Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 april 2012, 10:42   #9281
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Heeft iemand hier de link naar dat bewuste forum?
Nietzsche is offline  
Oud 27 april 2012, 10:48   #9282
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enticer Bekijk bericht
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar misschien kun je er onschuldig en naiëf een draad over starten.
Hoezo, geen flauw idee?

Citaat:
Het gaat verder dan dat bij de gestappo, niet waar?
Wie speelt er hier gestapo?

Citaat:
In hoeverre zijn jullie de bedreiging die hier slechts aangekaart wordt, dát is de vraag.
Hoe? Weet jij dat niet?
Citaat:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand:
Goed idee.

Citaat:
De gestappo trekt naar het CGKR en probeert simultaan gebruikers hier te bannen:
Krijgen we daar nu eindelijk bewijzen voor?
Herinner jij je de hier opgestarte draad over rascimse op dit forum, die binnen de kortste keren verwijderd werd, en waarvoor Wisord niet gebannen werd?
artisjok is offline  
Oud 27 april 2012, 10:51   #9283
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd, want je noemde het laatst een inbreuk op je privacy toen ik dit plaatste:
En dat is het ook. Het gaat om een private groep en jij hebt geen toelating gekregen om de gegevens van die groep hier publiek te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 27 april 2012, 10:53   #9284
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Gaat het hier eigenlijk om dat forum waarvoor jij hier een tijdje geleden kwam rekruteren?
Nee, het gaat om een ander forum. Dat van hem ligt al geruime tijd plat. Allicht door de enorme toeloop van politics-gebruikers die de overstap willen maken. Er zijn minstens al elf leden daar en zo maar eventjes 25 berichten... Wie kan dat aan, zo'n overrompeling?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 27 april 2012 om 10:54.
Raf is offline  
Oud 27 april 2012, 10:53   #9285
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Van wie is enticer de dubbelnick overigens?

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 27 april 2012, 10:54   #9286
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Van wie is enticer de dubbelnick overigens?
Dat mogen we pas vertellen na zijn verbanning!
Oud 27 april 2012, 11:21   #9287
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo was de ban van bgf324 ook een aanval van dezelfde persoon
bgf zei zelf dat het hij of ik zou zijn. Het werd hij.
smosty is offline  
Oud 27 april 2012, 11:24   #9288
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Was ik Maarten Malaise, ik smeet jullie zo goed als allemaal van dit forum. Zo eenvoudig is dat.
Txiki voor forum beheerder!
smosty is offline  
Oud 27 april 2012, 12:11   #9289
straddle
Europees Commissaris

Standaard

De essentie waar men niet onder uit kan:

1. Feit is en blijft dat er een georganiseerd en gecoordineerd subversief initiatief is om welbepaalde forummers hier te framen, te mobben en een ban aan te smeren. Het verklaart bovendien de manier waarop hier bepaalde lui discussie voeren: zaken uit context rukken, liegen, provoceren en nog meer. Discussie voeren op een politiek forum interesseert hen totaal niet. Argumentatie degelijk weerleggen ook niet. Repressie voeren lwel. Het was altijd met dezelfde dat dit gebeurde, nu weten we waarom.

Het forum heeft het recht te weten waarmee sommigen hier bezig zijn. Don't shoot the messengers.

2. Feit is en blijft dat er ''uitgebreide dossiers'' werden aangelegd en dat men deze ging overmaken en overgemaakt heeft aan andere instanties, buiten de forumleiding om. Zonder degelijk overleg met de moderatie zelf. Er werden zelfs pm mails met moderators in het dossier gestopt. Allemaal zeer subversief en een flagrante inbreuk op het forumreglement. Ik ben eens benieuwd wat de forumleiding daarvan denkt.

Het forum heeft het recht dit te weten. Eender welke politieke gekleurdheid men heeft, dit belangt iedereen aan.

Wie dit nog probeert goed te praten met naast de kwestie weeral te lullen, doet maar. Voor mij houdt het hier na 8 jaar op in deze kleutertuin. Het is wellicht het einde van wat ooit een goed forum was.

.
straddle is offline  
Oud 27 april 2012, 12:26   #9290
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht

1. Feit is en blijft dat er een georganiseerd en gecoordineerd subversief initiatief is om welbepaalde forummers hier te framen, te mobben en een ban aan te smeren. Het verklaart bovendien de manier waarop hier bepaalde lui discussie voeren: zaken uit context rukken, liegen, provoceren en nog meer. Discussie voeren op een politiek forum interesseert hen totaal niet. Argumentatie degelijk weerleggen ook niet. Repressie voeren lwel. Het was altijd met dezelfde dat dit gebeurde, nu weten we waarom.

Het forum heeft het recht te weten waarmee sommigen hier bezig zijn. Don't shoot the messengers.

2. Feit is en blijft dat er ''uitgebreide dossiers'' werden aangelegd en dat men deze ging overmaken en overgemaakt heeft aan andere instanties, buiten de forumleiding om. Zonder degelijk overleg met de moderatie zelf. Er werden zelfs pm mails met moderators in het dossier gestopt. Allemaal zeer subversief en een flagrante inbreuk op het forumreglement. Ik ben eens benieuwd wat de forumleiding daarvan denkt.

Het forum heeft het recht dit te weten. Eender welke politieke gekleurdheid men heeft, dit belangt iedereen aan.

Wie dit nog probeert goed te praten met naast de kwestie weeral te lullen, doet maar. Voor mij houdt het hier na 8 jaar op in deze kleutertuin. Het is wellicht het einde van wat ooit een goed forum was.

.
dat zijn helemaal geen feiten.
Oud 27 april 2012, 12:31   #9291
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jij kent dus de volledige toedracht van het verhaal.

Genoeg om te weten dat wat die kliek en sommige van hun leiders daar (...) doen niet kan.

Zie mijn vorige post.
straddle is offline  
Oud 27 april 2012, 12:39   #9292
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Op voorwaarde dat ze geen andere mening hebben.
Wat is mijn mening dan wel??

Het straffe is dan wel dat ik over bepaalde zaken net hetzelfde als u en uw kompanen denk. Ook ik trad tegen islambashers op, uw stokpaardje. Ook ik treed tegen onrechtvaardihgheden op. Sommigen onder uw kompanen weten dat. Doch ik deed het met argumentatie. Niet met al die onderhandse technieken.

.
straddle is offline  
Oud 27 april 2012, 12:47   #9293
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is mijn mening dan wel??
Als liefhebber van het volledige verhaal, knip jij nogal veel weg uit mijn post.

Citaat:
Het straffe is dan wel dat ik over bepaalde zaken net hetzelfde als u en uw kompanen denk. Ook ik trad tegen islambashers op, uw stokpaardje. Ook ik treed tegen onrechtvaardihgheden op. Sommigen onder uw kompanen weten dat. Doch ik deed het met argumentatie.
De hetze waar je in mee gaat met enticer kan je toch bezwaarlijk argumentatie noemen.

Citaat:
Niet met al die onderhandse technieken.
Tegen beledigingen, gescheld en persoonlijke aanvallen is geen argumentatie opgewassen.
Hoe reageer jij daar op?
artisjok is offline  
Oud 27 april 2012, 12:50   #9294
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Genoeg om te weten dat wat die kliek en sommige van hun leiders daar (...) doen niet kan.

Zie mijn vorige post.
Je vertrouwt iemand die ZIJN verhaal doet, en daarbij zelf vertelt dat hij niet te vertrouwen is.
artisjok is offline  
Oud 27 april 2012, 13:02   #9295
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Manmanman, die extreme linxe kliek is nog stukken erger dan ik al dacht!

Verwerpelijk zootje ongeregeld.
SDX is offline  
Oud 27 april 2012, 13:14   #9296
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Enige dagen geleden leek de essentie om hier enkele forumgebruikers 'die het zelf gezocht hadden' zwart te maken. Eén van hen werd zelfs voorgesteld als 'de leider' en dergelijke.

Citaat:
Dat is geen feit.
Citaat:
Het forum heeft het recht te weten waarmee sommigen hier bezig zijn.
Ja, laten we alle PM's publiek maken.
Niet dat ik geïnteresseerd ben in dergelijk geroddel, maar het forum heeft het recht waarmee sommigen hier bezig zijn.
Ik kan je verzekeren. Je zal verschieten van het gekonkelfoes.
Citaat:
Don't shoot the messengers.
Zorg dan tenminste voor een correcte en bewezen boodschap.
artisjok is offline  
Oud 27 april 2012, 13:19   #9297
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

waarom is mam geband? Ik lig er echt wakker van.
Egmond Codfried is offline  
Oud 27 april 2012, 13:28   #9298
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enige dagen geleden leek de essentie om hier enkele forumgebruikers 'die het zelf gezocht hadden' zwart te maken. Eén van hen werd zelfs voorgesteld als 'de leider' en dergelijke.

Dat is geen feit.

Ja, laten we alle PM's publiek maken.
Niet dat ik geïnteresseerd ben in dergelijk geroddel, maar het forum heeft het recht waarmee sommigen hier bezig zijn.
Ik kan je verzekeren. Je zal verschieten van het gekonkelfoes.

Kronkel je d'r nu maar uit met je nietszeggende zever, die zal je dit X niet uit de puree helpen.

Feit is, dat jij, alborto, wisord (maar die is al verbannen edoch al terug met tig niks) e.a(?), bezig zijn met klacht indienen bij 't CGKR tegen dìt forum, je weet wat daar 't gevolg van is?

Moderatie; leest U mee?

Onderzoek deze mesthoop even aub.
SDX is offline  
Oud 27 april 2012, 13:28   #9299
Enticer
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat is geen feit.

Ik kan gerust de link posten, zodat iedereen eens kan gaan kijken als je het zonodig als onzin blijft afdoen. Je hebt 5 minuten bedenktijd.
Enticer is offline  
Oud 27 april 2012, 13:32   #9300
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan gerust de link posten, zodat iedereen eens kan gaan kijken als je het zonodig als onzin blijft afdoen. Je hebt 5 minuten bedenktijd.
Je hebt hopelijk MM en 't hele moderatieteam op de hoogte gebracht?
SDX is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be