Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2012, 23:33   #381
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Nog even doorbijten en we zijn er vanaf..dan kennen we enkel nog de smartphone taaltjes.
Inderdaad .

thx prt hl fb to m ta lo pe cu fi ta lvi
xxx t stk

valt nieks op aan te merken .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 23:34   #382
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Alleen was dat artikeltje niet geschreven door Donald Knuth, maar door een zekere Kyle Wiens, die blijkbaar vindt dat een goede programmeur geselecteerd kan worden op maat van de kennis van de juiste spelling tussen "beresterk" of "berensterk".
Het is "beresterk" omdat het tweede lid een bijvoeglijk naamwoord is
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 23:34   #383
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Wat een onzin. In programmeertalen betekent "=" altijd "=". En niet "<" wanneer de variabele ervoor de naam van een plant heeft.

De Nederlandse spelling heeft zoiets van een 130 regels denk ik.
Quantummechanica rust op 5 theoremas.
Algemene relativiteit op 2 basistheoremas.

Wie durft hier te beweren dat hij of zij zelf volledig foutloos kan schrijven ?
Dat zie je in het resultaat van het Nederlandse dictee . GEEN ENKELE .
Oud 17 augustus 2012, 23:37   #384
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Al mijn bazen kwamen uit het buitenland. Ik moest in hun taal schrijven.
Hahhaahhaaaaa echh echh grapig man . ge stempelt al van uw 19 en U gaat over drie dagen met pensioen .
Oud 17 augustus 2012, 23:43   #385
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Euh, je toont hier al duidelijk aan dat zijn CV niet zou moeten weggesmeten worden: als hij z'n presentaties al laat nakijken op schrijffouten, dan zal hij dat met z'n CV zeker doen, en bijgevolg zal die CV niet worden weggesmeten.
jaghhhhhhh en dus gaat dan de recruteerder er van uit dat die man perfect nederlands kan , en bij het in dienst nemen blijkt dat een grandioze flop te worden op vlak van zijn taal . wat Nu ?

Di Rupo zijn teksten zijn ook foutloos geschreven door zijn medewerkers , is het niet beschamend hou hij ons vlaams volk te woord staat .

MOOIE CV
Oud 17 augustus 2012, 23:51   #386
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom negeer jij steevast het reeds ondertussen tientallen keren herhaalde feit dat het die rekruteerder er helemaal niet om te doen is of jij zonder fouten kan schrijven of niet?
Kijk , mocht je nu zeggen dat je cv met de hand moest geschreven worden , ( dat heb ik hier nog niet één keer gelezen heren bestweters ) dan zou ik er kunnen van uitgaan dat men kan afleiden of je een verzorgd persoon bent of eerderniet en andere kenmerken .

Maar je haalt gewoon je CV van internet en past hem wat aan met persoonlijke gegevens en de taal screening en hup .

De lay out van internet en de taal verbetering van Nicolleken en ho dat ziet er ne fermen typ uit .
Oud 17 augustus 2012, 23:52   #387
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
jaghhhhhhh en dus gaat dan de recruteerder er van uit dat die man perfect nederlands kan , en bij het in dienst nemen blijkt dat een grandioze flop te worden op vlak van zijn taal . wat Nu ?

Di Rupo zijn teksten zijn ook foutloos geschreven door zijn medewerkers , is het niet beschamend hou hij ons vlaams volk te woord staat .

MOOIE CV
En er nog steeds geen sikkepit van begrepen. Man man, ik begin me af te vragen of je't expres doet...

Citaat:
Kijk , mocht je nu zeggen dat je cv met de hand moest geschreven worden , ( dat heb ik hier nog niet één keer gelezen heren bestweters ) dan zou ik er kunnen van uitgaan dat men kan afleiden of je een verzorgd persoon bent of eerderniet en andere kenmerken .

Maar je haalt gewoon je CV van internet en past hem wat aan met persoonlijke gegevens en de taal screening en hup .

De lay out van internet en de taal verbetering van Nicolleken en ho dat ziet er ne fermen typ uit .
Jij hebt er echt geen ENKEL idee van waar het over gaat he, ondanks het feit dat het al tien keer uitgelegd is...

Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 augustus 2012 om 23:53.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 23:53   #388
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is "beresterk" omdat het tweede lid een bijvoeglijk naamwoord is
snap ik al geen moer van ...... PUNT
Oud 17 augustus 2012, 23:54   #389
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En er nog steeds geen sikkepit van begrepen. Man man, ik begin me af te vragen of je't expres doet...
Allez, legt gij 't dan eens deftig uit, dat mensen je tenminste begrijpen.

Klare heeft gelijk, indien je zelf geen CV ineen kunt frutselen zonder taal- en/of spelfouten, en 't door 'n ander moet laten verbeteren = de boel belazeren!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 23:56   #390
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Allez, legt gij 't dan eens deftig uit, dat mensen je tenminste begrijpen.
Dat is hier al tien keer gedaan. Herlees de discussie eens.

Citaat:
Klare heeft gelijk, indien je zelf geen CV ineen kunt frutselen zonder taal- en/of spelfouten, en 't door 'n ander moet laten verbeteren = de boel belazeren!
Is een auto wassen wanneer je hem probeert te verkopen de boel belazeren?
Oud 18 augustus 2012, 00:00   #391
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij hebt er echt geen ENKEL idee van waar het over gaat he, ondanks het feit dat het al tien keer uitgelegd is...
Ha , denk je nu echt dat ik het niet begrijp ?

Jullie wille iemand met een schoon aangezicht en een heel schijnheilige glimlach in u gezichtsveld . dat hij achter uwe rug dik zijn middevinger in de lucht steekt , deert U niet .

SORRY , ik kan dat niet , is dat duidelijk .

als ik iets te zeggen heb zal ik dat wel in Uw aangezicht zeggen . en ik zal me tonen zoals ik ben .
Oud 18 augustus 2012, 00:02   #392
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Hahhaahhaaaaa echh echh grapig man . ge stempelt al van uw 19 en U gaat over drie dagen met pensioen .

Ge beoefent hier niks dan kloterij man

Ge kunt niet alleen niet schrijven, ge kent je taal niet, en ge hebt ook geen manieren . Dat wijst erop, dat ge met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een zeer loofrijk gebied met boomstammen opgevoed zijt.
Oud 18 augustus 2012, 00:03   #393
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ha , denk je nu echt dat ik het niet begrijp ?
Nee, ik ben daar redelijk zeker van.

Citaat:
Jullie wille iemand met een schoon aangezicht en een heel schijnheilige glimlach in u gezichtsveld . dat hij achter uwe rug dik zijn middevinger in de lucht steekt , deert U niet .
...en hier bewijs je dat nogmaals!

Proficiat!
Oud 18 augustus 2012, 00:08   #394
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Een auto wassen is een bepaald materiaal proper maken .

Een externe persoon uw CV laten verbeteren is de recruteerder aantonen dat de solicitant kan schrijven tewijl hij het niet kan .

Veranderingen die je aan matereel aanbrengt zijn waarneembaar en een waardevermeerdering .

De taalfouten uit vb de Cv halen van iemand die niet kan schrijven , is geen enkele toegevoegde waarde aan de persoon in kwestie , het is die persoon beter voorstellen als dat hij is , en bijgevolg bedrog .

TENZIJ , dat je uw CV aanvat met , Ik stel mijnheer X hier voor als de solicitant , ik ben een extern persoon en heb de Cv voor hem opgestelt omdat hij niet foutloos kan schrijven .
Dan ben je ten minste eerlijk .
Oud 18 augustus 2012, 00:12   #395
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge beoefent hier niks dan kloterij man

Ge kunt niet alleen niet schrijven, ge kent je taal niet, en ge hebt ook geen manieren . Dat wijst erop, dat ge met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in een zeer loofrijk gebied met boomstammen opgevoed zijt.
Dat laatste klopt . heel mooie streek en veel natuur . Trouwens , ben een boerenzoon. iets op tegen ?

maar gezien de wijze waarop ik reeds vele malen aangevallen ben , heeft ertoe geleidt dat ik me ook grof ben gaan beginnen gedragen .

