Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2012, 10:32   #541
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik ga ook afsluiten in deze draad.
Met de gedachte dat het een hoerenchance is dat ge geen dt-fout kunt maken bij het kleuren van een bolleke.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 10:47   #542
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Bodybuildingterm.

Klarekijk heeft spotters nodig want hij heft boven zijn gewicht
Van een boormachineverkoper verwacht ik natuurlijk geen hulp .

die kan enkel mooi praten verkopen en wegwezen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 10:50   #543
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht

Mannekes, dezen draad moet stoppen!

Ge hebt er presies al veel spijt van dat ge een misser van de eeuw hebt geplaatst !

maar een treintje stoppen dat ge zelf van den heuvel hebt geduwt . hhhmmmm niet eenvoudig .
Oud 19 augustus 2012, 10:53   #544
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Van een boormachineverkoper verwacht ik natuurlijk geen hulp .

die kan enkel mooi praten verkopen en wegwezen .
En constant technisch opvolgen van knoeiers. En afsluiten van onderhoudscontracten voor wie het zelf niet kan of wil.

Wat een gesukkel: ben jij achterlijk met je obsessie andere de grond in te stampen? Ik werkte al met nieuwe machines die jij nog nooit van je leven gezien had en misschien nooit zult zien.
Voor demonstreren stuurde ik mijn assistent-demonstrateur. Voor boormachines voor waterputten of heiwerken of afbraakwerken zelfs een ploeg.

Boormachines was maar een van de duizenden items van een enorme gamma van de leading multinational op zijn gebied.

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2012 om 11:20.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 10:58   #545
Klarekijk
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door C2C

Trouwens, het zou nog wel komisch zijn mocht Klarekijk gewoon in koeien van letters bovenaan zijn CV schrijft: "ik ben dyslextisch, dus niet kijken naar mijn taalfauten hé."
"ik ben dyslextisch, dus niet kijken naar mijn taalfauten hé."

Help ........... ben ik aan het verbeteren ??????

" in koeien van letters bovenaan zijn CV schrijft: "

Moet dat nu niet zijn ,

" in koeien van letters bovenaan zijn CV schrijven "
Oud 19 augustus 2012, 11:00   #546
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Sukkelaar

Boormachines die demonstreerde mijn assistent.
Ja maar , dat hoefde U niet te melden , dat wist ik .

t'is niet aan iedereen gegeven om daarmee te kunnen werken hé .
Oud 19 augustus 2012, 11:12   #547
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

De bedoeling is opzoeken, selecteren, voorstellen (laten) demonstreren en verkopen: iedereen kan met een boormachine werken na een demonstratie. Zelfs zonder demonstratie.

Boormachines grote en kleine was maar een van de duizenden items van een enorme gamma van de leading multinational op zijn gebied.

Je weet nog niet eens wat mijn uiteindelijke hoofdgamma was en ik ga het je ook niet wijsmaken.

Wentel je maar verder in je minderwaardigheidscompensatiecomplex.

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2012 om 11:19.
Oud 19 augustus 2012, 11:30   #548
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:

Ale kom klarekijk, jij die zo superieur doet met je ongeloofwaardige verhaaltjes bewijs zelf eens iets en geef ons de namen van je bedrijven
van mij mag je gerust weten dat United Airlines mijn werkgever is
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 11:39   #549
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
Ale kom klarekijk, jij die zo superieur doet met je ongeloofwaardige verhaaltjes bewijs zelf eens iets en geef ons de namen van je bedrijven
Hij kan misschien eerst eens de naam noemen van zijn failliete bedrijf
Oud 19 augustus 2012, 11:48   #550
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
En constant technisch opvolgen van knoeiers. En afsluiten van onderhoudscontracten voor wie het zelf niet kan of wil.

Wat een gesukkel: ben jij achterlijk met je obsessie andere de grond in te stampen? Ik werkte al met nieuwe machines die jij nog nooit van je leven gezien had en misschien nooit zult zien.
Voor demonstreren stuurde ik mijn assistent-demonstrateur. Voor boormachines voor waterputten of heiwerken of afbraakwerken zelfs een ploeg.

Boormachines was maar een van de duizenden items van een enorme gamma van de leading multinational op zijn gebied.
How how , niet boos worden . ik koop al 25 jaar mijn machines in de zelfde 3 zaken afhankelijk van welk item , k'westie van vertrouwen .

en nee , juist ik heb nog geen baggerboot moeten kopen , en geen machinens om damplaten te zetten . zo groot ben ik niet .

maar de aanlegstijger voor onze boot in de Filipijnen heb ik wel zelf gemaakt en hij staat er nog altijd na 6 jaar .
Oud 19 augustus 2012, 11:54   #551
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
How how , niet boos worden . ik koop al 25 jaar mijn machines in de zelfde 3 zaken afhankelijk van welk item , k'westie van vertrouwen .

en nee , juist ik heb nog geen baggerboot moeten kopen , en geen machinens om damplaten te zetten . zo groot ben ik niet .

maar de aanlegstijger voor onze boot in de Filipijnen heb ik wel zelf gemaakt en hij staat er nog altijd na 6 jaar .
Je hebt me -nodeloos- tegen je ingenomen.
Dat is 1 fan minder
Oud 19 augustus 2012, 11:54   #552
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
Flink , met alle respect . maar dat is wel niet Jouw privé onderneming neem ik aan ?

Trouwens ben je heel zeker van je baan ? United Airlines , heeft die niet haar vlucht op Brussel afgeschaft ?

Jij als schakel in een dergelijke grote onderneming is zeker niet onbelangrijk en dat respecteer ik ook . we kunnen niet allemaal zelfstandig zijn .

En soms neem ik al eens revance op een te stoute ongepaste manier , sorry ENO , maar ik kan me onmogelijk meer bloot geven dan ik al ,gedaan heb ,
de klopjacht is veel te groot en te riskant .
Oud 19 augustus 2012, 12:02   #553
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij kan misschien eerst eens de naam noemen van zijn failliete bedrijf
In de united states is een faling aanzien als een bijzondere ervaring .

Ik vind het heel jammer dat er in België of in het Belgische gerecht geen onderscheid gemaakt wordt tussen mensen in faling , en ondergebracht in

Faling door coruptie .
Faling door menselijke fouten
Faling ten gevolge van externe factoren .

Ik ben althans verschoonbaar verklaart . zonder enige twijfel .

Mijn ondernemingen zijn opgericht oorspronkelijk 1990 /1994 en 1998 en bestaan nog allemaal .

Waarom stel je vb niet gasten in vraag zoals Jean-Luc Dehaene Zijn dat geen goede en uitstekende zaakvoerders ?

In ieder geval , die zal zoveel risico niet gelopen hebben met zijn persoonlijk vermogen .
Oud 19 augustus 2012, 12:05   #554
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Flink , met alle respect . maar dat is wel niet Jouw privé onderneming neem ik aan ?

Trouwens ben je heel zeker van je baan ? United Airlines , heeft die niet haar vlucht op Brussel afgeschaft ?

Jij als schakel in een dergelijke grote onderneming is zeker niet onbelangrijk en dat respecteer ik ook . we kunnen niet allemaal zelfstandig zijn .
Helaas ben ik geen CEO of shareholder
Je hebt het op American Airlines die vorig jaar zijn Chicago ORD - Brussel staakte en nu bekend maakt dat ook de New York JFK vluchten zullen verdwijnen in november.
UA bedient brussel vanuit Chicago ORD, Wachington IAD en New York/Newark EWR.
Voor mij is het ook tijd om deze topic af te sluiten. Tijd voor de zon
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 12:07   #555
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt me -nodeloos- tegen je ingenomen.
Dat is 1 fan minder
Ik had althans niet uit één van Uw reacties opgemerkt dat U fan was van mij .

Als ik het ganse verloop even overzie , vind ik eerder over de ganse lijn een reeks persoonlijke aanvallen , en de return , is bitter .

kom zand er over , we hebben gewoon een totaal ander ingesteldheid ,

Werknemer / werkgever . en de vakbonden hebben naast hun goed werk uit vorige eeuw , zich niet weten aan te passen en slagen er wonderenswaardig in om de twee kampen , werknemer / werkgever nog steeds in oorlogspat te jagen , terwijl we veel beter aan een zeel zouden trekken om meer te bereiken .
Oud 19 augustus 2012, 13:13   #556
Klarekijk
Banneling

Standaard

Naar het schijnt ..... zou de prijs van de komkommers de hoogte ingaan .

