Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2012, 11:43   #161
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat is trouwens ook altijd het standpunt geweest van rechts en katholiek vlaanderen, toch verbazend hoe alles tegenwoordig op z'n kop staat qua rechts en links.
De katholieke kerk of rechts kunnen misschien zedigheid of kuisheid prediken. In het geval van seksuele intimidatie echter, kiezen ze in geen geval de kant van de overtreder maar van het slachtoffer. Dát is het groot verschil met onze Islamitisch geïnspireerde vrienden.
Oud 11 september 2012, 11:46   #162
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Klopt helemaal niet, ik ben rechts en sta niet alleen open voor zulke prikkels en heb ze zelfs zeer graag.
Ik bedoel de stelling dat vrouwen het zelf uitlokken door hun kleding, niet dat het mooi is om zien. Maar staren is tegenwoordig not done, dat moeten we afleren al is het soms moeilijk.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 11:47   #163
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Als een vrouw het recht heeft van de opwindendste chemische reakties te veroorzaken, waarom heb ik dan niet het recht om bijvb. mijn wagendeur niet op slot te doen? Want dat is aanleiding geven tot diefstal én stafbaar?
Wat een foute en zorgwekkende vergelijking.

Alsof vrouwen die westers gekleed gaan de intentie hebben om opwindende chemische reacties te veroorzaken ? En als dat nog zou zijn, mag ik aannemen dat je toch mans genoeg bent om daar aan te weerstaan ?

Mag hopen dat we toch al wat verder geëvolueerd zijn in de menselijke beschaving...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 12:11   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
De katholieke kerk of rechts kunnen misschien zedigheid of kuisheid prediken. In het geval van seksuele intimidatie echter, kiezen ze in geen geval de kant van de overtreder maar van het slachtoffer. Dát is het groot verschil met onze Islamitisch geïnspireerde vrienden.
in de brave jaren vijftig was het nochtans kantje boordje: een verkrachting kon best uitgelokt zijn door het feit dat de zoomlengte van de rok iets te hoor was afgemeten. Zo lang is dat allemaal nog niet geleden, zeker niet bij de oude garde wiens vernislaag met de blote vinger kan afgeschraapt worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 12:38   #165
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat een foute en zorgwekkende vergelijking.

Alsof vrouwen die westers gekleed gaan de intentie hebben om opwindende chemische reacties te veroorzaken ? En als dat nog zou zijn, mag ik aannemen dat je toch mans genoeg bent om daar aan te weerstaan ?

Mag hopen dat we toch al wat verder geëvolueerd zijn in de menselijke beschaving...
Veel (jonge) vrouwen beseffen niet dat veel mannen rap geprikkeld zijn. Dat zijn nu eenmaal hun hormonen. Er is daar niet veel tegen te doen.
De drift is dikwijls sterker dan de wil...
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 12:40   #166
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Veel (jonge) vrouwen beseffen niet dat veel mannen rap geprikkeld zijn. Dat zijn nu eenmaal hun hormonen. Er is daar niet veel tegen te doen.
Waarom komt dat dan meer voor bij moslim-jongeren? Zijn die genetisch anders dan ons? Ik betwijfel het.
Oud 11 september 2012, 12:44   #167
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Waarom komt dat dan meer voor bij moslim-jongeren? Zijn die genetisch anders dan ons? Ik betwijfel het.
Bij de moslims is er nog een extraatje: de verboden vrucht...
Veel erger dan bij de westerlingen
Oud 11 september 2012, 12:57   #168
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Als blanke man , ben ik ook geprikkeld als ik een mooie vrouw zie .en als ze sensueel gekleed is is dat bevorderend voor de prikkels , ik denk dat vrouwen daar bewust van zijn en het bewust doen , maar of dat de uitnodiging zou zijn voor elke ripper , dat absoluut niet , alleen weet ik daar ( hopelijk ) mee om te gaan en domineerd dat mijn respect voor vrouwen niet . en ze voor hoer uitmaken omdat ze me een prikkel hebben bezorgd is zo goed als in eigen vel snijden . dan kom je zeker niet meer aan de bak .

Ja , ik heb me ook al eens vergaloppeerd door een hint iets te vlug te willen omzetten in praktijk , maar dan niet door onmiddelijk in haar billen te nijpen en of haar voor hoer uit te maken . dan exuseer je u gewoon en wordt dat nog vaak simpatiek onthaalt ook .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 12:58   #169
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij de moslims is er nog een extraatje: de verboden vrucht...
Veel erger dan bij de westerlingen
Dat extratje is dan meteen een verklaring voor de bevestiging van hun achterbakse cultuur .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 12:58   #170
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik mag toch aannemen dat in on ze samenleving het merendeel van de mannen die drift weet te kanaliseren ? Lijkt mij niet meer dan een kwestie van opvoeding te zijn...
Oud 11 september 2012, 13:21   #171
pegasus6869
Banneling

Standaard

Ali sal(a)mi.....Hij heeft toch zijn mening gezegd hééé.....en het extreme zit er in gebakken bij die kerel,hij excuzeerde zijn eigen toch,maar het moslimgedachtengoed zal hij wel niet laten.
En..."DAT"....staat op een lijst????? Jawaade zeg,wat brengt de toekomst????in ons vrije Belziekske !

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 11 september 2012 om 13:22.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 13:48   #172
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Ali sal(a)mi.....Hij heeft toch zijn mening gezegd hééé.....en het extreme zit er in gebakken bij die kerel,hij excuzeerde zijn eigen toch,maar het moslimgedachtengoed zal hij wel niet laten.
En..."DAT"....staat op een lijst????? Jawaade zeg,wat brengt de toekomst????in ons vrije Belziekske !
"DAT" staat niet alleen op de SPA lijst, maar "DAT" was de voorbije zes jaren Schepen van Integratie!!!!!!

Stem SOS en je zit sneller in Marokko dan je kan vliegen.

als hij een dochter heeft dan zal hij haar ook vanaf haar negende inpakken wegens "sexueel geschikt voor het huwelijk" zeker? (in navolging van zijn grote roerganger ).?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 september 2012 om 13:49.
Oud 11 september 2012, 14:04   #173
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat is vooral het geval bij mannen die niet gewoon zijn om met vrije vrouwen om te gaan, ze worden gescheiden opgevoed en dan creëer je zo'n gedrag. Onder elkaar extreme vuiligheid vertellen over wildvreemde vrouwen op straat is ook zoiets, het wordt er met de paplepel ingegeven.
Voor hetzelfde geld vergis jij je totaal.

Ik heb een Turks lief gehad in Gent, en die vertelde me in detail over het promiscue gedrag van getrouwde Turkse mannen. Minstens de helft, volgens haar zeggen, neukt andermans vrouw, en de ultieme trofee is een blanke vrouw.
Die vond het verschil met de autochtonen opmerkelijk.

Het gaat hier niet over jongeren, maar wel degelijk mannen die in Gent wonen en een sexuele ervaring hebben.

Dat dit te maken heeft met een 'gescheiden' opvoeding heb ik daar in elk geval niet gezien. Zij leek het zelfs normaal te vinden dat Turkse mannen zozijn, behalve wat haar eigen relatie betrof.

Of dacht je dat die schepen in Mechelen geen scheve schaats rijdt?
Die zit in de perfekte positie om te doen wat de meeste Turkse mannen doen . Hij heeft een gezagspositie, een vrouw die thuis aan de haard zit en de gelegenheid. Je hoort het hem al zeggen: 'ik kom niet aan m'n trekken thuis 'etc

Misschien komt die uitspraak uit z'n onderbuik omdat hij al een ander 'project' heeft waarin die woorden prima passen.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 15:06   #174
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk wordt dat er met de paplepel ingegeven: de haremvorming maakt deel uit van hun cultuur.

Mannetje zit uiteraard in gezagspositie, hij is verplicht vrouw(en) te onderhouden en voor de kinderen te zorgen. Niet om er één op na te houden. Zodra vrouw 1 voor kindjes zorgt is hij totaal vrij om vrouw 2 te gaan zoeken, zolang hij vrouw 1 maar van haar natje en droogje voorziet. En daar zitten geen mantelpakjes van Dior bij, vermits ze toch niet buiten moet als hij het eten brengt.

Oud 11 september 2012, 15:30   #175
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Voor hetzelfde geld vergis jij je totaal.

Ik heb een Turks lief gehad in Gent, en die vertelde me in detail over het promiscue gedrag van getrouwde Turkse mannen. Minstens de helft, volgens haar zeggen, neukt andermans vrouw, en de ultieme trofee is een blanke vrouw.
Die vond het verschil met de autochtonen opmerkelijk.

Het gaat hier niet over jongeren, maar wel degelijk mannen die in Gent wonen en een sexuele ervaring hebben.

Dat dit te maken heeft met een 'gescheiden' opvoeding heb ik daar in elk geval niet gezien. Zij leek het zelfs normaal te vinden dat Turkse mannen zozijn, behalve wat haar eigen relatie betrof.

Of dacht je dat die schepen in Mechelen geen scheve schaats rijdt?
Die zit in de perfekte positie om te doen wat de meeste Turkse mannen doen . Hij heeft een gezagspositie, een vrouw die thuis aan de haard zit en de gelegenheid. Je hoort het hem al zeggen: 'ik kom niet aan m'n trekken thuis 'etc

Misschien komt die uitspraak uit z'n onderbuik omdat hij al een ander 'project' heeft waarin die woorden prima passen.
Die scheve schaats zou ik nu niet willen voorbehouden aan de turken moet ik zeggen al lijken me dat wel erg hoge cijfers, 50%. Maar als je het bekijkt wel logisch als scheiden zo moeilijk is.

De groepjes op Café die vrouwen toeroepen zagen er wat ouder uit, deze die de vrouwen achterna liepen niet echt, ook groepjes 'jongeren' vertoonden dat gedrag. Het moet hem echt in de opvoeding zitten en het groepsgedrag.

In Egypte is het alvast duidelijk, daar lopen sinds de revolutie veel meer vrije vrouwen rond en de seksuele agressie heeft epidemische proporties aangenomen, zelfs bij gesluierde jonge vrouwen, die gaan een volledige bourka moeten aan doen blijkbaar.

Egypt's sexual harassment of women 'epidemic'
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19440656

Egypt’s Sexual Harassment Epidemic
http://www.thedailybeast.com/article...-epidemic.html

Laatst gewijzigd door BonBon : 11 september 2012 om 15:35.
Oud 11 september 2012, 15:46   #176
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die scheve schaats zou ik nu niet willen voorbehouden aan de turken moet ik zeggen al lijken me dat wel erg hoge cijfers, 50%. Maar als je het bekijkt wel logisch als scheiden zo moeilijk is.
Scheiden zo moeilijk? Heb je het over het islamitische verstoten? Dat is niets meer dan 3 x het woord TALEQ uit te spreken in het bijzijn van getuigen. Het kan zelfs per SMS worden doorgestuurd en in feite is het zelfs niet nodig dat de vrouw in kwestie zelf op de hoogte wordt gebracht. Zo gebeurt het dus dat vrouwen jaren alleen in een land wonen (liefst bij de schoonouders), terwijl manlief al even lang hertrouwd is met een jonger model, zonder dat de eerste weet dat ze in feite gescheiden is.

http://www.askimam.org/public/question_detail/21424

Oud 11 september 2012, 16:57   #177
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Scheiden zo moeilijk? Heb je het over het islamitische verstoten? Dat is niets meer dan 3 x het woord TALEQ uit te spreken in het bijzijn van getuigen. Het kan zelfs per SMS worden doorgestuurd en in feite is het zelfs niet nodig dat de vrouw in kwestie zelf op de hoogte wordt gebracht. Zo gebeurt het dus dat vrouwen jaren alleen in een land wonen (liefst bij de schoonouders), terwijl manlief al even lang hertrouwd is met een jonger model, zonder dat de eerste weet dat ze in feite gescheiden is.

http://www.askimam.org/public/question_detail/21424
Mja maar hier zal het toch niet zo makkelijk gaan omdat ze moeten scheiden volgens Belgisch recht en in Turkije is het ook niet volgens islamitisch recht hé.
http://www.hg.org/article.asp?id=18527
Oud 11 september 2012, 17:30   #178
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ik mag toch aannemen dat in on ze samenleving het merendeel van de mannen die drift weet te kanaliseren ? Lijkt mij niet meer dan een kwestie van opvoeding te zijn...
Testosteron e.a. hormonen zijn sterker dan moderne "opvoeding".

Oud 11 september 2012, 17:40   #179
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Testosteron e.a. hormonen zijn sterker dan moderne "opvoeding".

Dus moet de schuld gezocht worden bij degene die de prikkels uitzendt ?

Kom je dus bij de oplossing van Ali Salami en de islam uit...
Oud 11 september 2012, 20:02   #180
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geprikkeld? Ja, als je daarmee bedoelt dat je een mooi meisje aankijkt, en bij jezelf denkt 'da's een lekker stuk'. Dat kan ik me voorstellen. "Die gedanken sind frei', nietwaar?
Maar dat meisje dan beginnen uit te schelden of aan te raken - nee, iemand met een beetje opvoeding doet dat niet. Nooit. Nergens.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be