![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je? Dat er niet gemodereerd wordt. Of dat jij niet gemodereerd wordt? |
|
![]() |
![]() |
#9242 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Genoeg intrigue voor een eerste politics film of strip.
![]() Laatst gewijzigd door mkb : 26 april 2012 om 21:23. |
![]() |
![]() |
#9243 |
Minister-President
|
![]()
#9244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#9246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9247 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Klopt voor 200%. Dat is zijn / hun strategie. In mijn geval nagenoeg hetzelfde. Inderdaad. |
||
![]() |
![]() |
#9248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij om een of andere reden strafpunten hebt gekregen, dan is dat niet te wijten aan de persoon die jou rapporteerde, maar louter en alleen aan jezelf. Dat is de enige en onontkoombare werkelijkheid, al je complottheorietjes ten spijt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9249 | |
|
![]() Citaat:
Verder: meer van dit soort posts graag. Zoveel tranen ineens maken mij een beetje hard. |
|
![]() |
![]() |
#9250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#9251 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat gezever? Een '' uitgebreid dossier'' aanleggen over politics.be forummers, forumrubrieken en moderators [/b]? Inclusief PM's met moderators. Dat dossier dan overmaken aan officiele instanties??? Ik ben eens benieuwd wat onze moderatie en forumleiding daarvan denkt... . |
|
![]() |
![]() |
#9252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Julie zijn samenzweerders. Dat is geen theorie meer. Je wil dus infeite dat ik een paar bewijzen plaats? Juist? . Laatst gewijzigd door straddle : 26 april 2012 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
#9253 | |
|
![]() Citaat:
Blijft er de vraag waarom de "whistleblowers" naar jou zouden komen met die informatie? Hebben ze schrik dat ze anders, als anonieme forummers, hun job zouden verliezen? Of riskeren ze vervolging? Als ze per se dit forum willen behoeden voor onheil, waarom dan niet gewoon Maarten Malaise verwittigen i.p.v. jou hier een nummertje te laten opvoeren? Of desnoods die screenshots zelf posten met een dubbelnick? Even los van de vermeende feiten vraag ik me dus af wat jouw rol in dit verhaal is. Overigens, wat hadden die "whistleblowers" eigenlijk verwacht van een forum dat "bash the fascists" heet? |
|
![]() |
![]() |
#9254 |
Banneling
|
![]() pffff
|
![]() |
![]() |
#9255 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik te weinig info geef is het zever. Als u dan meer staving krijgt is het een ''nummertje'' van mij... Bovendien zaait de betrapte filosoof verwarring, dus wie liegt? Hij of ik? Ik zal aantonen dat ik nergens lieg, en zal daarin zéér ver gaan, zonder anderen erin te betrekken, tenzij ze er zelf om vragen. Zij weten zelf wie ik bedoel. Bovendien zijn er een aantal ''bashers'' die ik apprecieer als forummer en als personaliteit, dus moet ik die erbuiten houden. Begrijpt u? Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Laatst gewijzigd door straddle : 27 april 2012 om 01:39. |
||||
![]() |
![]() |
#9256 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij kent dus de volledige toedracht van het verhaal. |
||||
![]() |
![]() |
#9257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een soap.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#9258 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De selectieve wijze waarop de "whistleblowers" hier "informatie" posten is inderdaad degoutant. Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 april 2012 om 06:33. |
|||
![]() |
![]() |
#9259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe jij nu niet net hetzelfde?
![]() |
#9260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |