Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2012, 15:30   #101
beestenboel
Burger
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Lullen, lullen, alléz zeg !
Sommige treinen in Nederland zijn een beetje moderner, meestal wel properder en "stipter" dan hier.
De meeste treinen in Belgie zijn moderner, mooier én sneller !!!
Zeker weten.

Jullie zijn gek. Ik neem regelmatig treinen in NL en weet dus uit ervaring dat jullie kletskoek verkopen.
beestenboel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 15:34   #102
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beestenboel Bekijk bericht
Jullie zijn gek. Ik neem regelmatig treinen in NL en weet dus uit ervaring dat jullie kletskoek verkopen.
Welk parcours ?
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 15:45   #103
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boduo
Juist maar de gemiddelde snelheid v.d. Nederlandse treinen is duidlijk l�*ger dan die v.d. Belgische. Zelfs rekening houdend met de Belgische "te laat" definitie, ben je in Belgie bijna overal sneller ter plaatse dan in Nederland.
Klopt niet. Hoewel het klopt dat op een beperkt aantal baanvakken in België de maximumsnelheid 160 is, en in Nederland bijna overal 140, wordt dit volledig gecompenseerd doordat in Nederland de wisselstraten aan gevoelig hogere snelheden worden genomen dar in België (omdat men in Nederland quasi overal hogesnelheidswissels heeft liggen die dit toelaten). Nederlands stoptreinmaterieel trekt bovendien sneller op dan Belgisch (hopelijk brengen de nieuwe Desiro's hierin verandering). Simpel gezegd: de kleine tijdswinst die je eventueel maakt onderweg in België (op een klein aantal baanvakken) verlies je aan de stations.

Citaat:
De Belgische treinen zijn meestal ook moderner én comfortabeler.
Ik hoop écht dat u daar een grapje maakt! Het is juist omgekeerd: de NS heeft een gevoelig jongere vloot dan de NMBS, en de treinen zijn er gemiddeld duidelijk comfortabeler. In NL bestaat bv de extreem krappe 3 + 2 opstelling die je in alle Belgisch materieel van voor 1985 vindt niet, alles is 2 + 2. Zitbankjes ipv individuele stoelen (in België aanwezig op ongeveer de helft van het materieel) vind je in Nederland enkel nog op de oudste treinen, het overschot aan Plan V dat nog rondrijdt. Airco is in zowel België als Nederland standaard op alle materieel gebouwd vanaf +/- 1995, maar in Nederland wordt het OOK geïnstalleerd in oudere treinen bij renovatie (ICR-rijtuigen, ICM-motorstellen, en nu de DD-AR dubbeldekrijtuigen). In België krijgt materieel dat gerenoveerd wordt geen airco. Enzovoort.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
het is duidelijk dat je nog nooit in een Nederlandse trein gezeten hebt (buiten fyra-treinen)
Ik denk eerder dat het omgekeerd is, en dat jij er nog nooit in hebt gezeten. Stipter, dat staat buiten kijf, maar ook properder ja: graffiti is er een uitzondering, waar het hier de regel is, en ook de algemene properheid is er beter.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boduo
Sommige treinen in Nederland zijn een beetje moderner, meestal wel properder en "stipter" dan hier.
De meeste treinen in Belgie zijn moderner, mooier én sneller !!!
Zeker weten.
Neen dus. Nog niet bijna.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
EN DAN NOG GENEREREN DE ns meer VERTRAGING
Negeer jij hier nu gewoon KLETS de cijfers, die precies het omgekeerde laten zien, en zo nog geen klein beetje? Trollen noemen ze zoiets geloof ik...

Laatst gewijzigd door Scorpio : 1 oktober 2012 om 16:14.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 16:10   #104
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
je zal maar op een NMBS-trein zitten anno 1960(die nog zeer frequent rondrijden) om dat te beamen
Als ik in de winter naar het hoogste station van België ga is dat in een oude wagon met coupe's en een wandelgang, eigenlijk best gezellig.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 17:05   #105
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Negeer jij hier nu gewoon KLETS de cijfers, die precies het omgekeerde laten zien, en zo nog geen klein beetje? Trollen noemen ze zoiets geloof ik...
ik spreek uit dagelijkse werkervaring niet uit droombeelden
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 17:34   #106
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
ik spreek uit dagelijkse werkervaring niet uit droombeelden
LOL. En ik spreek ook uit ervaring, EN ik heb de cijfers hier al gepost:

BE: 87% op tijd.
NL: 94,7% op tijd.

Dat zijn gewoon de onweerlegbare feiten.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 20:21   #107
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
LOL. En ik spreek ook uit ervaring, EN ik heb de cijfers hier al gepost:

BE: 87% op tijd.
NL: 94,7% op tijd.

Dat zijn gewoon de onweerlegbare feiten.
technocraten Nooit zullen ze willen snappen dat cijfers zeer gemakkelijk gemanipuleerd kunnen worden (enne PS ik doe het elke dag )
Bijna elke dag de vraag van traffic " we zijn het sas doorgegaan om xxh" en laat dat nou net NIET de juiste tijd zijn )
Maar nogmaals WELK parcours ?? daar antwoord je niet op
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 1 oktober 2012 om 20:25.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 20:35   #108
t-boneSteak
Burger
 
Geregistreerd: 5 juli 2012
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Welk parcours ?
Hier moet ik me toch eens mee verklaren. Over stiptheid geen opmerkingen, maar de wagons waren toch wel flink verouderd ook.

Ik moest naar helmond, waar nochtans ondertussen flink wat bedrijven zitten, maar de verbinding eindhoven-helmond (enkele km) was bedroevend
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 21:05   #109
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
technocraten Nooit zullen ze willen snappen dat cijfers zeer gemakkelijk gemanipuleerd kunnen worden (enne PS ik doe het elke dag )
Bijna elke dag de vraag van traffic " we zijn het sas doorgegaan om xxh" en laat dat nou net NIET de juiste tijd zijn )
Heerlijk dit! De cijfers staan meneer niet aan, dus ze zijn vals. Ja dan hoeven we niet verder te discussiëren he.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 1 oktober 2012 om 21:10.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 21:09   #110
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Heerlijk dit! De cijfers staan meneer niet aan, dus ze zijn vals. Ja dan hoeven we niet verder te discussiëren he.
Het is gewoon een feit dat de stiptheidscijfers van de NS véél optimistischer zijn dan die van Infrabel.

In Nederland worden bijvoorbeeld enkel de grootste lijnen berekend, en wordt bij het minste een trein afgeschaft.

Dit laatste gebeurt nu ook steeds meer in België, maar de vergelijking gaat nog steeds niet op.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 21:31   #111
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Het is gewoon een feit dat de stiptheidscijfers van de NS véél optimistischer zijn dan die van Infrabel.

In Nederland worden bijvoorbeeld enkel de grootste lijnen berekend, en wordt bij het minste een trein afgeschaft.

Dit laatste gebeurt nu ook steeds meer in België, maar de vergelijking gaat nog steeds niet op.
Waarom zouden in Nederland 'enkel de grootste lijnen' berekend worden? Bron? Trouwens, als dat zo is, dan zou je net denken dat dat de cijfers NEGATIEF beïnvloedt: de grootste en drukste lijnen zijn over het algemeen gevoeliger voor vertragingen dan kleine, lokale lijntjes.

Wat betreft afgeschafte treinen: het hoogste cijfer dat ik voor Nederland kan vinden is 2,2%, en da's in 2010, toen door technische problemen met de nieuwe SLT's een hoop treinen uitvielen in de winter. Typisch zit het cijfer rond de 1,5%.

In datzelfde 2010 was in België 1,89% van de treinen afgeschaft, en dat zonder die uitzonderlijke omstandigheden. In 2011 was dit 1,68%. In Nederland 1,4%. Het hele idee dat in Nederland treinen sneller worden afgeschaft dan hier is hiermee dus ook achterhaald.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 03:27   #112
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Heerlijk dit! De cijfers staan meneer niet aan, dus ze zijn vals. Ja dan hoeven we niet verder te discussiëren he.
http://www.rtl.nl/components/financi...cijfers-ns.xml
Onderzoekers kritisch over vertragingscijfers NS
De manier waarop de NS vertragingen rapporteert, is 'onvolledig' en moet veranderen.
Dat concludeert de TU Delft na onderzoek in opdracht van de Tweede Kamer. De NS meldt alleen vertragingen die groter zijn dan vijf minuten. Heel veel kleine vertragingen, van één tot drie minuten, worden ten onrechte 'verwaarloosd', stellen de onderzoekers. Want kleine vertragingen hebben soms grote gevolgen.
De manier waarop NS vertragingen rapporteert is het gevolg van Europese afspraken . De afspraak is dat een trein als vertraagd wordt beschouwd op het moment dat hij vijf minuten of meer te laat is. Een trein die 4 minuten en 59 seconden te laat is, is niet vertraagd.
Op basis van deze definitie presteert NS goed, ook in Europees verband: in 2011 reed maar liefst 94,7% van de treinen op tijd . Deze en andere prestaties worden door het ministerie van Infrastructuur en Milieu gebruikt om tariefsverhogingen toe te staan. Ook de bonussen van de NS-directie worden door de prestatiecijfers beïnvloed. Bij tegenvallende prestaties kan het ministerie van I en M boetes opleggen.

Als de schellen nog niet van de ogen vallen kan ik er ook niet aan doen
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 04:07   #113
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
http://www.rtl.nl/components/financi...cijfers-ns.xml
Onderzoekers kritisch over vertragingscijfers NS
De manier waarop de NS vertragingen rapporteert, is 'onvolledig' en moet veranderen.
Dat concludeert de TU Delft na onderzoek in opdracht van de Tweede Kamer. De NS meldt alleen vertragingen die groter zijn dan vijf minuten. Heel veel kleine vertragingen, van één tot drie minuten, worden ten onrechte 'verwaarloosd', stellen de onderzoekers. Want kleine vertragingen hebben soms grote gevolgen.
De manier waarop NS vertragingen rapporteert is het gevolg van Europese afspraken . De afspraak is dat een trein als vertraagd wordt beschouwd op het moment dat hij vijf minuten of meer te laat is. Een trein die 4 minuten en 59 seconden te laat is, is niet vertraagd.
Op basis van deze definitie presteert NS goed, ook in Europees verband: in 2011 reed maar liefst 94,7% van de treinen op tijd . Deze en andere prestaties worden door het ministerie van Infrastructuur en Milieu gebruikt om tariefsverhogingen toe te staan. Ook de bonussen van de NS-directie worden door de prestatiecijfers beïnvloed. Bij tegenvallende prestaties kan het ministerie van I en M boetes opleggen.
Als de schellen nog niet van de ogen vallen kan ik er ook niet aan doen
Is dat anders bij het overheidsbedrijf NMBS alwaar geen enkel serieus cijfer beschikbaar is?
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 07:24   #114
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Is dat anders bij het overheidsbedrijf NMBS alwaar geen enkel serieus cijfer beschikbaar is?
Uiteraard vind je geen serieuze cijfers bij de NMBS. Stiptheidscijfers zijn een bevoegdheid van Infrabel.

__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 08:33   #115
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
http://www.rtl.nl/components/financi...cijfers-ns.xml
Onderzoekers kritisch over vertragingscijfers NS
De manier waarop de NS vertragingen rapporteert, is 'onvolledig' en moet veranderen.
Dat concludeert de TU Delft na onderzoek in opdracht van de Tweede Kamer. De NS meldt alleen vertragingen die groter zijn dan vijf minuten. Heel veel kleine vertragingen, van één tot drie minuten, worden ten onrechte 'verwaarloosd', stellen de onderzoekers. Want kleine vertragingen hebben soms grote gevolgen.
De manier waarop NS vertragingen rapporteert is het gevolg van Europese afspraken . De afspraak is dat een trein als vertraagd wordt beschouwd op het moment dat hij vijf minuten of meer te laat is. Een trein die 4 minuten en 59 seconden te laat is, is niet vertraagd.
...en in België, waar het kennelijk allemaal veel betrouwbaarder is volgens jou, daar wordt een vertraging pas geteld vanaf ZES minuten. De hier aangehaalde argumenten tellen dus ook, en zelfs nog MEER, voor België.

Citaat:
Op basis van deze definitie presteert NS goed, ook in Europees verband: in 2011 reed maar liefst 94,7% van de treinen op tijd . Deze en andere prestaties worden door het ministerie van Infrastructuur en Milieu gebruikt om tariefsverhogingen toe te staan. Ook de bonussen van de NS-directie worden door de prestatiecijfers beïnvloed. Bij tegenvallende prestaties kan het ministerie van I en M boetes opleggen.
...ook dat is in België het geval.

Ik zie dus nog steeds geen enkel degelijk argument, laat staan een bewijs of iets wat er zelfs maar van ver op lijkt, dat de Nederlanders serieus liegen over hun stiptheidscijfers, en dat ze dat dan beter doen dan de Belgen. Ik zie hier trouwens in heel dat artikel, waarvan jij beweert dat het mijn ogen zou moeten doen opengaan, nergens zelfs maar een suggestie als zouden de cijfers gemanipuleerd zijn, zoals jij beweert (zonder zelfs maar het minste bewijs trouwens).

We blijven dus zitten met het FEIT dat de treinen in Nederland gevoelig stipter rijden dan in België. Ik vind het zeer bizar dat daar zelfs discussie over bestaat: iedereen die regelmatig de trein neemt in beide landen zal dat beamen. Werk jij voor de NMBS, rookie? Want ik zie hier de typische NMBS-mentaliteit aan het werk: in het buitenland gaat het beter? Ah, dan liegen ze in't buitenland. Kop in't zand.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 08:36   #116
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
...en in België, waar het kennelijk allemaal veel betrouwbaarder is volgens jou, daar wordt een vertraging pas geteld vanaf ZES minuten. De hier aangehaalde argumenten tellen dus ook, en zelfs nog MEER, voor België.



...ook dat is in België het geval.

Ik zie dus nog steeds geen enkel degelijk argument, laat staan een bewijs of iets wat er zelfs maar van ver op lijkt, dat de Nederlanders serieus liegen over hun stiptheidscijfers, en dat ze dat dan beter doen dan de Belgen. Ik zie hier trouwens in heel dat artikel, waarvan jij beweert dat het mijn ogen zou moeten doen opengaan, nergens zelfs maar een suggestie als zouden de cijfers gemanipuleerd zijn, zoals jij beweert (zonder zelfs maar het minste bewijs trouwens).

We blijven dus zitten met het FEIT dat de treinen in Nederland gevoelig stipter rijden dan in België. Ik vind het zeer bizar dat daar zelfs discussie over bestaat: iedereen die regelmatig de trein neemt in beide landen zal dat beamen. Werk jij voor de NMBS, rookie? Want ik zie hier de typische NMBS-mentaliteit aan het werk: in het buitenland gaat het beter? Ah, dan liegen ze in't buitenland. Kop in't zand.
De enige hier met een fetish ben jij. Niemand spreekt hier over liegen. Het gaat over opsmukken van statistieken. In België doet men dat, inderdaad, net als overal. Wat ik enkel toevoeg is dat de Nederlandse cijfers in het algemeen - in België, in Duitsland, in Frankrijk - worden beschouwd als "zeer optimistisch" omdat er nogal gebruik wordt gemaakt van veel "if ... then not"s.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 09:10   #117
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wat ik enkel toevoeg is dat de Nederlandse cijfers in het algemeen - in België, in Duitsland, in Frankrijk - worden beschouwd als "zeer optimistisch" omdat er nogal gebruik wordt gemaakt van veel "if ... then not"s.
Toon eens aan.

Wat wordt er in Nederland uit de statistieken gehaald dat er in België blijft insteken?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 10:24   #118
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Toon eens aan.

Wat wordt er in Nederland uit de statistieken gehaald dat er in België blijft insteken?
In Nederland rekent men enkel op basis van de "grote knooppunten" die ze geïdentificeerd hebben. In België neemt men alle verbindingen op.

De stiptheid ligt hier tegen de 91-2% na neutralisatie. In Nederland ligt dit tegen de 93-5%. Ik ben echter eens benieuwd wat de reële stiptheid is van hun ganse spoornetwerk. Zulke cijfers krijg je niet te zien. Probeer hun stiptheidsrapporten maar eens te zoeken op hun websites. Tip: je vindt ze niet.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 10:26   #119
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.802
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Tiens, men staakt niet voor geld, men staakt voor de kwaliteit van de dienst te verbeteren.

Die VOKA slaafjes zijn natuurlijk nooit content hé.
Indien iedere staking een kwaliteisverbetering inhield, dan moest het spoor nu een superbedrijf zijn. Helaas is de realiteit het tegenovergestelde.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 11:27   #120
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
...en in België, waar het kennelijk allemaal veel betrouwbaarder is volgens jou, daar wordt een vertraging pas geteld vanaf ZES minuten. De hier aangehaalde argumenten tellen dus ook, en zelfs nog MEER, voor België.



...ook dat is in België het geval.

Ik zie dus nog steeds geen enkel degelijk argument, laat staan een bewijs of iets wat er zelfs maar van ver op lijkt, dat de Nederlanders serieus liegen over hun stiptheidscijfers, en dat ze dat dan beter doen dan de Belgen. Ik zie hier trouwens in heel dat artikel, waarvan jij beweert dat het mijn ogen zou moeten doen opengaan, nergens zelfs maar een suggestie als zouden de cijfers gemanipuleerd zijn, zoals jij beweert (zonder zelfs maar het minste bewijs trouwens).

We blijven dus zitten met het FEIT dat de treinen in Nederland gevoelig stipter rijden dan in België. Ik vind het zeer bizar dat daar zelfs discussie over bestaat: iedereen die regelmatig de trein neemt in beide landen zal dat beamen. Werk jij voor de NMBS, rookie? Want ik zie hier de typische NMBS-mentaliteit aan het werk: in het buitenland gaat het beter? Ah, dan liegen ze in't buitenland. Kop in't zand.
jong jong jong Je ligt hier al heel de tijd cijfers aan te halen die zelfs in Nederland de wenkbrauwen doen fronsen , als het u dan wordt aangetoond ga je alles ontkennen zelfs het licht van de zon.
Allee om u te behoeden voor een hartaanval : de treinen in Nederland rijden stipter, alleen met meer vertraging. Nu goed ?
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot

Laatst gewijzigd door rookie : 2 oktober 2012 om 11:27.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be