![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5861 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een hoofddoek zonder stof is als een kerstboom in de zomer. |
|
|
|
|
|
|
#5862 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Let ook op hun achterbakse techniek om zich achter kruisje of keppel te verbergen ten einde de islamitische kopvod op te dringen. Alsof er zelfs maar mensen zijn die eisen om met kruisen en keppels op de werkvloer te mogen. En nee, Charakoui zit er weer compleet naast. Niemand wil die uiterst lelijke, denigrerende kopvodden op de werkvloer. |
|
|
|
|
|
|
#5863 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij moeten geen loon, verzekering, belasting en RSZ betalen om iemand tewerk te stellen: hun pollen worden vol subsidies gestopt om godbetert religieuze bullshit te promoten. Die beseffen niet eens de essentie van tewerkstelling. Als ik een kamion korans voor een habbekrats vind, dan werf ik zonder probleem een moslima aan, en dan MOET ze met kopvod, wat zeg ik, met boerka, alle moskees afschuimen om die lading boekskes te slijten. Maar als ik een winkeltje met koosjer eten in de Joodse wijk uitbaat, dan is er een absoluut verbod op kopvodden, en dan zullen degene die ik er in zet BBB zijn, zelfs geen originele Belg gebasaneerd van het zonnecenter. Dat is commerce doen, en daar moeten die CGKR-connards en minderhedencentrum-malloten zich niet mee moeien. Dat ze hun subsidies opsouperen en reisjes naar Islamitische heilstaten maken, en daar hun mafte multiculturele monstruositeiten en hun debiele diversiteits-dommigheden eens proberen slijten. Ze zullen misschien verstandiger terugkomen, als terugkeren nog lukt tenminste...
|
|
|
|
|
#5864 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik respecteer mensen van alle culturen, maar heb niet noodzakelijk respect en sympathie en waardering voor alle culturen. Vragen staat vrij.
|
|
|
|
#5865 | |
|
|
Citaat:
De besluiering, zoals de Qur'an ze voorschrijft, was oorspronkelijk bedoelt om een onderscheid te maken tussen de vrouwen van de soldaten van mohammad en de slavenvrouwen, die natuurlijk de speelpoppen waren s'nachts. Meer nog, het was zelfs strikt verboden voor slavinnen om zich te besluieren (die daarmee natuurlijk de verkrachtingen wilden ontlopen).
|
|
|
|
#5866 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mevrouwzou beter opkomen voor het recht om deel te nemen aan de arbeidsmarkt voor moslimvrouwen en mannen aanspreken die hun vrouw dit verbieden, daar is werk aan de winkel, veelzeggend dat de energie gericht wordt op het klaar zijn voor hoofddoeken steeds en overal! |
|
|
|
|
|
|
#5867 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5868 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik begrijp daaruit dat u deze dus ook niet hebt maar het niet durft toegeven want dan zou de racisme- en discriminatiekaart wel eens in omgekeerde richting kunnen getrokken worden en naar u toegespeeld. Alboreto, u laat u wel heel erg hard in de kaarten kijken ...
|
|
|
|
#5869 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ataturk heeft "het rottend lijk van islam" zoveel mogelijk uit de Turkse maatschappij verwijderd, met een onmiddellijke verbetering van hun leefomstandigheden als gevolg, algehele alfabetisatie en een ééngemaakte westerse schrijfwijze van de ééngemaakte taal. Hij had het leger aangesteld om de secularisatie te bestendigen. Dankzij de Europese (!!!!) richtlijnen heeft het leger nu een groot deel van zijn macht verloren en kan Erdogan en de rest van de islamisten er nu netjes voor zorgen dat het geseculariseerde Turkije met sneltreinvaart kan islamiseren. en dan gaan ze Turkije bij Europa voegen, want islam heeft er niks mee te maken zeiden ze in het Europese parlement! |
|
|
|
|
|
|
#5870 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En in Egypte zijn ze precies dezelfde weg ingeslagen... Niets dan "verrijking" overal... |
|
|
|
|
|
|
#5871 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ Alboreto
Citaat:
|
|
|
|
#5872 | |
|
|
Citaat:
Ik nodig u uit om de vraag te stellen (het zal iets preciseer moeten zijn dan 'de vlaamse cultuur'). Ik heb het al een paar keer gezegd, probeer eens in discussie te gaan met uw medeforummers in plaats van te gaan trollen.
|
|
|
|
#5873 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5874 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5875 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet overdrijven, hee.
Gestapo is erover. Maar kleuterstreken, die hun onmacht om het in een discussie te halen illustreren, zo zou ik het wél durven noemen.
|
|
|
|
#5876 |
|
Banneling
|
Toen heette het ook "de zwarten"... maar nu is het racistisch zeker om de klikspanen en collabo's zo aan te duiden?
|
|
|
|
|
|
#5877 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij gebruikt toch ook de rode driehoek http://forum.politics.be/showthread....34#post5282834. |
|
|
|
|
|
|
#5878 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zijn de "puntmutsen" Arti ? Ben ik een "puntmuts" ? Is Elbow een "puntmuts" ? U als prominent lid. Kan u ons daar enige duiding over geven ? |
|
|
|
|
|
|
#5879 |
|
Banneling
|
Oei, je denkt toch niet dat Artisjok Filosoof afvallig zal zijn en zijn favoriete scheldproza zal afkeuren? Te meer omdat hij er ook het standaard scheldwoord gebruikt waarmee de volgelingen van haar lievelingsreligie kaffers aanduiden.
|
|
|
|
|
|
#5880 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|