![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#10322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw mening is dus dezelfde maar ge verwoordt het anders.
![]() |
#10324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waar is den tijd dat er nog originele namen werden uitgevonden waarmee mensen dan zichzelf gelijk konden geven he Goethe, ik bedoel, Filo?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#10325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe lang zit Klikker-de-sjok al af te tellen om dat te kunnen gebruiken? |
|
![]() |
![]() |
#10326 |
Banneling
|
![]() Stop met die wisordclan nog te behandelen als een debatpartner op dit forum...
Wat die samenzweringsclub nog te melden heeft , is van ZERO waarde... Ik had graag wat meer democratische sociale linksen op dit forum gezien ipv dat groepje extremistische amadezen...dan kunnen we eens écht gaan debatteren zonder getrol en clancomplotjes.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 april 2012 om 11:08. |
![]() |
![]() |
#10327 |
Banneling
|
![]() Jullie geloven toch zelf niet dat Sint Artisjok en kornuiten geband zullen worden zeker.
|
![]() |
![]() |
#10328 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#10329 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10330 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ongelooflijk dat dat mens zelf niet beseft dat wat zij zegt exact hetzelfde is; dat dat mens niet beseft hoe ongelooflijk achterlijk dat overkomt. Zoals ik al zei, racisten zijn vaker laaggeschoold, en dat is niet zonder reden. |
|
![]() |
![]() |
#10331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd dat je daar een probleem mee lijkt te hebben, maar dat we jou niet horen piepen wanneer daiwa exact hetzelfde doet. Die houdt immers ook een database bij van uitspraken van forummers. Maar dat is een geval van voorrang van rechts zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#10332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#10334 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#10335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo zou er uit heel deze zaak toch nog iéts goed voortkomen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 april 2012 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
#10336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#10337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10338 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan het onderwerp waar het hier over gaat nu even centraal staan? Ik hoop vandaag toch iets te lezen over hoe de moderatie dit denkt aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
#10340 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondanks dat laaggeschoolde allochtonen bijna zeker niet op het Vlaams Belang stemmen, bestaat het Vlaams Belang uit het grootste aandeel laaggeschoolden. Je zet de correlatie tussen Vlaams Belang en laaggeschoolde autochtonen enkel maar sterker in de verf met die reactie.
|
![]() |