Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2012, 03:36   #401
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Dit was wat Urbain Vermeulen 7 jaar geleden schreef. Wie kan hem nu na het zoveelste incident met de 'religion of peace' nog ongelijk geven ?

Citaat:
Urbain Vermeulen, profesoor en islamoloog:

"De islam - en dat is iets wat men in politieke kringen nog altijd niet
onder ogen DURFT te zien - is niet alleen een godsdienst. Het is in de eerste plaats een systeem dat zegt waét men mag doen en wat niet."
"De onderwerpen gaan over totaal andere culturele, socio-economische en
politieke zaken, in een totaal andere tijd en in een wereld die in GEEN
ENKEL OPZICHT te vergelijken is met ons hedendaags Europa."

"Men WIL eenvoudigweg geen integratie. Of men wil er wel één, maar volgens
de eigen islamitische normen. Ze willen in ONS land leven volgens HUN
regels. En als dit ongelovige regime dat toelaat, zoveel te beter. Daarom
zeg ik dat het dragen van een hoofddoek, het voortdurend eisen dat bepaalde
islamregels algemeen erkend worden, het binnen het kader van de scheiding
tussen kerk en - excuseer - moskee en staat rechterlijk afdwingen van
islamitische regels, erop neerkomen dat ze ons hele systeem afwijzen
."
In het vervolg van het interview gaat professor Vermeulen als volgt verder:

"Over dertig �* veertig jaar zal de streek van Noord-Frankrijk (...) tot
Rotterdam één islamitische enclave zijn. Vlaanderen en Brussel liggen
daarin. Binnen twintig jaar al is Brussel de grootste maghrebijnse stad
buiten de Maghreb. (...) Onze samenleving zal gedestabiliseerd worden. De
moslims zullen probleem na probleem opwerpen, steeds meer eisen stellen en
het straatbeeld bepalen.
Dat is misschien het einde van de overwegend
Europese cultuur."

VERRAAD
En nog: "Ik verwijt onze politici en al de aanhangers van het verkeerd
begrepen multiculturalisme dat ze verraad plegen aan de principes waar onze
voorouders zo hard voor gevochten hebben. Die hebben van dit kleine stukje
van de wereld iets unieks gemaakt op het gebied van democratie, welvaart,
vrijheid en verdraagzaamheid. Dat alles - waarvoor de moslims tussen haakjes
naar hier komen - wordt nu kapot gerelativeerd."

http://be.politics.narkive.com/5R9Zn...reding-turkije
Citaat:
Karl Marx: De koran en de daarop stoelende islamitische wetgeving reduceren geografie en etnografie van de verschillende volkeren tot de eenvoudige en gemakkelijke tweedeling in gelovigen en ongelovigen. De ongelovige is ’harby’, dat wil zeggen de vijand. De islam veroordeelt de natie van de ongelovigen en creëert een toestand van permanente vijandigheid tussen moslims en ongelovigen. In die zin waren de zeeroversschepen van de Berberstaten de heilige vloot van de islam
Citaat:
Ex-moslims: hoe meer een moslim de Islam toepast, hoe moeilijker het samenleven met niet-moslims verloopt.

Wij geloven dat het probleem van moslims niet “het te weinig volgen van de Islam” is maar het “teveel volgen van de Koran en het voorbeeld van hun Profeet Mohammed”.

Wij geloven dat de Islam, zoals in de bronteksten weergegeven, moslims in hun ontplooiing en in het harmonieus samenleven met niet-moslims hindert. http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
Citaat:
Koenraad Elst: De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...randeren.dhtml

Laatst gewijzigd door smiley : 5 juni 2012 om 03:42.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 05:21   #402
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik voel me zeker en vast als vrouw én moslima aangevallen. Het boerkaverbod is een aanval op de vrouwenrechten ondanks het feit dat ik de boerka niet beschouw als een verplichting binnen de religie. Ik heb genoeg van de pestregeltjes. Hopelijk openen nog meer moslims de ogen. Dit moet maar eens een einde kennen.
je kunt misschien een nieuw forum beginnen 'sharia-for-politics.be' hypocriet wijf.....

De boerka is een aanval en provocatie van onze waarden en normen en moet verboden worden..moslims hebben niks te willen..aanpassen of oprotten naar het mekka van de religieuze zottigheid..arabië..punt aan de lijn...

