Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet er een coalitie van de willing komen voor Syrië en doet België mee?
ja en ja 6 8,70%
ja en neen 4 5,80%
neen 59 85,51%
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2012, 14:17   #501
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Allemaal opgezet spel
Leugens leugens en nog meer leugens

De witte huis aap is niet te betrouwen
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 15:18   #502
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
En daarmee heb jij en assad hetzelfde idee van "democratie"

Iedereen met een andere mening buitenjagen is niet democratisch hoor.
Ik jaag u niet buiten. Van mij moogt ge ook in uw luie zetel blijven zitten en mensen irriteren op een forum, da's ook plezant.

Maar je hebt wel het recht om uit die zetel te komen en je idealen na te gaan streven daar ter plekke. Maak er gebruik van zou ik zeggen.
Wel op je eigen kosten.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 15:19   #503
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Misschien moeten we wat beelden tonen van how dictators work?
Graag, doen.

Dan weet iedereen meteen wat de gevolgen zijn van de eeuwige bemoeizucht van oorlogsstokers zoals jij.
Oud 14 juni 2012, 15:47   #504
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Ik jaag u niet buiten. Van mij moogt ge ook in uw luie zetel blijven zitten en mensen irriteren op een forum, da's ook plezant.

Maar je hebt wel het recht om uit die zetel te komen en je idealen na te gaan streven daar ter plekke. Maak er gebruik van zou ik zeggen.
Wel op je eigen kosten.
Wat een onzin, en allemaal om je eigen egoïstische houding (want je weet dat het dat is) goed te praten.

nee ik "mag" dat niet van jou dat is mijn volste democratische recht. En nee moest ik het heft in eigen handen nemen zou dat niet "mijn recht" zijn. Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.

maar leuk te merken dat je na zoveel posts nog steeds geen argument kan geven tegen interventie .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 15:57   #505
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat een onzin, en allemaal om je eigen egoïstische houding (want je weet dat het dat is) goed te praten.
Ik egoïst? Ik ben niet degene die pleit om weer een land te gaan binnenvallen. Jij daarentegen wil wederom een massatransfer van belastinggeld naar de oorlogindustrie organiseren. Dat is niet alleen egoïstisch, dat is ronduit misdadig.

Citaat:
nee ik "mag" dat niet van jou dat is mijn volste democratische recht. En nee moest ik het heft in eigen handen nemen zou dat niet "mijn recht" zijn. Je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
Kraam zo geen onzin uit. Niemand houdt je tegen naar Syrië te gaan.
Doe dat dan, en laat anderen met rust.

Citaat:
maar leuk te merken dat je na zoveel posts nog steeds geen argument kan geven tegen interventie .
Ik moet ook geen argumenten geven. Jij bent degene die een nieuwe oorlog wil starten dus jij moet maar mensen overtuigen.
Waar je overigens niet bepaald goed mee bezig bent.
Oud 14 juni 2012, 16:34   #506
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maak U geen zorgen beste oorlogsstoker, die interventie komt, spoedig. Maar die zal alvast niet humanitair zijn.

Wake up my friend, we have a VS-Rusland proxy-war on our hands !

De bommen voor Damscus liggen klaar en binnen zeer korte tijd zal U kunnen genieten van de beelden der Westerse barmhartigheid.

Enjoy the show !

Chips of popcorn ?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 17:25   #507
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Enjoy the show !

Chips of popcorn ?
Een beetje wat u doet met de massaslachtingen van Assad ....

Having fun yet?
Oud 14 juni 2012, 17:40   #508
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Een beetje wat u doet met de massaslachtingen van Assad ....

Having fun yet?
Not quite yet. Maybe soon.

Ik laat nog wel iets weten als de fun begint. Remember @Antoon, proxy-war, vuurwerk...

U zal de door U geweenste zogenaamde interventie krijgen.
HIER
Oud 14 juni 2012, 18:56   #509
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Ik egoïst? Ik ben niet degene die pleit om weer een land te gaan binnenvallen. Jij daarentegen wil wederom een massatransfer van belastinggeld naar de oorlogindustrie organiseren. Dat is niet alleen egoïstisch, dat is ronduit misdadig.
En meer complete onzin ik wil mensen helpen. JIj wil egoistisch geen euro uitgeven om andere te helpen en je blijven verbergen van de realiteit om je beter te voelen.

