![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit was wat Urbain Vermeulen 7 jaar geleden schreef. Wie kan hem nu na het zoveelste incident met de 'religion of peace' nog ongelijk geven ?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2012 om 03:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De boerka is een aanval en provocatie van onze waarden en normen en moet verboden worden..moslims hebben niks te willen..aanpassen of oprotten naar het mekka van de religieuze zottigheid..arabië..punt aan de lijn... Een bende snotneuzen zoals kalikles en gij zullen nooit de dienst uitmaken in dit land, laat dat maar over aan verstandige volwassenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() En in mijn tijd ook. Erger nog: in mijn tijd mochten de mensen bij hun naam genoemd worden. Bruine a*p, mak*k, enz .. je kon het nog zo gek niet bedenken. Er was geen haan die daar naar kraaide. Zelfs de cops deden daar aan mee. Waar is de goeie oude tijd. Als ge nu zoiets durft zeggen riskeert ge een zwaardere straf dan voor een moord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tevens meen ik mij te herinneren dat jij in het verleden een nogal bizar standpunt inname inzake het schudden van een hand, iets wat jij gelijkstelde aan het hebben van seks. In hoeverre is dat nog gematigd te noemen? Of dienen die termen nóg verder onderverdeeld te worden? Corrigeer mij maar mocht ik het verkeerd voorhebben.
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens gematigde moslim spuwen geen vuur over het boerkaverbod... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga eens naar de middelbare scholen in het Antwerpse en vraag eens aan de Marokkaanse tienermeisjes hoe zij seks beleven en wat ze doen om hun maagdelijkheid te behouden? Anale seks tiert welig onder hen. Of jij dat nu graag hebt of niet. het is een realiteit.
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() Dat is een parasiterende of show-moslim die hier zit om van de goede dingen in dit apenland te profiteren, de schoelie of het krapuul uit te hangen, van de straffeloosheid te genieten enz.. In feite zijn dat de gangster-moslims waarvan onze gevangenissen vol zitten. En als het er op aan komt om met zijn broeder(s) fundamentalisten mee te heulen aarzelt hij geen seconde. Hij kent zijn roots nog goed genoeg.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Tijdens de OCMWraadzitting moet ik bij elk punt weer om een Nederlandse vertaling vragen en ik krijg ze maar in pakweg 5% van de gevallen... - Onder de autochtone Franstaligen en hun excuustruzen groeit meer en meer een afkeer van het Nederlands... Zo verwijt ons Nederlandstalige schepen van openbare reinheid de Vlamingen dat ze hun vuil in Brussel komen storten... Dat is niet wat ik vaststel... - Onder de allochtone bevolking, en vooral bij de meisjes neemt de kennis van het Nederlands toe. Wanneer ik bij de bakker om de hoek (bewust) Nederlands spreek is het de uitbaatster of haar Marokkaanse helpster die mij te woord kunnen staan. De autochtone helpster kent zelfs de benamingen van de producten in het Nederlands amper... - Bij de jonge mannelijke allochtone bevolking is het voorlopig omgekeerd. In Brussel (en daar is het constante gehamer van Moureaux op de Vlamingen niet vreemd aan) denken deze 'jongeren' blijkbaar dat elke Vlaming een rascist is... Je ziet, nog veel werk aan de winkel. Maar zolang Moureaux en zijn kornuiten zelfs tijdens openbare, laat staan gesloten, zittingen het Nederlands taalgebruik (laten) saboteren... verwacht ik niet veel verbetering...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat was je plannetje eigenlijk toen je hier als moslim neerstreek? Jezelf als atheïstische Nietzsche-adept introduceren om dan zogezegd uit interesse in de islam vanwege het bashen van circe en aanverwanten je te bekeren en dan de lof strijken over hoe goed die beslissing van je wel was in de hoop hier wat anderen te bekeren? Wat een zielig bestaan...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar soms ligt het broederlijke sfeertje er écht wel iets te dik op. Je mag je rol niet overdrijven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 juni 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je stelt zelf het jammer te vinden dat de burka wordt gedragen, en dat vrouwen zich op die manier van de maatschappij distantiëren. Op je eigen invalshoek voortbordurend: We leven allemaal in de maatschappij. Hoe kun je als samenleving nu tolereren dat sommigen zich er buiten gaan plaatsen? Er is geen go zone naast de maatschappij, geen staat binnen de staat, er is alleen de maatschappij waar je je in bevindt. Zonder de maatschappij en de regels die binnen het kader van die maatschappij gelden, krijg je anarchie. Er zijn veel zaken waardoor je je buiten de maatschappij kunt plaatsen. Je wordt wel verondersteld deze zaken of gedragingen niet te doen. Die vrijheid heb je nu eenmaal niet. Dat heeft niks te maken met onderdrukking. Zoals je het hier stelt, zie ik eigenlijk maar één oplossing, op het gevaar af van een racistische stellingname te worden aangewreven, en dat is dat de betreffende dames zich begeven naar een land waar ze zich door het dragen van de burka net niet distantiëren van de maatschappij.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Europees Commissaris
|
![]() Je rol van aangever in Kallikles' Grote Misleiding natuurlijk, een rol die je overigens voortreffelijk uitvoert, zoals in het topic "vraag het aan Kallikles".
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U heeft voor mij nu voldoende aangetoond dat u geen respect heeft voor de westerse normen en de islam boven de wet stelt. De westerse normen die nota bene verdraagzamer zijn dan de uwe. U staat met uw standpunten veel dichter tot het VB dan u denkt. Een vrouw in een boerka die identiteitscontrole weigert is een fundamentaliste en een provocateur. Degenen die deze verdedigen zijn dat ook. Het zijn mensen die zich niet wensen te integreren. Zulke mensen hebben we hier niet nodig. Straks gaat die boerka fundamentaliste nog komen zagen dat ze geen werk vindt. Ik herinner me een oude avatar van u met een 100% halal t-shirt. Ik betwijfel ten zeerste of je in dat t-shirt vrij kan rondlopen in uw favoriete landen waar u ook niet met de auto mag rijden. Waar is dan volgens u het meest gebrek aan vrijheid ? Je moet daar als vrouw al niet teveel verkeerd doen of je wordt gestenigd. Een vrouw heeft daar gewoon geen rechten, begrijpt u dat : Geen! Ik zou nog een beetje respect kunnen opbrengen als je zou opboksen tegen het glazen plafond (terechte aanklacht). maar neen, een boerka godbetert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in wat ze ergens in een ver land in een T-shirt met "100 procent halal"-opschrift zou moeten gaan doen. Wat betreft die mensen die zich volgens haar wel degelijk buiten de maatschappij plaatsen door hun houding, da's een ander paar mouwen. Als de Navo zich ooit eens terug trekt uit Afghanistan, en de Taliban komen er weer meteen aan de macht, dan zouden open samenlevingen mensen die zichzelf bewust buiten die samenlevingen plaatsen moeten kunnen repatriëren naar daar. Hetzelfde zou kunnen gedaan worden met de heren (en dames?) van sharia4Belgium, UK, en aanverwanten. Landen als Marokko etc zitten er immers vast ook niet op te wachten dat die extremisten terug gestuurd worden naar hun land van herkomst, zoals al eens her en der gesuggereerd wordt in regeringskringen om het probleem Fouad Belkacem op te lossen. Daar plaatsen ze zichzelf hoegenaamd niet buiten de samenleving, bezorgen ze zichzelf en hun vroegere samenleving geen problemen meer, en kan iedereen weer over gaan tot de orde van de dag. Edit: Ik zou dat overigens een erg humane oplossing vinden voor mensen zoals een Fouad Belkacem, zowel voor hemzelf (gezien zijn scheldtirades moet deze man hier heel erg ongelukkig zijn), de Belgische samenleving, islamitisch en de rest, als voor de Marokkaanse samenleving.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 juni 2012 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen die een boerka dragen hier in het westen zijn totaal gebrainwasht en moeten in feite beschermd worden tegen zichzelf en tegen die idiote imams die zulke praktijken verdedigen. Net zoals duivelsuitdrijvingen en dies meer. Kuis eerst maar eens de uitwassen binnen uw gemeenschap op voor u komt klagen over die van ons. Tussen haakjes in het atheneum van A'pen had men de hoofddoeken verboden omdat meisjes wel degelijk onder druk gezet werden om er een te dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten wou de profeet er gewoon niks over horen, aangezien die kwispel verdomd veel problemen had met vrouwen zwanger te krijgen.
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |