![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#562 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Gouverneur
|
![]() Geeft u dan eens een voorbeeld van een wet waarin de GOP zich verzoenend heeft opgesteld en compromissen heeft aanvaard?
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Key Differences Between RomneyCare and ObamaCare . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het eerste argument is alvast een leugen. Elk bedrijf in Massachusets met meer dan 10 werknemers moet een penalty fee betalen als het zijn werknemers niet verzekerd. Het tweede ook: individual mandate met penalty is door Romney goedgekeurd. Maw: uw bron is vals en misleidend. Ik zal u niet van desinformatie beschuldigen maar u bent er minstens het slachtoffer van.
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vraagt naar informatie over 'Romneycare', wie beter dan Romney zelf kan het u uitleggen?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn forum vrienden die Pro-Obama zijn
![]() Obama neemt voorsprong Let wel : het nieuws komt van HLN.BE, en die zijn onvoorwaardelijk pro-Obama en anti-alles-wat-met-de republikeinen-te maken-heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#571 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik citeer uit uw bron: Citaat:
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 10 september 2012 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Plus je kunt trouwens Obama vs McCain niet als maatstaf nemen omdat McCain nog voor het oude systeem van public funding had gekozen en Obama niet: dit hield in dat McCain vanaf zijn conventie x miljoen publiek geld kreeg en tot dat bedrag gelimiteerd was. Nu hebben zowel Obama als Romney afstand gedaan van de public funding optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zie bijv. http://www.huffingtonpost.com/2012/0..._ref=@pollster |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2008 heeft Obama twee keer zoveel geld uitgegeven dan McCain en In 2012 zit hij aan 263 miljoen uitgaven tegen 163 voor Romney. U schreef : Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 10 september 2012 om 14:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn punt is dat Obama daar veel te zelden in is gelukt, u zegt dat het alleen maar de schuld is van de republikeinen.
U vroeg naar een voorbeeld. En die gaf ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de laatste weken serieuze verwijten gekregen van een aantal gesprekspartners over het feit dat ik geen links met cijfers en ander onderbouw gaf. Dat doe ik nu dus stelselmatiger, alleen krijg ik als antwoord dat het allemaal fout is en gelogen, of weer een ander excuus waarom het toch anders moet bekeken worden (zoals die verkiezinguitgaven van de Dems en de Reps). Tja... dat moedigt mij niet echt aan om steeds naar links te zoeken hé. Laatst gewijzigd door Antoon : 10 september 2012 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Antoon, je refereert naar een Romney campagnewebsite voor 'feiten' die op de officiële website van de staat Massachusetts worden tegengesproken op de eerste link over health care. Het bevestigt enkel wat Clinton zei over republikeinen die in een Parallel Universe leven.
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Republikeinen zijn veel te religieus, en daardoor oer-conservatief, (en nemen dat op in hun beleid) in nagenoeg alle maatschappelijke thema's (ik viel haast uit mijn stoel toen ik hoorde hoe ze denken over verkrachte vrouwen en abortus.) Het is maar een begin, maar voor vele arme(re) Amerikanen is Obamacare een zegen. Onder republikeinen is het "ieder voor zich" en wie zich geen peperdure verzekering kan afsluiten, crepeert (letterlijk). Wat mij betreft, kan een goede gezondheid nooit een concurerende handelswaar worden. Die moet voor iedereen toegankelijk zijn. Wel, Obamacare is een kleine stap in de goede richting. Dus ja, liever geen Redneck in het Witte Huis.
Laatst gewijzigd door Pietje : 10 september 2012 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |