Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 april 2012, 18:21   #9381
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Kronkel je d'r nu maar uit met je nietszeggende zever, die zal je dit X niet uit de puree helpen.

Feit is, dat jij, alborto, wisord (maar die is al verbannen edoch al terug met tig niks) e.a(?), bezig zijn met klacht indienen bij 't CGKR tegen dìt forum, je weet wat daar 't gevolg van is?

Moderatie; leest U mee?

Onderzoek deze mesthoop even aub.
Hopelijk smijt de moderatie ze buiten mits ze enkel aan dit forum deelnemen om aan te zetten tot haat.
Elbow is offline  
Oud 27 april 2012, 18:24   #9382
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Hopelijk smijt de moderatie ze buiten mits ze enkel aan dit forum deelnemen om aan te zetten tot haat.
Als dat waar is mag Alboreto het hier vergeten . Of gelden voor hem andere regels.
Akira zal dan wel de nodige maatregelen nemen .
Pericles is offline  
Oud 27 april 2012, 18:26   #9383
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Neen, hij is even te druk bezig met coordineren en organiseren van politics.be bans en strafpunten op zijn ''privé'' forumpje.

Bijlage 85545
Bijlage 85546
Bijlage 85547
.
"puntmutsen", tja, dat is de typische haatspeech van Filosoof.
Elbow is offline  
Oud 27 april 2012, 18:27   #9384
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Dus van alle communicatiemiddelen die er bestaan (e-mail, telefoon, IM, brief, postduif, telegram, gewoon een café ...) kiezen de "samenzweerders" een forum om hun acties te plannen? En dat forum houden ze vervolgens niet gesloten voor buitenstaanders, zodat alle mogelijk infiltranten kunnen meegenieten van hun duistere plannen, waarvoor iemand eerder al was buitengevlogen?

Naam: 3525qh.jpg
Bekeken: 444
Grootte: 31,7 KB

Echt, diegene die dat plan bedacht heeft, moet nu gewoon even op een stoel gaan zitten en zijn hoofd in diepe schaamte en vernedering neerbuigen. Niet omdat het plan zo boosaardig is (dat is het ook wel een beetje), maar omdat het qua intelligentie en uitvoering te vergelijken is met die twee inbrekers die vorig jaar zichzelf opgeblazen hebben toen ze een bankkluis wilden dynamiteren. Schaam op jullie!

P.S.: tenzij het een uitgebreide hoax is, in dat geval 10/10 voor de hoaxer, maar ik zie hier toch maar een weinig overtuigende verdediging.
Steve_M is offline  
Oud 27 april 2012, 18:32   #9385
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De moderatie heeft nog vrij recent gemeld dat ze forum leden die al het mogelijke doen om andere leden banpunten aan te smeren zullen aanpakken.
Dat ze dat dan maar doen hé.
Was dat dezelfde post waar ze schreven iedereen zwaar aan te pakken die persoonlijke aanvallen deed?
Oud 27 april 2012, 18:34   #9386
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wat een soap.
Inderdaad. Filosoof past eigenlijk niet in het rijtje van verstokte jodenhaters die het bash the fascists clubje rijk is.
Elbow is offline  
Oud 27 april 2012, 18:35   #9387
parsprototem
Banneling

Standaard

Als ik het goed begrijp zijn er hier mensen die discussies zo draaien en keren om reacties uit te lokken en met deze reacties dan verdere stappen ondernemen. Ik denk niet dat dat moedwillig is. Die reacties uitlokken. En zelfs al ben ik daar naïef in dan kan het me nog niet schelen wat ze doen.

Dat is hier grotendeels, op af en toe een ernstige discussie na, toogpraat.

Ik ben pas nieuw (februari 2012) maar als ik nu objectief ben dan is de tegenpartij ook niet mals geweest. En ze is in de meerderheid.

CGKR weet wel beter, hoop ik, dan op deze toogpraat in te gaan. Die hebben wel andere katten te geselen, beeld ik me in.

Wie zijn hier moderatoren? Ik weet het niet eens. En dat driehoekje... iedereen heeft hier een driehoekje zie ik nu. Ik moet oppassen dat ik er niet per abuis op druk. Ik ga het niet uitproberen.