Een reden daarvoor zou zijn . althans volgens C2C

De afrikanen zijn te onvermogend om in het internet/printer zaakje op de hoek een CV te kopen , zelf kunnen ze die Cv niet schrijven en die foutloze , zij het dan vervalste CV is brood nodig om te soliciteren voor komkommerplukker .

Het mag dan duidelijk zijn dat Komkommerplukkers foutloze Cv moeten kunnen voorleggen om in aanmerking te komen voor deze job , en bijgevolg dreigt de hele oogst verloren te gaan .

Men zoekt bijgevolg dringend taalkundigen die voor een loon van 100 € per maand foutloze CV's kunnen opstellen om de kandidaten komkommerplukkers alsnog van foutloze CV's te kunnen voorzien .
Oud 19 augustus 2012, 13:16   #557
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt ..... zou de prijs van de komkommers de hoogte ingaan .

Een reden daarvoor zou zijn . althans volgens C2C

De afrikanen zijn te onvermogend om in het internet/printer zaakje op de hoek een CV te kopen , zelf kunnen ze die Cv niet schrijven en die foutloze , zij het dan vervalste CV is brood nodig om te soliciteren voor komkommerplukker .

Het mag dan duidelijk zijn dat Komkommerplukkers foutloze Cv moeten kunnen voorleggen om in aanmerking te komen voor deze job , en bijgevolg dreigt de hele oogst verloren te gaan .

Men zoekt bijgevolg dringend taalkundigen die voor een loon van 100 € per maand foutloze CV's kunnen opstellen om de kandidaten komkommerplukkers alsnog van foutloze CV's te kunnen voorzien .
Uw vrouw zal juichen, u bent ineens meer waard.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 13:51   #558
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik had althans niet uit één van Uw reacties opgemerkt dat U fan was van mij .
Dat verwondert me niet van jou

Je bent je eigen grootste vijand en een ongeleid projectiel.
Ik stel verder geen prijs op het soort conversatie dat je te bieden hebt.

(Er staan te veel fouten in, e n helaas niet alleen schrijffouten)

Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2012 om 13:54.
Oud 19 augustus 2012, 18:46   #559
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees per jaar een schamele 1000 �* 2000 CV's. Staat daar één taalfoutje in, dan gaat die vod direct de vuilbak in. Grammatica en spelling zijn makkelijk te spotten, en zeggen zeer veel over een kandidaat. Dikwijls pretenderen die kandidaten dat ze nog een andere taal kennen. Maar als ze zich zelfs niet in hun moedertaal kunnen uitdrukken, dan mag men het ergste vrezen voor die andere talen.
Je geeft me de indruk te veel CV's te moeten doornemen als je relatief arbitraire criteria laat primeren. Het kan natuurlijk ook zijn dat je macht en verantwoordelijkheid ietwat verwisseld, of misschien ben je gewoon niet zo bekwaam voor die taak te vervullen,... of is het een kwestie van andere prioriteiten?

Je gaat er blijkbaar van uit dat de CV's die je onderhanden krijgt afkomstig zijn van mensen wiens moedertaal Nederlands is. Die veronderstelling zou ik niet maken in uw plaats.

Gaat dat niet om jobs in het buitenland trouwens? Nederlands is dan toch zeker geen zo belangrijk criteria.

Ik hoor hier in België trouwens steeds meer Engels. Zappen op de TV hier in Vlaanderen doet me even twijfglen met een Amerikaanse kolonie te maken te hebben. Zelfs het taalgebruik van comentatoren is doordrongen van Angelsaxische uitdrukkingen. Ik kreeg er bijna een cultuurshok van.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 09:19   #560
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar correct schrijven is een aanwijzing van iemands algemeen beschavingspeil. Dat is de eerste aanwijzing.

Het gaat bovendien ook om respect. Wil je voor een job aangenomen worden, dan is het minste dat je kan doen ervoor zorgen dat je een correcte taal hanteert. Doe je dat niet, dan komt dat als lui en arrogant over.

Gaat het om één klein foutje, dan zie je dat nog over het hoofd, in geval het om een voor de rest sterk CV gaat. Maar staan daar meerdere fouten in of echt zware fouten, dan gaat dat onverbiddelijk de vuilbak in.
Vorig jaar in een tv programma vertelde een (mooie) vrouw dat ze haar eerste lief dumpte omwille van de taalfouten in z'n liefdesbrieven...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be