![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Banneling
|
Dat klopt , sorry daar zat ik op te wachten !!! deze site zit zo belachelijk in elkaar met kinderforummers laagste klas , en daarom ga ik hier zo te keer .
Mensen die nooit iets van zichzelf vertellen uit schrik en wetende dat ze aangevallen worden met tal van belachelijke zaken en persoonlijke aanvallen . Ik ben niet te beschaamd om te zeggen wat ik doe . IK heb ook opleidingen gevolgd , 4 jaar geleden hadden we studie dagen bij een fabricant ,we zaten met 35 mensen voor 3 dagen samen . 7 aannemers en 16 architecten en 12 ingenieurs . We gingen in de presentatie ruimte rioleringstechnieken en ik was de enige aannemer die de juiste , de voor 100 % juiste werking en aansluiting van een septische put kon uiteen zetten . kom kom laat je idiote reacties van strondbuizenkenner maar koen . Ik heb niet de intentie te schrijven zonder fout , maar mijn job waar ik me laat voor betalen , die MOET perfect zijn . |
|
|
|
|
|
#402 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 00:35. |
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik moet niet bedriegen , de bureaucratische recruteerderes moeten beter opgeleid worden om rationeler om te gaan met eerlijke mensen . |
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je een auto poetst is die auto mooier en meer waard . Als je taalfouten door een extern persoon uit zijn CV laat halen , is en blijft dat de zelfde mens met de zelfde gebreken . Als je de CV van een mens wil vergelijken met een auto , goed . Dan draai je de kilometerteller achteruit , en dan presenteer je de auto beter dan hij in werkelijkheid is . dat is bedriegen . |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Banneling
|
HO , wel ..... ik denk dat ik zo'n lerares gehad heb .
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#410 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Als je een auto kuist, is en blijft dat dezelfde auto met dezelfde gebreken. Citaat:
Bedriegen = dingen op je CV zetten die NIET KLOPPEN. Zorgen dat er geen taalfouten instaan verandert NIKS aan de inhoud van de CV. |
|||
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat ik jou, je grofheden, je onzin, je ontboezemingen en je verhakkelen van het Nederlands nu een tijdje ga ontlopen. Doei en nog een goeie nacht. |
|
|
|
|
|
|
#412 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie is er mooier of meer waard ? de CV of de persoon die U wil aanwerven ? |
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie is er mooier of meer waard ? de CV of de persoon die U wil aanwerven ? Waarover gaat een aanwerving eigenlijk ? Over een schoon papierke dat op uwen bureau ligt of over een goede werkkracht aanwerven voor de juiste job ? Kan jij uzelf nog serieus nemen ? |
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Banneling
|
Leren CV-brieven opstellen, daar een korte opleiding voor volgen, dat is dan ook bedrog zeker? Het natuurlijke geklungel zou de norm moeten zijn?
Met zulke opleidingen moet men de werklozen dan ook niet meer lastig vallen...Laten ze hun taalfouten ook maar laten staan... Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 01:01. |
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Banneling
|
Naa , leren is geen bedrog , wat je geleerd hebt wordt veronderstelt dat je het kent . dat is kennis , dat is een meerwaarde , dat is geen bedrog .
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Leveren en contante betaling , de sollen zitten altijd cash in mijn zakken. en prijsken bukken of ik koop bij de concurentie . en onmiddelijk leveren of opkrassen . |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Banneling
|
Citaat:
k'Bel naar mijn leverancier en ik zeg , ge moet die blaaskaak nie sturen , dat kost U nog 50 € diesel en de sleet van zijn broek , doe beter wat van Uwe prijs en ge moogt leveren . oei ben weer bruut hé Maar dat ben ik . |
|
|
|
|