![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Mag Scott blijven? | |||
| Ja, regulariseren |
|
18 | 33,33% |
| Nee,... |
|
33 | 61,11% |
| Tijdelijk studentenvisum |
|
2 | 3,70% |
| Anders |
|
1 | 1,85% |
| Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Europees Commissaris
|
Zei ik dat Mises of ikzelf dat wel was dan?
|
|
|
#122 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Scott mag niet blijven volgens de Vlaamse forumracisten. Zo simpel kunnen de zaken soms zijn.
|
|
|
|
|
#123 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Draag jij de volledige financiële verantwoordelijkheid voor Scott of een persoon in zijn geval? Dan mag hij hier wmb blijven...
|
|
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kun jij je misschien een wereld voorstellen zonder grenzen, zonder "landen" dus, met de veelheid aan culturen, mensengroepen (rassen is een lelijk woord?) die soms weinig of geen uitstaans hebben met elkaar en die beginnen zomaar overal rond te lopen en zich ergens laten neerploffen, en dat is het dan? Een beetje zoals een zoo zonder kooien?
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan altijd op bash the fascists een draadje openen en complotten smeden om ons hier buiten te krijgen.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan kan men zich inderdaad vrij bewegen zonder met mensen met een andere om te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We moeten niet in een kooi leven, iedereen mag gaan waar hij/zij wil, maar of je je zomaar zonder voorwaarden, zonder afspraken, zonder toelating ergens kunt laten neerploffen en eisen dat men voor je opdraait en in al je noden voorziet op kosten van de plaatselijke bevolking...d�*t is wat anders! De vergelijking met de kooien in de zoo, wel, zijn er geen plaatsen op de wereldbol waar groepen elkaars bloed wel kunnen drinken en uitmoorden in naam van een godsdienst bvb? Dagelijks te "bewonderen" in de media op meer dan één plaats op de wereld! Dat komt ervan als sommigen zich aan de "grenzen" van andere groepen niet storen, op plaatsen waar hun aanwezigheid niet gewenst is voor wat voor redenen ook! Een grens is dan ook een soort bescherming voor de bevolking die zich er georganiseerd heeft, je kunt niet zomaar meteen een burger van dat land zijn omdat je er gewoon binnen bent geraakt! Dat is niet mooi, dat is niet leuk enz...maar het is zo! |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Wetten zijn er om uitgevoerd te worden. Dat heet: rechtstaat.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Parlementslid
|
Jamaar hola! Dewael heeft als min. van biza illegalen een bevolkingsgroep genoemd in de kamer van volksvertegenwoordigers. Hij heeft tijdens zijn ambtsperiode een illegale crimineel (of mss méér dan één) geregulariseerd toen die nog in de bak zat. Hij liet door zijn woordvoerder Koen Dassen den volke kond doen dat die crimineel een relatie had met een Belgische vrouw en bij haar een kind had. Hij liet de bevolking ook weten dat in zo'n geval het familiaal belang primeert boven het algemeen belang.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mises is geen er geen voorstander van, en ik betwijfel of er veel libertariërs rondlopen die vinden dat ongebreidelde immigratie met integratiemiddelen moet kunnen...
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
Als ze onze scott niet uitwijzen, dan vraagt men gewoon voor een toestroom van Pakistaanse, Iraanse, algerijnse, libische, syrische onbegeleide minderjarigen die hier gewoon tot hun 18 blijven om dan te regulariseren.
twee maten en twee gewichten, zoeits kan men gemakkelijk aanvechten en gelijk krijgen. Tja, ik vrees dat ze hier een leuke vorm van chantage hebben opgesteld voor ons asielbeleid, en tis ofwel plooien & die vorm van migratie legaliseren, of het been stijf houden (en dus Scottje buitenschotten richting kameroen). Ik ben er zeker van dat hij geregulariseerd wordt
|
|
|
#138 | |
|
|
Citaat:
Jouw libertijnse zever omtrent asielbeleid gaat daar door de beugel kunnen, moest je daar nog eens agnotische of atheistische zever erbij halen, ga je snel het concept "grenzen" aan de levende lijven ondervinden.
|
|
|
|
#139 |
|
Europees Commissaris
|
Opnieuw, waar heb ik gezegd dat ik dat wel was? Mijn screennaam kan je misschien een kleine hint geven, ik wil niet dat de staat iets doet, niets, nada. Welke integratiemiddelen de staat wel of niet ter beschikking kan of zou moeten stellen is trouwens volledig onafhankelijk van het feit of het moreel is de vrijheid van bewegen in te perken.
|
|
|
#140 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben klassiek libertariër of anarchist, en voor een groot deel om morele bezwaren tegen de staat. Mijn geloofsovertuiging of gebrek daaraan doet er totaal niet toe.
|
|