We zitten hier toch op 'Koetjes en kalfjes'.

Een gedichtje om de gemoederen te bedaren?

Beperk je tot woorden
met inhoud, zonder slijk
steek de sleutel in het slot
van toegankelijkheid

verglijd niet in onderwerp
door de andere aangedragen
ook al stik je onder déj�* vu
laat de koetjes maar vervagen

dartel zuigen kalfjes aan
oude koeien uit de gracht
in de pot vol levertraan
zwemt het ritme zonder kracht

rebelse rede roffelt alarm
uit de keel de hypothese
in stampede grof tamtam
waag geen scherpe slotsynthese

trillend blaadje in de lucht
windje slaat de gong
slik en slik in een zucht
mijn hete woorden op jouw tong

Ik heb er geen problemen mee dat mensen hier op een ander forum iets zitten te konkelfoezen. Als dat zo is, of beroep doen op een overheidsinstanties. Dat is zoals teamplayersrs in een kring gaan samen staan en strategieën afspreken voor de match of het verder verloop ervan. Ook in discussies moet dat kunnen.

Het ergste wat een mens kan overkomen is wanneer je tegen mensen zit te praten die het met je eens zijn.

Ik heb heel veel berichten gelezen... en dan zie ik toch dat er een modus vivendi bestaat tussen de elkaar bevechtende partijen. Een soort van familiariteit tussen links en rechts.

Het zou jammer zijn als dit zou verdwijnen, is mijn nederige mening.
parsprototem is offline  
Oud 27 april 2012, 18:38   #9388
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Was dat dezelfde post waar ze schreven iedereen zwaar aan te pakken die persoonlijke aanvallen deed?
Lijkt mij (alweer) een weinig strakke verdediging. Als je ooit door de politie tegengehouden wordt met je auto en je hebt 3 promille in je bloed, een dode hoer in de koffer en een kilo coke onder de passagierszetel, dan raad ik je af jezelf te verdedigen door te zeggen dat ze beter eens wat harder zouden optreden tegen middenvakrijders.

/internetlawyer
Steve_M is offline  
Oud 27 april 2012, 18:41   #9389
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Feit is dat er blijkbaar samenwerking wordt gevraagd om dingen te verzamelen om klacht neer te leggen bij het CGKR met de bedoeling dit forum te schaden.
En dat betekent permban ,Alboreto.
Daag.
Als de moderatie consequent is tenminste.

Laatst gewijzigd door Pericles : 27 april 2012 om 18:43.
Pericles is offline  
Oud 27 april 2012, 18:42   #9390
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Raf had tot gisteren welgeteld 3 (drie) posts op dat forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Geen verrassingen wat de leden betreft.
Ik kan enkel de openingspagina zien - zonder mij te registreren geraak ik blijkbaar niet binnen.

Hebben jullie dan een account aangemaakt?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 18:43.
Esperanza is offline  
Oud 27 april 2012, 18:46   #9391
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En die dateren alle drie van 10 februari 2011, de dag dat ik me er registreerde. Sindsdien ben ik daar eigenlijk niet meer geweest, tot deze hetze hier begon.
Door wie ben jij uitgenodigd geweest?
Oud 27 april 2012, 18:46   #9392
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ik kan enkel de openingspagina zien - zonder mij te registreren geraak ik blijkbaar niet binnen.

Hebben jullie dan een account aangemaakt?
Het ledenaantal is daar de voorbije uren zowat verdubbeld.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 27 april 2012, 18:47   #9393
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Door wie ben jij uitgenodigd geweest?
Ik zou het begot niet meer weten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 27 april 2012, 18:51   #9394
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
woorden
Je mist het punt compleet. Het gaat erom dat een aantal forummers hier blijkbaar proberen de man te laten aanklagen die al jaren moeite, tijd en geld investeert om onder meer henzelf te voorzien van een forum om te discussiëren. Maar omdat de discussies niet naar hun zin verlopen, zien ze diezelfde man liever beboet of moet het hele forum maar gewoon verdwijnen. Dat ze roddelen of konkelfoezen onder elkaar moeten ze zelf weten (dat doen anderen wellicht ook). Dat gedoe van die bans aannaaien boeit me niet zo: wie zich min of meer normaal gedraagt, heeft immers weinig te vrezen.

