![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik haal dat Park Spoor Noord als voorbeeld aan, omdat het toevallig vlak aan een buurt van appartementsblokken ligt waar het krioelt van de allochtonen in alle kleuren en geuren. Ik haal dat ook aan om nog maar eens te bewijzen dat de neus maar enkel geobsedeerd en geinteresseerd is om zijn allochtonen kiesvee tevreden te stellen en te pamperen op alle mogelijke manieren. De doorsnee autochtoon interesseert hem niet. Trouwens veel park is er niet aan, gewoon een grote grasvlakte, en misschien maar goed ook want anders had dat schorremorrie dat daar rondhangt binnen de kortste keren alles vernietigd. Nog iets ? |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Nou ja, veel zal er niet nodig zijn om een grasvlakte af te breken. Voor mij hoeft het niet alhoewel ik er enkel voorbijkom met de bus. Misschien is het nog goed dat die allo's daar rondhangen dan halen ze nergens anders vandalenstreken uit.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men nu stilletjesaan ziet dat zelfs een simpel park de buurt verder kan helpen verloederen ipv ze beter te maken is een dikke streep door de rekening... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eén van de beste investeringen ooit om jouw allochtoon probleemvolk minder probleem en meer volk te maken.
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 25 september 2012 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kom daar als autochtoon zo nu en dan en ik zie geen enkele reden om mij te laten afschrikken door de allochtone kinderen die er spelen. Stel u voor zeg... Kinderen die spelen! De horror! Als je wil dat het minder allochtoon wordt, ga er dan heen en stop met zagen. 't Stad is wat je 'r zelf van maakt. |
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 26 september 2012 om 00:31. |
||
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'T zijn hoogstwaarschijnlijk 95% rasechte Antwerpenaars (geboren in Antwerpen)die daar spelen en sporten.