![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, een CV is als het ware een visite kaartje die omschrijft wat je kan en gedaan hebt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() niet enkel voor cv's trouwens. ik erger mij ook aan emails zonder correcte opmaak of verkeerd gebruik van leestekens tenzij het prive mails zijn natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
![]() Citaat:
Job 1. Bedrijf. Verantwoordelijkheden. Jaartallen. Job 2. Bedrijf. Verantwoordelijkheden. Jaartallen. Job 3. Bedrijf. Verantwoordelijkheden. Jaartallen. Job 4. Bedrijf. Verantwoordelijkheden. Jaartallen. Job 5. Bedrijf. Verantwoordelijkheden. Jaartallen. Gedaan. Meer schrijf je daar toch hopelijk niet bij?
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik heb geen 'bureaujobke'. Moest je mijn bericht waarop je reageert fatsoenlijk gelezen hebben zou je dat weten. Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 augustus 2012 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
![]() Citaat:
't Is maar da we binnenkort ne keer gaan zien hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Van de ene kant wil je tussen de mensen staan en dat is netjes, maar een cv of CV mag geen schrijffout bevatten want die vliegt er uit. Je zou die CV misschien kunnen doornemen en moest die alsnog intressant zijn kan je de kandidaat hier op attent maken en checken welke uitleg hij hier over heeft. En je weet toch ook dat wanneer je zoveel verschillende functies zoekt er een steengoede technieker kan tussen zitten maar per ongeluk een schrijffout tikt. Die arme negers toch...
I do not share the general view that market forces are the basis of personal liberty. Laatst gewijzigd door Lampedeir : 17 augustus 2012 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boerkes in de congo hun CV op taalfouten gaan selecteren ???????????? ik plas bijna in mijn broek van t'lachen , man man man |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ter info: rekruteren en alle afgeleide woorden schrijf je volgens het Groene Boekje met een k (ik dacht dat dit je als taalleerkracht wel zou interesseren) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Niettemin vind ik persoonlijk dat een correct taalgebruik moet in een CV, maar voor bepaalde functies zal men daar veel minder zwaar aan tillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
Gezien de vele verschillende technologieën kom je er niet mee vanaf door te stellen dat je System Architect' bent of wat dan ook. Geloof me, het is niet omdat men graag typt dat men soms een iets langere CV heeft. Ik persoonlijk beperk me tot scholing, relevante technologieën en recente/relevante werkervaringen voor de job waarop ik solliciteer en dan nog kan je aan 2 pagina's komen. Vooral gezien ik me niet toeleg op één specifieke technologie maar op meerdere.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Burger
|
![]() Neen, maar als je de moeite niet doet om een correct geschreven CV en motivatiebrief op te stellen of te laten opstellen, geeft dit aan de rekruteerder de indruk dat je ook de sollicitatie zelf niet zo ernstig neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een cv beoordelen op taalfouten van boerkes in de congo . is net het zelfde als dat ik als bouwvakker zou zeggen dat ik luchtkastelen bouw . U hebt dus nog nooit een solicitant aangenomen , U hebt dus altijd al alle solicitatie brieven in de vuilbak gegooit , mat Uw ogen dicht . Man Man Man wat nen job hebt gij zeg . ECHT WAAR mijn respect voor u groeit boven de wolken uit . Gij moest de nobelprijs voor literatuur krijgen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kijkt naar hun brief en concludeert als er nog maar één dt fout instaat. Dat is een boerken, die zijn CV is niet goed genoeg om met een truck te rijden. Verder staat er wel in zijn CV "Twintig jaar rijervaring zonder ongeval". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
|
![]() Citaat:
Wie succesvol kan recruteren in Kinshasa, kan dat overal ter wereld. Er is ook geen reden om niet strikt te zijn met Congolezen. Integendeel juist. Zij vinden dat getuigen van respect, en wij ook. Voel je je beter dan de Congolezen, Klarekijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dear, Blablabla. More bla. Brgds Your Name Laatst gewijzigd door Doa : 17 augustus 2012 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat zelfs in de IT-sector bondigheid een must is. Bovendien wil een recruteerder niet je hele carrière zien. De laatste vijf of tien jaar, als je vele jobs hebt gehad in die tijd, volstaan ruimschoots.
![]() |
![]() |