Een bende snotneuzen zoals kalikles en gij zullen nooit de dienst uitmaken in dit land, laat dat maar over aan verstandige volwassenen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 05:32   #403
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
In mijnen tijd ook. Toen was alles nog peis en vree. Voor dat we met de 'religion of peace' te maken kregen.
En in mijn tijd ook. Erger nog: in mijn tijd mochten de mensen bij hun naam genoemd worden. Bruine a*p, mak*k, enz .. je kon het nog zo gek niet bedenken. Er was geen haan die daar naar kraaide. Zelfs de cops deden daar aan mee. Waar is de goeie oude tijd. Als ge nu zoiets durft zeggen riskeert ge een zwaardere straf dan voor een moord.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 05:39   #404
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het dringt niet door hé? Wij, gematigden worden al jaar en dag over eenzelfde kam geschoren en in het marginaal, extremistisch hoekje gestampt!
Ik meen mij te herinneren dat jij - in de begindagen dat jij het forum frequenteerde - jezelf catalogiseerde als zijnde een fundamentalistische moslima.

Tevens meen ik mij te herinneren dat jij in het verleden een nogal bizar standpunt inname inzake het schudden van een hand, iets wat jij gelijkstelde aan het hebben van seks.

In hoeverre is dat nog gematigd te noemen? Of dienen die termen nóg verder onderverdeeld te worden?

Corrigeer mij maar mocht ik het verkeerd voorhebben.
Oud 5 juni 2012, 05:46   #405
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ik meen mij te herinneren dat jij - in de begindagen dat jij het forum frequenteerde - jezelf catalogiseerde als zijnde een fundamentalistische moslima.

Tevens meen ik mij te herinneren dat jij in het verleden een nogal bizar standpunt inname inzake het schudden van een hand, iets wat jij gelijkstelde aan het hebben van seks.

In hoeverre is dat nog gematigd te noemen? Of dienen die termen nóg verder onderverdeeld te worden?

Corrigeer mij maar mocht ik het verkeerd voorhebben.
Er is niks gematigd aan dat mens...de dag dat ze zei dar éérst haar godsdienst kwam en dan de wetten van het land wist je wat vlees er in de kuip zat...

Trouwens gematigde moslim spuwen geen vuur over het boerkaverbod...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 06:34   #406
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Neen, niet aanvaardbaar.

Gelieve je perverse fantasieën niet op anderen te projecteren.

Ga eens naar de middelbare scholen in het Antwerpse en vraag eens aan de Marokkaanse tienermeisjes hoe zij seks beleven en wat ze doen om hun maagdelijkheid te behouden? Anale seks tiert welig onder hen. Of jij dat nu graag hebt of niet. het is een realiteit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 07:18   #407
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Kan je evenwel nog spreken van een "moslim" als iemand niet meer dagelijks bidt, de moskee niet meer bezoekt, wel varkensvlees eet, wel alcohol drinkt, enz.? Of houden we het dan op "een gematigde moslim".
Dat is een parasiterende of show-moslim die hier zit om van de goede dingen in dit apenland te profiteren, de schoelie of het krapuul uit te hangen, van de straffeloosheid te genieten enz.. In feite zijn dat de gangster-moslims waarvan onze gevangenissen vol zitten. En als het er op aan komt om met zijn broeder(s) fundamentalisten mee te heulen aarzelt hij geen seconde. Hij kent zijn roots nog goed genoeg.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 07:18.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 13:49   #408
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk is het noodzakelijk dat ELKE ambtenaar in het tweetalige gewest dan zèlf tweetalig is, en niet enkel de vlaamse ambtenaren.

Alleen vond ik die opmerking van suikertje in deze totaal niet ter zake doende, omdat de agenten die de meute oproerkraaiers moesten in toom houden nu eenmaal geen nederlands moesten spreken tegen dat zootje ongeregeld.
(de paar Nederlandse Marokkanen die de België route volgen om hun postorderbruid te kunnen importeren tot daar gelaten).
U zal het een vreemde opmerking vinden komende van iemand met mijn achtergrond, maar laat mij een paar accentjes leggen...
- Tijdens de OCMWraadzitting moet ik bij elk punt weer om een Nederlandse vertaling vragen en ik krijg ze maar in pakweg 5% van de gevallen...
- Onder de autochtone Franstaligen en hun excuustruzen groeit meer en meer een afkeer van het Nederlands... Zo verwijt ons Nederlandstalige schepen van openbare reinheid de Vlamingen dat ze hun vuil in Brussel komen storten... Dat is niet wat ik vaststel...
- Onder de allochtone bevolking, en vooral bij de meisjes neemt de kennis van het Nederlands toe. Wanneer ik bij de bakker om de hoek (bewust) Nederlands spreek is het de uitbaatster of haar Marokkaanse helpster die mij te woord kunnen staan. De autochtone helpster kent zelfs de benamingen van de producten in het Nederlands amper...
- Bij de jonge mannelijke allochtone bevolking is het voorlopig omgekeerd. In Brussel (en daar is het constante gehamer van Moureaux op de Vlamingen niet vreemd aan) denken deze 'jongeren' blijkbaar dat elke Vlaming een rascist is...

Je ziet, nog veel werk aan de winkel. Maar zolang Moureaux en zijn kornuiten zelfs tijdens openbare, laat staan gesloten, zittingen het Nederlands taalgebruik (laten) saboteren... verwacht ik niet veel verbetering...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 15:48   #409
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ja, de islam erkent het recht op contraceptie, in tegenstelling tot de Katholieke Kerk. Ook over abortus denken wij minder rigide, al hebben wij ook onze reactionairen die net als u denken.
Zouden er hier serieus nog mensen zijn die geloof hechten aan jouw verhaaltje over je bekering?
Wat was je plannetje eigenlijk toen je hier als moslim neerstreek?

Jezelf als atheïstische Nietzsche-adept introduceren om dan zogezegd uit interesse in de islam vanwege het bashen van circe en aanverwanten je te bekeren en dan de lof strijken over hoe goed die beslissing van je wel was in de hoop hier wat anderen te bekeren?

Wat een zielig bestaan...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 15:51   #410
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kallikles vertelde mij dat de islam een anarchistische religie is, ik heb dat opgezocht en een beetje onderzoek naar gedaan. En het blijkt helemaal te kloppen, is het soms verkeerd om van iemand iets te leren?
Neen, er is daar helemaal niks mis mee.
Maar soms ligt het broederlijke sfeertje er écht wel iets te dik op.
Je mag je rol niet overdrijven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 juni 2012 om 15:51.
Oud 5 juni 2012, 15:57   #411
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Neen, er is daar helemaal niks mis mee.
Maar soms ligt het broederlijke sfeertje er écht wel iets te dik op.
Je mag je rol niet overdrijven.
Mijn rol?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 16:01   #412
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Een boerka verbod zal misschien ervoor zorgen dat vrouwen die het uit eigen wil droegen, dat niet meer zullen doen.

Maar een boerka verbod zal nul komma nul hulp zijn voor vrouwen die het verplicht van hun man moeten dragen. Integendeel zelfs, deze vrouwen gaan nog meer onder druk komen en van het straatbeeld verdwijnen. Ze gaan, dankzij de Belgische wetten, veroordeeld worden tot een leven binnenshuis, ver van sociale contacten en een maatschappelijk leven.

Dank u, Belgische progressievelingen voor jullie zaligmakende wetten.
Dat is dan de schuld van die mannen en niet van de wet.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 16:05   #413
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik vind het jammer dat vrouwen in ons land de boerka dragen en zichzelf van de maatschappij distantiëren. Maar ze kiezen er zelf voor. Het is hun recht om hun te kleden hoe zij willen en om hun leven in te richten hoe zij willen. Ik sta niet achter de boerka maar ik zal wel altijd voor deze vrouwen hun rechten opkomen. Dat doe ik, eerst en vooral omdat het mijn zusters zijn. Het is mijn plicht op te komen voor de onderdrukten. En ja, dames die zelf voor deze kledij kiezen en verplicht worden om afstand te nemen van hun keuze, zijn onderdrukt.
Dat kan ik met de beste wil van de wereld niet begrijpen.
Je stelt zelf het jammer te vinden dat de burka wordt gedragen, en dat vrouwen zich op die manier van de maatschappij distantiëren.
Op je eigen invalshoek voortbordurend: We leven allemaal in de maatschappij.
Hoe kun je als samenleving nu tolereren dat sommigen zich er buiten gaan plaatsen?
Er is geen go zone naast de maatschappij, geen staat binnen de staat, er is alleen de maatschappij waar je je in bevindt.
Zonder de maatschappij en de regels die binnen het kader van die maatschappij gelden, krijg je anarchie.
Er zijn veel zaken waardoor je je buiten de maatschappij kunt plaatsen.
Je wordt wel verondersteld deze zaken of gedragingen niet te doen. Die vrijheid heb je nu eenmaal niet. Dat heeft niks te maken met onderdrukking.

Zoals je het hier stelt, zie ik eigenlijk maar één oplossing, op het gevaar af van een racistische stellingname te worden aangewreven, en dat is dat de betreffende dames zich begeven naar een land waar ze zich door het dragen van de burka net niet distantiëren van de maatschappij.

Oud 5 juni 2012, 16:11   #414
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mijn rol?
Je rol van aangever in Kallikles' Grote Misleiding natuurlijk, een rol die je overigens voortreffelijk uitvoert, zoals in het topic "vraag het aan Kallikles".

Oud 5 juni 2012, 16:23   #415
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik voel me zeker en vast als vrouw én moslima aangevallen. Het boerkaverbod is een aanval op de vrouwenrechten ondanks het feit dat ik de boerka niet beschouw als een verplichting binnen de religie. Ik heb genoeg van de pestregeltjes. Hopelijk openen nog meer moslims de ogen. Dit moet maar eens een einde kennen.
De boerka is in de eerste plaats vooral een vrouwenplicht. Als ik u was zou ik er eerder voor zorgen dat vrouwen met de auto mogen rijden in de landen waar de islam het voor het zeggen heeft. Maar daar mag u uiteraard wel een boerka dragen, ik zou zeggen. Gaan!
U heeft voor mij nu voldoende aangetoond dat u geen respect heeft voor de westerse normen en de islam boven de wet stelt. De westerse normen die nota bene verdraagzamer zijn dan de uwe. U staat met uw standpunten veel dichter tot het VB dan u denkt.
Een vrouw in een boerka die identiteitscontrole weigert is een fundamentaliste en een provocateur. Degenen die deze verdedigen zijn dat ook. Het zijn mensen die zich niet wensen te integreren. Zulke mensen hebben we hier niet nodig. Straks gaat die boerka fundamentaliste nog komen zagen dat ze geen werk vindt.

Ik herinner me een oude avatar van u met een 100% halal t-shirt. Ik betwijfel ten zeerste of je in dat t-shirt vrij kan rondlopen in uw favoriete landen waar u ook niet met de auto mag rijden. Waar is dan volgens u het meest gebrek aan vrijheid ? Je moet daar als vrouw al niet teveel verkeerd doen of je wordt gestenigd. Een vrouw heeft daar gewoon geen rechten, begrijpt u dat : Geen!

Ik zou nog een beetje respect kunnen opbrengen als je zou opboksen tegen het glazen plafond (terechte aanklacht). maar neen, een boerka godbetert.
Oud 5 juni 2012, 16:24   #416
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo zijn de meeste moslims. Helaas, heb je de media die de marginalen onder de moslims in beeld brengt.
Je bedoelt die marginalen in een boerka ?
Oud 5 juni 2012, 16:33   #417
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De boerka is in de eerste plaats vooral een vrouwenplicht. Als ik u was zou ik er eerder voor zorgen dat vrouwen met de auto mogen rijden in de landen waar de islam het voor het zeggen heeft. Maar daar mag u uiteraard wel een boerka dragen, ik zou zeggen. Gaan!
U heeft voor mij nu voldoende aangetoond dat u geen respect heeft voor de westerse normen en de islam boven de wet stelt. De westerse normen die nota bene verdraagzamer zijn dan de uwe. U staat met uw standpunten veel dichter tot het VB dan u denkt.
Een vrouw in een boerka die identiteitscontrole weigert is een fundamentaliste en een provocateur. Degenen die deze verdedigen zijn dat ook. Het zijn mensen die zich niet wensen te integreren. Zulke mensen hebben we hier niet nodig. Straks gaat die boerka fundamentaliste nog komen zagen dat ze geen werk vindt.

Ik herinner me een oude avatar van u met een 100% halal t-shirt. Ik betwijfel ten zeerste of je in dat t-shirt vrij kan rondlopen in uw favoriete landen waar u ook niet met de auto mag rijden. Waar is dan volgens u het meest gebrek aan vrijheid ? Je moet daar als vrouw al niet teveel verkeerd doen of je wordt gestenigd. Een vrouw heeft daar gewoon geen rechten, begrijpt u dat : Geen!

Ik zou nog een beetje respect kunnen opbrengen als je zou opboksen tegen het glazen plafond (terechte aanklacht). maar neen, een boerka godbetert.
Sugar heeft recht op haar mening, zoals jij het recht op de jouwe, en ik op de mijne.
Ik zie niet in wat ze ergens in een ver land in een T-shirt met "100 procent halal"-opschrift zou moeten gaan doen.
Wat betreft die mensen die zich volgens haar wel degelijk buiten de maatschappij plaatsen door hun houding, da's een ander paar mouwen.
Als de Navo zich ooit eens terug trekt uit Afghanistan, en de Taliban komen er weer meteen aan de macht, dan zouden open samenlevingen mensen die zichzelf bewust buiten die samenlevingen plaatsen moeten kunnen repatriëren naar daar.
Hetzelfde zou kunnen gedaan worden met de heren (en dames?) van sharia4Belgium, UK, en aanverwanten.
Landen als Marokko etc zitten er immers vast ook niet op te wachten dat die extremisten terug gestuurd worden naar hun land van herkomst, zoals al eens her en der gesuggereerd wordt in regeringskringen om het probleem Fouad Belkacem op te lossen.

Daar plaatsen ze zichzelf hoegenaamd niet buiten de samenleving, bezorgen ze zichzelf en hun vroegere samenleving geen problemen meer, en kan iedereen weer over gaan tot de orde van de dag.

Edit: Ik zou dat overigens een erg humane oplossing vinden voor mensen zoals een Fouad Belkacem, zowel voor hemzelf (gezien zijn scheldtirades moet deze man hier heel erg ongelukkig zijn), de Belgische samenleving, islamitisch en de rest, als voor de Marokkaanse samenleving.

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 juni 2012 om 16:36.
Oud 5 juni 2012, 16:34   #418
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, wat ben ik als vrouw die opkomt voor de vrouwenrechten toch een extremist, zeg!

De mannen die de vrouwen elders verbieden om met een auto te rijden zijn geen haar beter dan de mensen hier die de vrouwen onderdrukken door hen te belemmeren om te dragen waar zij zich het best bij voelen.
De mannen die de vrouwen elders verbieden om met een auto te rijden zijn geen haar beter dan de mensen hier die de vrouwen onderdrukken door hen te dwingen om een boerka of hoofddoek te dragen.
Vrouwen die een boerka dragen hier in het westen zijn totaal gebrainwasht en moeten in feite beschermd worden tegen zichzelf en tegen die idiote imams die zulke praktijken verdedigen. Net zoals duivelsuitdrijvingen en dies meer. Kuis eerst maar eens de uitwassen binnen uw gemeenschap op voor u komt klagen over die van ons.
Tussen haakjes in het atheneum van A'pen had men de hoofddoeken verboden omdat meisjes wel degelijk onder druk gezet werden om er een te dragen.
Oud 5 juni 2012, 16:35   #419
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
En ja, de islam erkent het recht op contraceptie, in tegenstelling tot de Katholieke Kerk. Ook over abortus denken wij minder rigide, al hebben wij ook onze reactionairen die net als u denken.
Geef dan eens de versen of the hadiths die hier duidelijkheid over scheppen.

Bij mijn weten wou de profeet er gewoon niks over horen, aangezien die kwispel verdomd veel problemen had met vrouwen zwanger te krijgen.
Oud 5 juni 2012, 16:36   #420
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Je rol van aangever in Kallikles' Grote Misleiding natuurlijk, een rol die je overigens voortreffelijk uitvoert, zoals in het topic "vraag het aan Kallikles".
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be