![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedrag spreekt redelijk voor zichzelf, Paulus.
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je het schandalig als de moslimkindjes geen zwanworsten willen eten?
![]() |
#924 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat is het tegenovergestelde van wat "echte moslims" verwachten. Die verwachten dat alles op hun maat gesneden is. Halal gaat wel meer over alleen het juiste soort vlees. Of zelfs de richting van het rondspetterende bloed. Zelfs de slachter en de bereider van het voedsel moet dezelfde religie aanhangen en een hoop 7de eeuwse regels handhaven. Citaat:
Het kan zover gaan, als de moslimkok in kwestie van een zeer strenge school is, dat de spatel gebruikt om het ruggetje om te draaien voordien in konkakt is gekomen met haram voedsel (ergo, ik-die gore heiden- zou er de boontjes mee opzij gelegd hebben) het perfect halal geslachtte lamsruggetje haram maakt. Citaat:
Zelfs als ik water kook voor de muntthee maakt die muntthee haram.
![]() |
![]() |
#927 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mega-bullshit, alweer. Een aparte culinaire behandeling eisen omdat contact als "ONREIN" wordt bestempeld, is alles behalve een teken van respect, dat is zuivere minachting. Ligt in dezelfde lijn als het verbod op een relatie tussen een Westerling en een moslima. Dat beschouwen ze dan niet als onrein, maar als ONEER, een affront voor de familie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Halal gebruiken sluiten niet aan met de 21ste eeuwse slachtvoorschriften. Citaat:
Citaat:
Of waarom zouden er anders dingen bestaan zoals tijdelijke slachtvloeren?
![]() |
![]() |
#929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook aan de kant van de moslims zijn er trouwens heel wat mensen die pro verdoofd slachten zijn, net omwille van religieuze redenen. Dat zijn best wel interessante discussies. Voor de rest is het daar ook net hetzelfde: geld primeert over dierenwelzijn. Je woordkeuze spreekt trouwens boekdelen: 'lastig vallen'. Het steekt tegen eh, mensen die je met je dieronvriendelijke neus op de feiten drukken?
![]() |
![]() |
#930 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 juni 2012 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
21e eeuwse slachtvoorschriften: we laten de dieren goed afzien voor ze verdoofd worden, zodat ze niets meer voelen van de slacht. (CO2 verdoving varkens) Ik vind het behoorlijk hypocriet om tégen halal te zijn, maar niet tegen dergelijke toestanden. Meer nog: ik vind de onverdoofde slacht verdacht goed aansluiten bij dergelijke toestanden. Volgens mij is er maar één correcte houding, en dat is tegen beide zijn. Heel deze discussie, en de reacties van Zenit en consoorten, tonen aan dat dierenwelzijn NIET het argument is dat ze willen gebruiken. Het is enkel een dekmantel om niet al te zeer racistisch over te komen.
![]() |
![]() |
#932 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie tegen onverdoofd slachten is maar niet tegen verdoofd slachten is racist.
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kan de bobo-club geen debat aan over ritueel slachten zonder dat ze er een additioneel thema bij moet sleuren waarmee ook de Westerlingen moeten geculpabiliseerd worden. Van dhimmitude gesproken. En ze heeft natuurlijk niet eens door hoever ze al buigt voor het islamitisch racisme. (Laat me de term ook maar misbruiken, in navolging van de bobo-club.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even schandalig als die vlaamse racisten die geen halalvoer willen eten zeker? Maar die moésten wel hé, want anders waren ze onwettig afwezig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Helaas trekken de niet beschaafde moslims zich evenveel aan van dierenleed als de niet beschaafde niet-moslims. Het is, langs beide zijden, een zeer kleine minderheid precies die er bij stilstaat. Citaat:
Slachtmethoden in de voedselsector hebben nogal veel te zien met de bio-industrie. Of gaat dit topic over stierenvechten? ![]()
![]() |
![]() |
#937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo van die dingetjes als ononderbroken koelkring, hygiëne van de infrastruktuur, persoonlijke hygiëne van slachter en slager en gebruik van moderne materialen. 90% van de dingen die in de 7de eeuw niet gekend waren. Ten andere, ik ben zowiezo tegen dingen zoals Fois Gras en kikkerbilletjes. Maar dat gaat me niet in schuimbekkende razernij ontsteken als iemand die dingen wel eet. Net zoals mijn vegetarische vriend niet schuimbekkend gaat uitvaren tegen me als we samen op restaurant gaan en ik een niet vegetarische maaltijd nuttig.
![]() |
![]() |
#938 |
Banneling
|
![]() Maar natuurlijk! De bobo's zijn tegen racisme maar vinden zelf wel nieuwe rassen uit, zoals het moslimras. Altijd handig die zelf uitgevonden rassen : perfect om andersdenkenden op vriendelijk-verdraagzame bobo-wijze te kunnen uitkafferen voor racist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch bedank dat je mijn punt bevestigt mevrouw de dierenvriend die selectief haar bio-industriebetogen boven haalt �* la tête du client. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet het eens beter lezen. Als je tegen onverdoofde slacht bent, maar niet tegen andere slachtgerelateerde praktijken die evenveel lijden toebrengen, dan gaat het je NIET om dierenwelzijn, hoe moeilijk kan dat nu toch zijn om dat te begrijpen??? Dan moeten die mensen ook niet doen alsof het om dierenwelzijn gaat. Waren die dieren verdoofd geslacht, dan waren ze er even goed tegen, gewoon omdat het van de islam komt.
![]() |