![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9384 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus van alle communicatiemiddelen die er bestaan (e-mail, telefoon, IM, brief, postduif, telegram, gewoon een café ...) kiezen de "samenzweerders" een forum om hun acties te plannen? En dat forum houden ze vervolgens niet gesloten voor buitenstaanders, zodat alle mogelijk infiltranten kunnen meegenieten van hun duistere plannen, waarvoor iemand eerder al was buitengevlogen?
Echt, diegene die dat plan bedacht heeft, moet nu gewoon even op een stoel gaan zitten en zijn hoofd in diepe schaamte en vernedering neerbuigen. Niet omdat het plan zo boosaardig is (dat is het ook wel een beetje), maar omdat het qua intelligentie en uitvoering te vergelijken is met die twee inbrekers die vorig jaar zichzelf opgeblazen hebben toen ze een bankkluis wilden dynamiteren. Schaam op jullie! P.S.: tenzij het een uitgebreide hoax is, in dat geval 10/10 voor de hoaxer, maar ik zie hier toch maar een weinig overtuigende verdediging. |
![]() |
![]() |
#9385 |
|
![]() Was dat dezelfde post waar ze schreven iedereen zwaar aan te pakken die persoonlijke aanvallen deed?
#9386 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9387 |
Banneling
|
![]() Als ik het goed begrijp zijn er hier mensen die discussies zo draaien en keren om reacties uit te lokken en met deze reacties dan verdere stappen ondernemen. Ik denk niet dat dat moedwillig is. Die reacties uitlokken. En zelfs al ben ik daar naïef in dan kan het me nog niet schelen wat ze doen.
Dat is hier grotendeels, op af en toe een ernstige discussie na, toogpraat. Ik ben pas nieuw (februari 2012) maar als ik nu objectief ben dan is de tegenpartij ook niet mals geweest. En ze is in de meerderheid. CGKR weet wel beter, hoop ik, dan op deze toogpraat in te gaan. Die hebben wel andere katten te geselen, beeld ik me in. Wie zijn hier moderatoren? Ik weet het niet eens. En dat driehoekje... iedereen heeft hier een driehoekje zie ik nu. Ik moet oppassen dat ik er niet per abuis op druk. Ik ga het niet uitproberen. We zitten hier toch op 'Koetjes en kalfjes'. Een gedichtje om de gemoederen te bedaren? Beperk je tot woorden met inhoud, zonder slijk steek de sleutel in het slot van toegankelijkheid verglijd niet in onderwerp door de andere aangedragen ook al stik je onder déj�* vu laat de koetjes maar vervagen dartel zuigen kalfjes aan oude koeien uit de gracht in de pot vol levertraan zwemt het ritme zonder kracht rebelse rede roffelt alarm uit de keel de hypothese in stampede grof tamtam waag geen scherpe slotsynthese trillend blaadje in de lucht windje slaat de gong slik en slik in een zucht mijn hete woorden op jouw tong Ik heb er geen problemen mee dat mensen hier op een ander forum iets zitten te konkelfoezen. Als dat zo is, of beroep doen op een overheidsinstanties. Dat is zoals teamplayersrs in een kring gaan samen staan en strategieën afspreken voor de match of het verder verloop ervan. Ook in discussies moet dat kunnen. Het ergste wat een mens kan overkomen is wanneer je tegen mensen zit te praten die het met je eens zijn. Ik heb heel veel berichten gelezen... en dan zie ik toch dat er een modus vivendi bestaat tussen de elkaar bevechtende partijen. Een soort van familiariteit tussen links en rechts. Het zou jammer zijn als dit zou verdwijnen, is mijn nederige mening. |
![]() |
![]() |
#9388 | |
|
![]() Citaat:
/internetlawyer |
|
![]() |
![]() |
#9389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat betekent permban ,Alboreto. ![]() Daag. Als de moderatie consequent is tenminste. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 27 april 2012 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
#9390 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hebben jullie dan een account aangemaakt?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
#9391 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Door wie ben jij uitgenodigd geweest?
#9392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#9393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het begot niet meer weten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#9394 |
|
![]() Je mist het punt compleet. Het gaat erom dat een aantal forummers hier blijkbaar proberen de man te laten aanklagen die al jaren moeite, tijd en geld investeert om onder meer henzelf te voorzien van een forum om te discussiëren. Maar omdat de discussies niet naar hun zin verlopen, zien ze diezelfde man liever beboet of moet het hele forum maar gewoon verdwijnen. Dat ze roddelen of konkelfoezen onder elkaar moeten ze zelf weten (dat doen anderen wellicht ook). Dat gedoe van die bans aannaaien boeit me niet zo: wie zich min of meer normaal gedraagt, heeft immers weinig te vrezen.
Er vallen nog andere conclusies te trekken uit bash-gate (lol), maar die formuleer ik later wel. |
![]() |
![]() |
#9395 | |
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid, ik heb het forum niet aangeklaagd bij het CGKR. Ik heb een bepaalde draad gesignaleerd naar het CGKR toe, gezien die zwaar over de schreef ging. Die draad is ondertussen trouwens al gewist, dus de forumleiding was het daar blijkbaar over eens. Als ik daarvoor geband wordt, dan geeft de forumleiding toe dat ze enkel voor de vrije meningsuiting zijn als het hun mening is, en niet die van een ander en dan lijkt het me zinloos hier verder nog te posten. De extremisten kunnen zich dan verkneukelen door anderen met mijn mening te beschuldigen dubbelnick te zijn. * Edit: ik vind trouwens dat ik niets heb waarover ik me moet verdedigen, ik wou enkel dit punt duidelijk maken.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 april 2012 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#9396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9397 | |
|
![]() Citaat:
Als ik morgen iemand uitnodig bij mij thuis en die ziet een bouwovertreding en besluit die dan maar aan te geven, dan is die persoon ook niet meer welkom. |
|
![]() |
![]() |
#9398 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 18:56. |
||
![]() |
![]() |
#9399 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel in uw geest dan. Ik zie enkel mensen met gezond verstand die zich terecht zorgen maken over de verdere verspreiding van de islam hier in dit land. ![]() |
|
![]() |