Citaat:
Kraam zo geen onzin uit. Niemand houdt je tegen naar Syrië te gaan.
Doe dat dan, en laat anderen met rust.
Tuurlijk, wij moeten ons hier gedragen als bepaalde extremisten die in alle landen gaan vechten , mai je zit op het niveau van al qaida en co met dat.

In belgie hebben we democratie, we praten dus over een voorstel stemmen erover en verwerpen of aanvaarden het, misschien eens de 20e eeuw binnentreden?

Citaat:
Ik moet ook geen argumenten geven. Jij bent degene die een nieuwe oorlog wil starten dus jij moet maar mensen overtuigen.
Waar je overigens niet bepaald goed mee bezig bent.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-18404505

The US has expressed fears that the Syrian government "may be organising another massacre" in the town of Haffa in Latakia province, where UN military observers have been denied access.

UN Secretary General Ban Ki-moon said it was vital that the observers should be allowed into the town.

Hey je held is weer voor "vrede" aan het zorgen door nog wat streken bloedig te onderdrukken.

Zodra iedereen die durft een andere mening te hebben dood is is er terug vrede. hey dat is jouw standpunt voor belgie ook, toeval?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 14 juni 2012, 18:57   #510
k9

Standaard

Citaat:
Maak U geen zorgen beste oorlogsstoker, die interventie komt, spoedig. Maar die zal alvast niet humanitair zijn.

Wake up my friend, we have a VS-Rusland proxy-war on our hands !
Koude oorlog is gedaan hoor.

Oud 14 juni 2012, 18:57   #511
k9

Standaard

Citaat:
Not quite yet. Maybe soon.

Ik laat nog wel iets weten als de fun begint. Remember @Antoon, proxy-war, vuurwerk...

U zal de door U geweenste zogenaamde interventie krijgen.
De enigste die van fun spreekt waar honderden sterven ben jij.

Oud 14 juni 2012, 19:05   #512
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Koude oorlog is gedaan hoor.
Is volop bezig. Maar een proxy-war past natuurlijk niet in Uw kraam, dat zou namelijk niet stroken met de opzet van de kinetische humanitaire actie die U beoogt.

Toch een beetje wereldvreemd...

Na de ruzie gisteren, vandaag zonneschijn met wolkjes en raketjes

Vers van de pers : RIANOVOSTI - Putin: Russia Ready to Respond to U.S. Missile Defense

HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 juni 2012 om 19:33.
Oud 14 juni 2012, 19:09   #513
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Wat de burger daarover denkt zal enige beslissing niet beinvloeden.
En hoe noemen 'we' zo'n manier van beslissen als ze niet bij 'ons' in voege is?

Een tip: het woord dat 'we' zoeken begint gewoonlijk met 'dic' en eindigt met 'tatuur'.

'We' kunnen misschien maar beter 'onze' bommen op 'onze' eigen struisvogelkoppen gooien

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 19:12   #514
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En meer complete onzin ik wil mensen helpen.
Ga. Die. Mensen. Dan. Helpen.

Als jij zo graag mensen wilt "helpen" door er oorlog te gaan voeren, ga er dan in vredesnaam zélf heen en help ze. Op eigen kosten welteverstaan.

Citaat:
JIj wil egoistisch geen euro uitgeven om andere te helpen en je blijven verbergen van de realiteit om je beter te voelen.
Jij wilt egoïstisch op kosten van anderen jouw oorlogje gaan voeren daar. Je wilt anderen voor jou de kastanjes uit het vuur laten halen.

Citaat:
Tuurlijk, wij moeten ons hier gedragen als bepaalde extremisten die in alle landen gaan vechten , mai je zit op het niveau van al qaida en co met dat.
Jij hebt blijkbaar nog steeds niet in de gaten dat de mensen die jij zogenaamd wilt gaan helpen -door daar oorlog te gaan voeren- onder anderen uit Al Qaida-leden bestaan.

Citaat:
In belgie hebben we democratie, we praten dus over een voorstel stemmen erover en verwerpen of aanvaarden het, misschien eens de 20e eeuw binnentreden?
Er wordt in dit topic al elf dagen gepalaverd over dit voorstel, en de overgrote meerderheid hier wil jouw oorlog niet. De democratie heeft dan ook gesproken. Leg je erbij neer. En als je dat niet kunt of wilt, pak dan gewoon je koffers, ga daarheen en zet er zelf je oorlogszuchtig gebral om in daden.
Oud 14 juni 2012, 19:17   #515
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

http://en.wikipedia.org/wiki/13_June_2012_Iraq_attacks

"13 June 2012 Iraq attacks

...

"Target Security forces, (Shi'ite) pilgrims
Attack type Car bombs, suicide bombings, shootings
Deaths 93
Injured 312

...

There were no immediate claims of responsibility for the bombings. However, reports suggested the participation of al Qaeda's Sunni insurgents, as the attacks mostly appeared to target Shi'ite pilgrims.

Reactions
...
The speaker for the Iraqi parliament Usama al-Nujayfi called the attacks a "move to provoke sectarian strife". Dhia al-Wakeel, the Baghdad military command spokesperson, said that while the attacks are intended to initiate clashes between sects, "Iraqis are fully aware of the terrorism agenda and will not slip into a sectarian conflict".

Abdul-Sataar al-Jumaili, of the Sunni-majority political bloc Iraqiya, was quoted by journalists as saying that the "violent acts reflect the depth of the political crisis in the country and the escalation of political differences among blocks"

...
"

Wie kan en wil garanderen dat het in Syrië-zonder-Assad anders zal uitdraaien?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 14 juni 2012 om 19:21.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 19:18   #516
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En meer complete onzin ik wil mensen helpen. JIj wil egoistisch geen euro uitgeven om andere te helpen en je blijven verbergen van de realiteit om je beter te voelen.

The US has expressed fears that the Syrian government "may be organising another massacre" in the town of Haffa in Latakia province, where UN military observers have been denied access.

UN Secretary General Ban Ki-moon said it was vital that the observers should be allowed into the town.

Hey je held is weer voor "vrede" aan het zorgen door nog wat streken bloedig te onderdrukken.

Zodra iedereen die durft een andere mening te hebben dood is is er terug vrede. hey dat is jouw standpunt voor belgie ook, toeval?

The US has expressed...

Zodra je bovenstaande hebt gelezen, weet je genoeg --> verticaal klasseren.

Laatst gewijzigd door poekieJ : 14 juni 2012 om 19:19.
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 19:26   #517
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
The US has expressed...

Zodra je bovenstaande hebt gelezen, weet je genoeg --> verticaal klasseren.
Inderdaad.
HIER
Oud 14 juni 2012, 21:37   #518
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Wat de burger daarover denkt zal enige beslissing niet beinvloeden.
Dat is niet zeker in verkiezingstijden in de VS
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 21:40   #519
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mensen helpen

Ik wil die mensen ook helpen. Op een veel betere manier: ophouden met die landen plat te bombarderen en de volgende generatie dictators te bewapenen.

Citaat:
Fijn dat je jezelf vergelijkt met Al Qaeda. Uw oorlogsmanie is inderdaad vergelijkbaar.

Citaat:
Jij zit inderdaad nog in de twintigste eeuw. Tijd om eens te werken aan echte democratie.

Citaat:

Jep, dat krijg je als je per sé wilt dat het Westen zich overal gaat moeien. Assad zou er niet geweest zijn zonder moeials als jij.

Citaat:
Welke held?

Citaat:
Nope. Naast de kwestie. Ik wil geen enkele steun verlenen aan de oorlogsindustrie, jij wil mij die oorlogsindustrie opdringen. Daar gaat het om.
Oud 14 juni 2012, 21:48   #520
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het overgrote deel van die slachtoffers viel zonder dat er 1 westerling in de buurt was.
Tja, de moordende westerling zat veilig in de lucht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be