![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9503 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die show hier nu nog altijd aan de gang? Vergeet af en toe niet te drinken en te eten, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#9505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9506 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9507 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Man man man...wat iedereen al lang met de ellebogen aanvoelde is eindelijk uit de doeken gedaan...
Geconfronteerd met een vrijplaats waar freedom of speech als een hoog goed wordt beschermd heeft een tros linkse frustrees een aanval opgezet op dit forum in het algemeen en een aantal forummers in het bijzonder. Voor dat doel is ontegensprekelijk een schaduwforum opgericht teneinde de aanvallen, afrekeningen en taktieken te verfijnen en te coordineren. De leden waren: Citaat:
![]() Uit ervaring kan ik zeggen dat ik de afgelopen jaren een paar keer ben gesteamed door een groep van die gozers hierboven. Het duurde geen bladzijde of ik had door dat het hier over en gecoordineerde actie ging. De bedoeling is om een geisoleerde forummer te frustreren door hem met half debiele interpretaties van zijn schrijfsels te bestoken. Bij elke ontsporing van die geviseerde forummer komt de ganse groep in actie om een gecoordineerde driehoekenactie te ondernemen en, erger nog, een klacht richting racismecentrum te sturen. Gelukkig heb ikzelf een zeer slecht karakter en had ik dat dus onmiddellijk door. Laat mij hier in deze discussie ook even laten opmerken dat men ook niet mag voorbij gaan aan de medeplichtigheid van binnenuit op dit forum. Nu bewezen is dat Artisjok en Alboreto de meest achterbakse en onreglementaire methodes bezigen teneinde het ganse forum in het algemeen en bepaalde medeforummers in het bijzonder te "pakken" mag men niet voorbij gaan aan de rol van een zekere Edina die hier mod is als Akira. Ik heb weet van een bepaalde medeforummer die, gestalkt door Artisjok, een waarschuwing oploopt vanwege Akira. Niets aan de hand behalve dat Artisjok deze medeforummer hier kwam uitlachen....terwijl niemand van die waarschuwing gewag had gemaakt.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 april 2012 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
#9508 |
Banneling
|
![]() Wie is wiisord?
|
![]() |
![]() |
#9509 |
Banneling
|
![]() Wie is wiisord?
|
![]() |
![]() |
#9510 |
Banneling
|
![]() Wie is wiisord?
|
![]() |
![]() |
#9511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak u niet druk |
|
![]() |
![]() |
#9512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat hij strafpunten kreeg van een partijdige moderator was een schijnmanoeuvre. Zijn reactie spreekt boekdelen. Hij is zodanig furieus dat hij gestraft werd door iemand van de eigen commune, je weet wel, dat clubje bash the fascists, dat hij weigert om nog in te gaan op mijn reacties. Maar hij wil mij natuurlijk nog altijd trollen. Sindsdien pronk ik in zijn handtekening. Dat zegt meer dan genoeg. Laat ons ook stellen dat ik de gebruikersnaam weet van die mod, dan spreekt alles voor zich. |
|
![]() |
![]() |
#9513 |
Banneling
|
![]() Wat wil je, werklozen en jomme dockxen hebben te veel vrije tijd voor hun eigen welzijn
|
![]() |
![]() |
#9514 |
Banneling
|
![]() Wat wil je, werklozen en jomme dockxen hebben te veel vrije tijd voor hun eigen welzijn
|
![]() |
![]() |
#9515 |
Banneling
|
![]() Ik ken een boefer die zich uitgesloten voelt
|
![]() |
![]() |
#9516 |
Banneling
|
![]() Ik ken een boefer die zich uitgesloten voelt
|
![]() |
![]() |
#9517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Start ik een draad op, onschuldig en naïef met de vraag waarom Wisord gebannen werd? Heerlijk toch, aah, genieten. Onschuldig en naïef. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wat jij en artisjok willen, dat men het forumreglement toepast? Of deel je nu die mening niet meer, nu de hele bende door de mand gevallen is? |
|
![]() |
![]() |
#9520 |
Banneling
|
![]() |
![]() |