover lees. Ik zal die screenshot niet gezien hebben.
Werd ook (nog) niet geplaatst. Maar vermits o.a jij het blijkbaar allemaal maar ''zever'' vindt vermeld ik het alvast wat de hele toedracht is. Vind je de hele opzet nog altijd zever als ik u de bijkomende screenshots kan geven? Dat is de essentie.

Als ik te weinig info geef is het zever. Als u dan meer staving krijgt is het een ''nummertje'' van mij... Bovendien zaait de betrapte filosoof verwarring, dus wie liegt? Hij of ik? Ik zal aantonen dat ik nergens lieg, en zal daarin zéér ver gaan, zonder anderen erin te betrekken, tenzij ze er zelf om vragen. Zij weten zelf wie ik bedoel. Bovendien zijn er een aantal ''bashers'' die ik apprecieer als forummer en als personaliteit, dus moet ik die erbuiten houden. Begrijpt u?

Citaat:
Blijft er de vraag waarom de "whistleblowers" naar jou zouden komen met die informatie?
Het is niet zo ''georganiseerd'' verlopen dat die ''naar mij komen''. Filo was in ''discussie'' met mij in zijn typische stijl zoals beschreven door Demper. Filo samen met Pietje, Drosophila en An Arkos, als pitbulls... Tot dan was ik totaal niet op de hoogte van dat Bash the Fasc gedoe. Iemand anders plaatste dan de filo screenshots die duidelijk maakte dat er een bende gecoordineerde fanatiekelingen rondlopen die hier mensen viseren. En die screenshots nam ik hier gewoon over. Vervolgens is er via anderen bijkomende info gekomen.

Citaat:
Hebben ze schrik dat ze anders, als anonieme forummers, hun job zouden verliezen? Of riskeren ze vervolging? Als ze per se dit forum willen behoeden voor onheil, waarom dan niet gewoon Maarten Malaise verwittigen i.p.v. jou hier een nummertje te laten opvoeren?
Wat er ook van zij, ik heb van in het begin zelf de forumeigenaars ingelicht. Enkel zij hebben toegang tot pm's en kunnen de anonimiteit van sommigen waarborgen.

Citaat:
Overigens, wat hadden die "whistleblowers" eigenlijk verwacht van een forum dat "bash the fascists" heet?
Naar mijn mening zitten daar ook veel goedbedoelende forummers en die wil ik niet treffen. Misschien dat het daarom uitlekt omdat ze het niet meer eens zijn wat daar gebeurt en wie de stokers zijn.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 27 april 2012 om 01:39.
straddle is offline  
Oud 27 april 2012, 06:06   #9256
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zal aantonen dat ik nergens lieg, en zal daarin zéér ver gaan, zonder anderen erin te betrekken, tenzij ze er zelf om vragen. Zij weten zelf wie ik bedoel.
Is dit een bedreiging?

Citaat:
Bovendien zijn er een aantal ''bashers'' die ik apprecieer als forummer en als personaliteit, dus moet ik die erbuiten houden. Begrijpt u?
Ja, ik begrijp dat jij 'rechter' speelt.

Citaat:
Wat er ook van zij, ik heb van in het begin zelf de forumeigenaars ingelicht. Enkel zij hebben toegang tot pm's en kunnen de anonimiteit van sommigen waarborgen.
Citaat:
Naar mijn mening zitten daar ook veel goedbedoelende forummers en die wil ik niet treffen. Misschien dat het daarom uitlekt omdat ze het niet meer eens zijn wat daar gebeurt en wie de stokers zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9234

Citaat:
Best niet oordelen als je de volledige toedracht van het verhaal (nog) niet kent.
Jij kent dus de volledige toedracht van het verhaal.
artisjok is offline  
Oud 27 april 2012, 06:07   #9257
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Wat een soap.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 27 april 2012, 06:31   #9258
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Whistleblowers, "stricte anonimiteit", schaduwfora ... vind je nu zelf niet dat je het allemaal een beetje serieus neemt? Het is tenslotte maar wat gezever van halve garen op het internet.

Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus mensen die "geïnfiltreerd" zijn in een privéforum om vervolgens berichten van de al dan niet echte filosoof door te spelen aan straddle, zodat die op zijn beurt kan proberen filosoof te naaien op dit forum.

Ja, dat is op allerlei vlakken de-gou-tant. En ook wel een beetje triest.
²
Citaat:

Bijlage 85567
²

De selectieve wijze waarop de "whistleblowers" hier "informatie" posten is inderdaad degoutant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enticer Bekijk bericht
Zonder de link te kennen, zal je de site niet vinden want ze is verborgen en niet geïndexeerd.

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 april 2012 om 06:33.
Firestone is offline  
Oud 27 april 2012, 07:10   #9259
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat gezever? Een '' uitgebreid dossier'' aanleggen over politics.be forummers, forumrubrieken en moderators [/b]? Inclusief PM's met moderators. Dat dossier dan overmaken aan officiele instanties???
Doe jij nu niet net hetzelfde?
Oud 27 april 2012, 07:36   #9260
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel raar...
Die zogenaamde "nepfilosoof" zit al op dat forum sinds 08-02-2011 en kon er al 66 berichten plaatsen, zonder door de mand te vallen.
Raf zit daar ook op dat forum... en die heeft niets gemerkt?
Raf kon toch een pm sturen naar filosoof, dat ze hem zwart maken op een gesloten forum? Kan je eigenlijk iemand zwart maken op een gesloten forum?
Het is namelijk niet de bedoeling dat de berichten naar buiten komen.

Ik kreeg onlangs 5 strafpunten omwille van een persoonlijk topic.
Het topic ging over de groente artisjok, niet over de gebruikster artisjok. Raf als lid van bash the fascists gaf openlijk toe dat hij het topic driehoekte en was blij dat ik strafpunten kreeg.
Ik kreeg strafpunten van....Akira. Een mod die sinds jaar en dag beschuldigingen krijgt van partijdigheid. Ik vraag aan Akira om mij met bewijzen en argumenten aan te tonen hoe dit een persoonlijk topic kan zijn tegen artisjok. Dat doet ze niet, omdat ze dat helemaal niet kan! Ze zegt dat dit zou gaan om een vete tussen ons. Er is tussen mij en artisjok echter helemaal geen vete. Wat Akira doet is een vete creëren, en niet voorkomen of bestraffen. Ik leg dit voor aan Maarten Malaise maar heb nooit een antwoord gekregen.

Dan zien we opeens dit bericht verschijnen op het forum:

Een lid van bash the fascists die een niet onbesproken moderator openlijk begroet op een vriendschappelijke manier, want de politieke tegenstanders krijgen strafpuntjes. Onlangs besloot diezelfde heer om mij in een serieus topic persoonlijk aan te vallen. Het ging over mijn zogenaamde homofiele neigingen. Ik driehoek die persoonlijke aanval, en raar maar waar, deze persoon werd geknipt en kreeg strafpuntjes van... Akira!
Hij is momenteel zo kwaad dat hij op mijn berichten, eendert waar, weigert te reageren. Hij wil mij natuurlijk nog altijd trollen en uit mijn kot lokken, vandaar zijn handtekening.

jij kunt zo meelopen met de NWO-believers.
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be