Ziet U ?

Ik constateer hier dat de waarheid zeggen niet meer mag .
Oud 18 augustus 2012, 00:15   #396
eno2
Banneling

Standaard

Grappig dat iemand als Klarekijk, die nooit een CV schrijft en dat ook niet behoorlijk kan, hier iedereen de les moet komen spellen als bedriegers omdat ze hun CV´s op fouten laten controleren.
Oud 18 augustus 2012, 00:17   #397
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat laatste klopt . heel mooie streek en veel natuur . Trouwens , ben een boerenzoon. iets op tegen ?

maar gezien de wijze waarop ik reeds vele malen aangevallen ben , heeft ertoe geleidt dat ik me ook grof ben gaan beginnen gedragen .

Ziet U ?

Ik constateer hier dat de waarheid zeggen niet meer mag
.
Ge weet geen blaas van wat ik professioneel gedaan heb

Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 00:19.
Oud 18 augustus 2012, 00:22   #398
Klarekijk
Banneling

Standaard

K'zal u ne keer een tipke geven van mij persoonlijk , en maak mij maar belachelijk .

Ik ben 53 jaar , toen ik15 was werd mijn moeder ziek en moest ik de strijk doen , toen ik 17 was werd ik hulp kelner in een klasse restaurant , en ook voor die job streek ik mijn witte gestijfde hemden . Ik ben nu 53 en heb nog geen enkele vrouw getolereerd om mijn hemden te strijken , en ik kan U op een briefke geven dat ik al heel veel opmerkingen heb gekregen van Amai kwa presentatie , Uw hemden zijn altijd piek fijn .
Ik heb in gans mijn leven nog geen 3 keer op straat geweest zonder hemd .
Mijn handen , ondanks dat ik beulenwerk doe in de bouw zien mijn handen er veel verzorgder uit dan veel schoolmeesterkes . zelfs op de werf sta ik met een piekfijn gestreken hemd of ik voel me niet goed . die dicipline steek ik in mijn werk ook , en die netheid in mijn werven eveneens .

wat gaat die taalfout over mij vertellen ? GEEN LAP .
Oud 18 augustus 2012, 00:28   #399
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die vergelijking snijdt geen hout.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:32   #400
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een externe persoon uw CV laten verbeteren is de recruteerder aantonen dat de solicitant kan schrijven tewijl hij het niet kan .
Man man man. Ze zeggen dat als wil dat iets blijft hangen je het drie keer moet zeggen. Ik denk dat het bij jou dertig keer is.

Nog eens voor een frank:

Nee. Een CV op fouten laten nalezen geeft de boodschap aan de rekruteerder dat je iemand bent die deze job waarvoor je solliciteert ernstig wil nemen. Die rekruteerder weet goed genoeg dat je dat waarschijnlijk hebt laten nakijken, en zal dat als een PLUSpunt zien: je hebt er namelijk werk van gemaakt om te zorgen dat het in orde is, en da's een zeer goeie eigenschap.

Als jij daadwerkelijk denkt dat rekruteerders op basis van sollicitatiebrieven en CV's bepalen of iemand zonder fouten kan schrijven, dan ben je wel heel erg goedgelovig, op het randje van dom. Nee, dat 'selectiecriterium' wordt gebruikt om hen er tussenuit te halen die én niet kunnen schrijven én de sollicitatie nog niet eens ernstig genoeg nemen om hun brief even na te lezen of te laten nalezen.

Geen idee waarom ik dat nu NOG eens geschreven heb, want begrijpen ga je het toch weer niet. Zo dadelijk zal je wel weer iets schrijven over 'rekruteerders wijsmaken dat je zonder fouten kan schrijven'...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be