![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemand hier de link naar dat bewuste forum?
|
![]() |
![]() |
#9282 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie speelt er hier gestapo? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Herinner jij je de hier opgestarte draad over rascimse op dit forum, die binnen de kortste keren verwijderd werd, en waarvoor Wisord niet gebannen werd? |
||||
![]() |
![]() |
#9283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is het ook. Het gaat om een private groep en jij hebt geen toelating gekregen om de gegevens van die groep hier publiek te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat om een ander forum. Dat van hem ligt al geruime tijd plat. Allicht door de enorme toeloop van politics-gebruikers die de overstap willen maken. Er zijn minstens al elf leden daar en zo maar eventjes 25 berichten... Wie kan dat aan, zo'n overrompeling?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 april 2012 om 10:54. |
![]() |
![]() |
#9285 |
Europees Commissaris
|
![]() Van wie is enticer de dubbelnick overigens?
#9286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mogen we pas vertellen na zijn verbanning!
![]()
#9287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9289 |
Europees Commissaris
|
![]() De essentie waar men niet onder uit kan:
1. Feit is en blijft dat er een georganiseerd en gecoordineerd subversief initiatief is om welbepaalde forummers hier te framen, te mobben en een ban aan te smeren. Het verklaart bovendien de manier waarop hier bepaalde lui discussie voeren: zaken uit context rukken, liegen, provoceren en nog meer. Discussie voeren op een politiek forum interesseert hen totaal niet. Argumentatie degelijk weerleggen ook niet. Repressie voeren lwel. Het was altijd met dezelfde dat dit gebeurde, nu weten we waarom. Het forum heeft het recht te weten waarmee sommigen hier bezig zijn. Don't shoot the messengers. 2. Feit is en blijft dat er ''uitgebreide dossiers'' werden aangelegd en dat men deze ging overmaken en overgemaakt heeft aan andere instanties, buiten de forumleiding om. Zonder degelijk overleg met de moderatie zelf. Er werden zelfs pm mails met moderators in het dossier gestopt. Allemaal zeer subversief en een flagrante inbreuk op het forumreglement. Ik ben eens benieuwd wat de forumleiding daarvan denkt. Het forum heeft het recht dit te weten. Eender welke politieke gekleurdheid men heeft, dit belangt iedereen aan. Wie dit nog probeert goed te praten met naast de kwestie weeral te lullen, doet maar. Voor mij houdt het hier na 8 jaar op in deze kleutertuin. Het is wellicht het einde van wat ooit een goed forum was. . |
![]() |
![]() |
#9290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#9291 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9292 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is mijn mening dan wel??
Het straffe is dan wel dat ik over bepaalde zaken net hetzelfde als u en uw kompanen denk. Ook ik trad tegen islambashers op, uw stokpaardje. Ook ik treed tegen onrechtvaardihgheden op. Sommigen onder uw kompanen weten dat. Doch ik deed het met argumentatie. Niet met al die onderhandse technieken. . |
![]() |
![]() |
#9293 | ||
Banneling
|
![]() Als liefhebber van het volledige verhaal, knip jij nogal veel weg uit mijn post.
Citaat:
Citaat:
Hoe reageer jij daar op? |
||
![]() |
![]() |
#9294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manmanman, die extreme linxe kliek is nog stukken erger dan ik al dacht!
Verwerpelijk zootje ongeregeld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#9296 | |||
Banneling
|
![]() Enige dagen geleden leek de essentie om hier enkele forumgebruikers 'die het zelf gezocht hadden' zwart te maken. Eén van hen werd zelfs voorgesteld als 'de leider' en dergelijke.
Citaat:
Citaat:
Niet dat ik geïnteresseerd ben in dergelijk geroddel, maar het forum heeft het recht waarmee sommigen hier bezig zijn. Ik kan je verzekeren. Je zal verschieten van het gekonkelfoes. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#9297 |
Banneling
|
![]() waarom is mam geband? Ik lig er echt wakker van.
|
![]() |
![]() |
#9298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is, dat jij, alborto, wisord (maar die is al verbannen edoch al terug met tig niks) e.a(?), bezig zijn met klacht indienen bij 't CGKR tegen dìt forum, je weet wat daar 't gevolg van is? Moderatie; leest U mee? Onderzoek deze mesthoop even aub.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt hopelijk MM en 't hele moderatieteam op de hoogte gebracht?
![]() |