Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2012, 00:33   #401
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ge weet geen blaas van wat ik professioneel gedaan heb
Dat klopt , sorry daar zat ik op te wachten !!! deze site zit zo belachelijk in elkaar met kinderforummers laagste klas , en daarom ga ik hier zo te keer .

Mensen die nooit iets van zichzelf vertellen uit schrik en wetende dat ze aangevallen worden met tal van belachelijke zaken en persoonlijke aanvallen .

Ik ben niet te beschaamd om te zeggen wat ik doe .

IK heb ook opleidingen gevolgd , 4 jaar geleden hadden we studie dagen bij een fabricant ,we zaten met 35 mensen voor 3 dagen samen .
7 aannemers en 16 architecten en 12 ingenieurs .
We gingen in de presentatie ruimte rioleringstechnieken en ik was de enige aannemer die de juiste , de voor 100 % juiste werking en aansluiting van een septische put kon uiteen zetten .

kom kom laat je idiote reacties van strondbuizenkenner maar koen .

Ik heb niet de intentie te schrijven zonder fout , maar mijn job waar ik me laat voor betalen , die MOET perfect zijn .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:34   #402
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die vergelijking snijdt geen hout.
Ah? En waarom niet? In beide gevallen doe je net hetzelfde: je zorgt ervoor dat het 'product' zo goed mogelijk gepresenteerd wordt, zonder aan de inhoud iets te veranderen.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:35   #403
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Klare heeft gelijk, indien je zelf geen CV ineen kunt frutselen zonder taal- en/of spelfouten, en 't door 'n ander moet laten verbeteren = de boel belazeren!
Klare zal tenminste de juiste indruk maken in de papiermand, in de vorm van een verfrommeld bolletje papier, als hij - God verhoede het - ooit eens een ongecorrigeerd CV moest opsturen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 00:35.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:37   #404
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Man man man. Ze zeggen dat als wil dat iets blijft hangen je het drie keer moet zeggen. Ik denk dat het bij jou dertig keer is.

Nog eens voor een frank:

Nee. Een CV op fouten laten nalezen geeft de boodschap aan de rekruteerder dat je iemand bent die deze job waarvoor je solliciteert ernstig wil nemen. Die rekruteerder weet goed genoeg dat je dat waarschijnlijk hebt laten nakijken, en zal dat als een PLUSpunt zien: je hebt er namelijk werk van gemaakt om te zorgen dat het in orde is, en da's een zeer goeie eigenschap.

Als jij daadwerkelijk denkt dat rekruteerders op basis van sollicitatiebrieven en CV's bepalen of iemand zonder fouten kan schrijven, dan ben je wel heel erg goedgelovig, op het randje van dom. Nee, dat 'selectiecriterium' wordt gebruikt om hen er tussenuit te halen die én niet kunnen schrijven én de sollicitatie nog niet eens ernstig genoeg nemen om hun brief even na te lezen of te laten nalezen.

Geen idee waarom ik dat nu NOG eens geschreven heb, want begrijpen ga je het toch weer niet. Zo dadelijk zal je wel weer iets schrijven over 'rekruteerders wijsmaken dat je zonder fouten kan schrijven'...
DUs , u vind , het laten verbeteren door iemand anders is een blijk van moeite doen ( om mijn gebreken te verdoezelen ? )

Ik moet niet bedriegen , de bureaucratische recruteerderes moeten beter opgeleid worden om rationeler om te gaan met eerlijke mensen .
Oud 18 augustus 2012, 00:38   #405
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Die vergelijking snijdt geen hout.
Terwijl je ons opgaaf van specifieke redenen daarvoor onthoudt
Oud 18 augustus 2012, 00:42   #406
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah? En waarom niet? In beide gevallen doe je net hetzelfde: je zorgt ervoor dat het 'product' zo goed mogelijk gepresenteerd wordt, zonder aan de inhoud iets te veranderen.
Absoluut onwaar .

Als je een auto poetst is die auto mooier en meer waard .

Als je taalfouten door een extern persoon uit zijn CV laat halen , is en blijft dat de zelfde mens met de zelfde gebreken .

Als je de CV van een mens wil vergelijken met een auto , goed .

Dan draai je de kilometerteller achteruit , en dan presenteer je de auto beter dan hij in werkelijkheid is . dat is bedriegen .
Oud 18 augustus 2012, 00:48   #407
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terwijl je ons opgaaf van specifieke redenen daarvoor onthoudt
Oh maar kijk; ik solliciteer voor lerares Nederlands, kan geen halve zin foutloos schrijven, maar laat 't even door 'n ander doen , ik word aangenomen, hoe moet ik in vredesnaam, kinderen foutloos leren schrijven?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:51   #408
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh maar kijk; ik solliciteer voor lerares Nederlands, kan geen halve zin foutloos schrijven, maar laat 't even door 'n ander doen , ik word aangenomen, hoe moet ik in vredesnaam, kinderen foutloos leren schrijven?
HO , wel ..... ik denk dat ik zo'n lerares gehad heb .
Oud 18 augustus 2012, 00:52   #409
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
HO , wel ..... ik denk dat ik zo'n lerares gehad heb .
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:53   #410
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk
DUs , u vind , het laten verbeteren door iemand anders is een blijk van moeite doen
Ik *vind* dat niet gewoon, dat *is* ook zo.

Citaat:
Als je een auto poetst is die auto mooier en meer waard .

Als je taalfouten door een extern persoon uit zijn CV laat halen , is en blijft dat de zelfde mens met de zelfde gebreken .
Als je een CV verbetert of laat verbeteren, is die mooier en meer waard.

Als je een auto kuist, is en blijft dat dezelfde auto met dezelfde gebreken.

Citaat:
Dan draai je de kilometerteller achteruit , en dan presenteer je de auto beter dan hij in werkelijkheid is . dat is bedriegen .
Ben je daar nu verdorie weer met die kilometerstand? Ik meen hier al op gereageerd te hebben, maar ja, dat heb je natuurlijk weer genegeerd waarschijnlijk.

Bedriegen = dingen op je CV zetten die NIET KLOPPEN. Zorgen dat er geen taalfouten instaan verandert NIKS aan de inhoud van de CV.
Oud 18 augustus 2012, 00:55   #411
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Hahhaahhaaaaa echh echh grapig man . ge stempelt al van uw 19 en U gaat over drie dagen met pensioen .
Ik heb in die tussentijd wel veel zware machinerie verkocht aan de Vlomsche aannemers, ik ken dus veel lieden van jouw soort van dichtbij en hun werfactiviteiten. . Hahahahahahahahaha

Ik denk dat ik jou, je grofheden, je onzin, je ontboezemingen en je verhakkelen van het Nederlands nu een tijdje ga ontlopen. Doei en nog een goeie nacht.
Oud 18 augustus 2012, 00:56   #412
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik citeer mezelf bij deze maar wat graag even:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Als jij daadwerkelijk denkt dat rekruteerders op basis van sollicitatiebrieven en CV's bepalen of iemand zonder fouten kan schrijven, dan ben je wel heel erg goedgelovig, op het randje van dom.
Dan negeer ik even voor het gemak dat als je voor een job als leerkracht Nederlands solliciteert, je daar wel het juiste diploma voor moet hebben. Een diploma dat je nooit gehaald zou hebben als je niet fatsoenlijk kon schrijven...
Oud 18 augustus 2012, 00:57   #413
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik *vind* dat niet gewoon, dat *is* ook zo.

Als je een CV verbetert of laat verbeteren, is die mooier en meer waard.

Als je een auto kuist, is en blijft dat dezelfde auto met dezelfde gebreken.

Ben je daar nu verdorie weer met die kilometerstand? Ik meen hier al op gereageerd te hebben, maar ja, dat heb je natuurlijk weer genegeerd waarschijnlijk.

Bedriegen = dingen op je CV zetten die NIET KLOPPEN. Zorgen dat er geen taalfouten instaan verandert NIKS aan de inhoud van de CV.
Vraagje , U schrijft ...Als je een CV verbetert of laat verbeteren, is die mooier en meer waard.

Wie is er mooier of meer waard ? de CV of de persoon die U wil aanwerven ?
Oud 18 augustus 2012, 00:59   #414
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik citeer mezelf bij deze maar wat graag even:

Dan negeer ik even voor het gemak dat als je voor een job als leerkracht Nederlands solliciteert, je daar wel het juiste diploma voor moet hebben. Een diploma dat je nooit gehaald zou hebben als je niet fatsoenlijk kon schrijven...
Vraagje , U schrijft ...Als je een CV verbetert of laat verbeteren, is die mooier en meer waard.

Wie is er mooier of meer waard ? de CV of de persoon die U wil aanwerven ?

Waarover gaat een aanwerving eigenlijk ?

Over een schoon papierke dat op uwen bureau ligt of over een goede werkkracht aanwerven voor de juiste job ?

Kan jij uzelf nog serieus nemen ?
Oud 18 augustus 2012, 01:00   #415
eno2
Banneling

Standaard

Leren CV-brieven opstellen, daar een korte opleiding voor volgen, dat is dan ook bedrog zeker? Het natuurlijke geklungel zou de norm moeten zijn?
Met zulke opleidingen moet men de werklozen dan ook niet meer lastig vallen...Laten ze hun taalfouten ook maar laten staan...

Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 01:01.
Oud 18 augustus 2012, 01:01   #416
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb in die tussentijd wel veel zware machinerie verkocht aan de Vlomsche aannemers, ik ken dus veel lieden van jouw soort van dichtbij en hun werfactiviteiten. . Hahahahahahahahaha

Ik denk dat ik jou, je grofheden, je onzin, je ontboezemingen en je verhakkelen van het Nederlands nu een tijdje ga ontlopen. Doei en nog een goeie nacht.
Ja , dat soort ken ik , verkopen en uitleggen dat kunnen ze , maar er mee werken , dat is iets heel anders hé .
Oud 18 augustus 2012, 01:02   #417
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Leren CV-brieven opstellen, daar een korte opleiding voor volgen, dat is dan ook bedrog zeker? Het natuurlijke geklungel zou de norm moeten zijn?
Naa , leren is geen bedrog , wat je geleerd hebt wordt veronderstelt dat je het kent . dat is kennis , dat is een meerwaarde , dat is geen bedrog .
Oud 18 augustus 2012, 01:03   #418
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja , dat soort ken ik , verkopen en uitleggen dat kunnen ze , maar er mee werken , dat is iets heel anders hé .
Elk zijn job. Als je braaf was, kreeg je goeie condities. En nu naar bed.
Oud 18 augustus 2012, 01:08   #419
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar heb ik een ander methode voor . ik hoef niet braaf te zijn .

Leveren en contante betaling , de sollen zitten altijd cash in mijn zakken. en prijsken bukken of ik koop bij de concurentie .
en onmiddelijk leveren of opkrassen .
Oud 18 augustus 2012, 01:12   #420
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Trouwens , mijn leveranciers weten dat , k'moet geen vertegenwoordigers hebben die mijn tijd komen verschijten .

k'Bel naar mijn leverancier en ik zeg , ge moet die blaaskaak nie sturen , dat kost U nog 50 € diesel en de sleet van zijn broek , doe beter wat van Uwe prijs en ge moogt leveren .
oei ben weer bruut hé Maar dat ben ik .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be