Er vallen nog andere conclusies te trekken uit bash-gate (lol), maar die formuleer ik later wel.
Steve_M is offline  
Oud 27 april 2012, 18:51   #9395
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Lijkt mij (alweer) een weinig strakke verdediging. Als je ooit door de politie tegengehouden wordt met je auto en je hebt 3 promille in je bloed, een dode hoer in de koffer en een kilo coke onder de passagierszetel, dan raad ik je af jezelf te verdedigen door te zeggen dat ze beter eens wat harder zouden optreden tegen middenvakrijders.

/internetlawyer
Je hebt een punt, maar of je het praten over een forum moet vergelijken met bovenstaande, lijkt me een beetje te kort door de bocht.

Voor alle duidelijkheid, ik heb het forum niet aangeklaagd bij het CGKR.
Ik heb een bepaalde draad gesignaleerd naar het CGKR toe, gezien die zwaar over de schreef ging.
Die draad is ondertussen trouwens al gewist, dus de forumleiding was het daar blijkbaar over eens.

Als ik daarvoor geband wordt, dan geeft de forumleiding toe dat ze enkel voor de vrije meningsuiting zijn als het hun mening is, en niet die van een ander en dan lijkt het me zinloos hier verder nog te posten.
De extremisten kunnen zich dan verkneukelen door anderen met mijn mening te beschuldigen dubbelnick te zijn.

* Edit: ik vind trouwens dat ik niets heb waarover ik me moet verdedigen, ik wou enkel dit punt duidelijk maken.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 april 2012 om 18:54.
Alboreto is offline  
Oud 27 april 2012, 18:52   #9396
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

/internetlawyer
Pericles is offline  
Oud 27 april 2012, 18:55   #9397
Steve_M

Standaard

Citaat:
Je hebt een punt, maar of je het praten over een forum moet vergelijken met bovenstaande, lijkt me een beetje te kort door de bocht.
Waarom zou dat kort door de bocht zijn? Er zijn in het verleden nog al forummers verbannen omdat ze dreigen met juridische stappen of dergelijke stappen ondernemen. En terecht. Pas op, iedereen mag alle stappen zetten die h/zij wil, maar dan moet je tegelijk ook geen deel willen uitmaken van de gemeenschap die je probeert te vernietigen.

Als ik morgen iemand uitnodig bij mij thuis en die ziet een bouwovertreding en besluit die dan maar aan te geven, dan is die persoon ook niet meer welkom.
Steve_M is offline  
Oud 27 april 2012, 18:55   #9398
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik heb een bepaalde draad gesignaleerd naar het CGKR toe, gezien die zwaar over de schreef ging.
Die draad is ondertussen trouwens al gewist, dus de forumleiding was het daar blijkbaar over eens.
Waarmee je dus de post van Steve_M bevestigt.
Citaat:
Het gaat erom dat een aantal forummers hier blijkbaar proberen de man te laten aanklagen die al jaren moeite, tijd en geld investeert om onder meer henzelf te voorzien van een forum om te discussiëren. Maar omdat de discussies niet naar hun zin verlopen, zien ze diezelfde man liever beboet of moet het hele forum maar gewoon verdwijnen.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 18:56.
Esperanza is offline  
Oud 27 april 2012, 18:56   #9399
Steve_M

Standaard

Citaat:
De extremisten kunnen zich dan verkneukelen door anderen met mijn mening te beschuldigen dubbelnick te zijn.
Ben je je dubbelnicks misschien al aan het aanmaken?
Steve_M is offline  
Oud 27 april 2012, 18:59   #9400
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Als ik daarvoor geband wordt, dan geeft de forumleiding toe dat ze enkel voor de vrije meningsuiting zijn als het hun mening is, en niet die van een ander en dan lijkt het me zinloos hier verder nog te posten.

* Edit: ik vind trouwens dat ik niets heb waarover ik me moet verdedigen, ik wou enkel dit punt duidelijk maken.
Extremisten ?
Enkel in uw geest dan.
Ik zie enkel mensen met gezond verstand die zich terecht zorgen maken over de verdere verspreiding van de islam hier in dit land.
Pericles is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be