![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ook afsluiten in deze draad.
Met de gedachte dat het een hoerenchance is dat ge geen dt-fout kunt maken bij het kleuren van een bolleke. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een gesukkel: ben jij achterlijk met je obsessie andere de grond in te stampen? Ik werkte al met nieuwe machines die jij nog nooit van je leven gezien had en misschien nooit zult zien. Voor demonstreren stuurde ik mijn assistent-demonstrateur. Voor boormachines voor waterputten of heiwerken of afbraakwerken zelfs een ploeg. Boormachines was maar een van de duizenden items van een enorme gamma van de leading multinational op zijn gebied. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2012 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Trouwens, het zou nog wel komisch zijn mocht Klarekijk gewoon in koeien van letters bovenaan zijn CV schrijft: "ik ben dyslextisch, dus niet kijken naar mijn taalfauten hé." "ik ben dyslextisch, dus niet kijken naar mijn taalfauten hé." Help ........... ben ik aan het verbeteren ?????? " in koeien van letters bovenaan zijn CV schrijft: " Moet dat nu niet zijn , " in koeien van letters bovenaan zijn CV schrijven " |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boormachines grote en kleine was maar een van de duizenden items van een enorme gamma van de leading multinational op zijn gebied. Je weet nog niet eens wat mijn uiteindelijke hoofdgamma was en ik ga het je ook niet wijsmaken. Wentel je maar verder in je minderwaardigheidscompensatiecomplex. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2012 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() van mij mag je gerust weten dat United Airlines mijn werkgever is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() Hij kan misschien eerst eens de naam noemen van zijn failliete bedrijf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nee , juist ik heb nog geen baggerboot moeten kopen , en geen machinens om damplaten te zetten . zo groot ben ik niet . maar de aanlegstijger voor onze boot in de Filipijnen heb ik wel zelf gemaakt en hij staat er nog altijd na 6 jaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is 1 fan minder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ben je heel zeker van je baan ? United Airlines , heeft die niet haar vlucht op Brussel afgeschaft ? Jij als schakel in een dergelijke grote onderneming is zeker niet onbelangrijk en dat respecteer ik ook . we kunnen niet allemaal zelfstandig zijn . En soms neem ik al eens revance op een te stoute ongepaste manier , sorry ENO , maar ik kan me onmogelijk meer bloot geven dan ik al ,gedaan heb , de klopjacht is veel te groot en te riskant . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het heel jammer dat er in België of in het Belgische gerecht geen onderscheid gemaakt wordt tussen mensen in faling , en ondergebracht in Faling door coruptie . Faling door menselijke fouten Faling ten gevolge van externe factoren . Ik ben althans verschoonbaar verklaart . zonder enige twijfel . Mijn ondernemingen zijn opgericht oorspronkelijk 1990 /1994 en 1998 en bestaan nog allemaal . Waarom stel je vb niet gasten in vraag zoals Jean-Luc Dehaene Zijn dat geen goede en uitstekende zaakvoerders ? In ieder geval , die zal zoveel risico niet gelopen hebben met zijn persoonlijk vermogen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt het op American Airlines die vorig jaar zijn Chicago ORD - Brussel staakte en nu bekend maakt dat ook de New York JFK vluchten zullen verdwijnen in november. UA bedient brussel vanuit Chicago ORD, Wachington IAD en New York/Newark EWR. Voor mij is het ook tijd om deze topic af te sluiten. Tijd voor de zon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik het ganse verloop even overzie , vind ik eerder over de ganse lijn een reeks persoonlijke aanvallen , en de return , is bitter . kom zand er over , we hebben gewoon een totaal ander ingesteldheid , Werknemer / werkgever . en de vakbonden hebben naast hun goed werk uit vorige eeuw , zich niet weten aan te passen en slagen er wonderenswaardig in om de twee kampen , werknemer / werkgever nog steeds in oorlogspat te jagen , terwijl we veel beter aan een zeel zouden trekken om meer te bereiken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt ..... zou de prijs van de komkommers de hoogte ingaan .
Een reden daarvoor zou zijn . althans volgens C2C De afrikanen zijn te onvermogend om in het internet/printer zaakje op de hoek een CV te kopen , zelf kunnen ze die Cv niet schrijven en die foutloze , zij het dan vervalste CV is brood nodig om te soliciteren voor komkommerplukker . Het mag dan duidelijk zijn dat Komkommerplukkers foutloze Cv moeten kunnen voorleggen om in aanmerking te komen voor deze job , en bijgevolg dreigt de hele oogst verloren te gaan . Men zoekt bijgevolg dringend taalkundigen die voor een loon van 100 € per maand foutloze CV's kunnen opstellen om de kandidaten komkommerplukkers alsnog van foutloze CV's te kunnen voorzien . |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent je eigen grootste vijand en een ongeleid projectiel. Ik stel verder geen prijs op het soort conversatie dat je te bieden hebt. (Er staan te veel fouten in, e n helaas niet alleen schrijffouten) Laatst gewijzigd door eno2 : 19 augustus 2012 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat er blijkbaar van uit dat de CV's die je onderhanden krijgt afkomstig zijn van mensen wiens moedertaal Nederlands is. Die veronderstelling zou ik niet maken in uw plaats. Gaat dat niet om jobs in het buitenland trouwens? Nederlands is dan toch zeker geen zo belangrijk criteria. Ik hoor hier in België trouwens steeds meer Engels. Zappen op de TV hier in Vlaanderen doet me even twijfglen met een Amerikaanse kolonie te maken te hebben. Zelfs het taalgebruik van comentatoren is doordrongen van Angelsaxische uitdrukkingen. Ik kreeg er bijna een cultuurshok van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |