![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hou me vast aan de wetenschap dat deze evolutie omkeerbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() waarschijnlijk zal jij ook je houding node aanpassen als je als single jonge vrouw tien jaar in Gent tussen de turken gaat wonen en je wil nog eens buitenkomen.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2012 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() Of je haar moeten verven om te vermijden dat de nieuwkomers in je land zich gaan vergissen door te denken dat je er als blondine om vraagt.
http://www.brusselsjournal.com/node/4097 |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() Mijn man is een echte "Genteneire" .... en onlangs bracht hij mij nog eens ter herinnering dat ik 10 jaar geleden niet naar Gent wou verhuizen omwille van de vele allochtonen in zijn buurt. Dus hij trok bij mij in en kwam in het rustige Westvlaamse Roeselare wonen. Op 10 jaar tijd is mijn buurt ondertussen een "klein Gent" geworden
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar op de kwestie, datzelfde geld ook voor die kip. Niemand had het recht (noch wettelijk, noch ethisch) dat meisje te dwingen of een nul te geven.
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grondwet voorziet nochtans in vrijheid van onderwijs, in de betekenis van pedagogische vrijheid.
![]() |
#309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een nul geven mag enkel voor een objectieve scoring op een test of taak die doelen uit het leerplan nastreeft. Nul geven is geen represaille. Onwettig dus en een aanval op zelfbeschikking/fysieke integriteit.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 mei 2012 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dringend tijd dat men in scholen waar iedereen zomaar halal te vreten krijgt serieus eens gaat de puntjes op de i's zetten! Wie hier komt leven moet zich aan ons aanpassen op plaatsen waar ze met ons samen eten, leven, werken enz! En niet omgekeerd. Dat moslimgedoe heeft men al veel te veel ruimte gegeven en alles wat je ervoor in de plaats krijgt is nog meer arrogantie en nog meer eisen! Andere conclusie, en niet alleen vanwege de halal-kip: je moet wel gek zijn om nog naar het onderwijs te trekken, tenzij je zeker bent niet in zo'n wespennest terecht te komen dat men "multiculturele school" noemt... Geef daar maar iedereen zijn zin en we zitten straks op het niveau van een koranschool. Ons onderwijs gaat er zeker erg op vooruit de laatste jaren! Laatst gewijzigd door andev : 6 mei 2012 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, wat vroeger geen probleem was (bijv. geen halalvlees in de scholen) is vandaag de dag ineens wél een probleem; is er een nieuwe koran uit waar ik geen weet van heb, één die de veranderende willetjes en grilletjes kan rechtvaardigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, we hebben het over België en niet over Zandbakistan. En we willen dat België blijft wat ze is en niet gedomineerd wordt door de islam of een andere godsdienst! Stel je voor dat de paus nog zou eisen dat we allen vis moeten eten op vrijdag! Dat lukte vroeger maar nu niet meer. We moeten ons door de islam geen eeuwen achteruitgang en dwingelandij laten aansmeren! Straks mag er geen niet-halal vlees het land meer binnen zeker?
Indien een leraar/es "voeding" rekening zou moeten houden met al de grillen van de leerlingen moet ze gewoon geen les meer geven! Een kleine die geen stukje al dan niet halalkip mag/moet eten... waar zijn we toch over bezig! Enkel medische redenen met doktersbewijs moeten tellen! Zelfs een vegetariër die eens een klein stukje kip moet proeven die moet dat ook maar doen! Als die zijn soep en zijn groente krijgt 's middags is daar misschien ook iets aan vlees in gekookt of whatever en is dat ook een drama! Waarom krijgen we nooit dergelijke shit te lezen ivm Joodse kinderen enz? Islam, de godsdienst van de lastverkopers en agressievelingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder er grote woorden bij te sleuren, kinderen zouden best verplicht moeten worden om bepaalde zaken te eten en te leren eten! Of zijn we beter af met obese jongeren die niets dan (halal)hamburgers en frisdrank nuttigen?
Laatst gewijzigd door andev : 6 mei 2012 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
akkooord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De school is er niet enkel om je te beoordelen op je kennis. Je kunt het ook zien als een voorbereiding op je verdere stappen in de maatschappij. Stel je voor dat je later voor je job een zakenlunch moet bijwonen en je beledigt je gastheer door botweg te weigeren wat je voorgeschoteld wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |