Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2012, 11:18   #21
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik vind dat Belgie een zware fout heeft gepleegd door zoveel Roma's binnen te laten en ook door zoveel "zwarten" binnen te laten

Deze 2 groepen zijn moeilijke mensen

In mijn buurt is er een Roma-jongeman, hij is 23 ern hij hij heeft al 7 kinderen???? Begrijpen wie kan

Als ik in de buurt van Centraal Station stap, dan zie ik zoveel marginaal volk, kan je dat vatten, HET CENTRAAL STATION, de VISITEKAART VAN ANTWERPEN?

Dus elke toerist dat naar Centraal Station komt ziet die "rommel, die afval, die stank, die bedelaars"

Toen er nog enkel Marokkanen en Turken waren was het redelijk proper in Belgie maar dan heeft men allerlei gespuis binnengelaten zoals
Roma's, Russen, Kosovaren, Bulgaren, Congolezen, Ruandezen, Guineanen,

De vorige keer, ik kom thuis aan, om 9.30, ik zie m'n Russische overbuurman, "barbecuen" ja "barbecuen" om 9.30 SMORGENS, kan je dat vatten, SMORGENS, ik kom binnen bij mij thuis, mijn living, keuken, appartement stonk naar gebarbecuede vlees

En dan heb je de Oosteuropeanen, da zijn regelrechte Gogs en Magogs, die fretten alles op, die stelen alles, gaande van koper tot zoetwatervissen in plaatselijke vijvers en visvijvers

En dan de negers, die zijn ook recentelijk binnengekomen, loopt eens rond in ANtwerpen, Station, gewoon te erg voor woorden, die komen rechtstreeks uit de brousse, waarschijnlijk hebben zij pygmeeen opgegeten of hebben zij meegedaan aan de oorlogen in Oost-Congo en dan laten ze dat gespuis binnen

En de Roma-zigeuners, met hun afval, rommel, en met hun kinderen, je hebt soms jongens van 23 met 7 kinderen

Daarom is dit een verdiende straf voor de Belgen, jullie waren niet content met de Marokkanen en Turken eh wel NU KRIJGEN JULLIE NOG ERGERE VREEMDELINGEN

Mijn loodgieter die een rasechte Vlaming is , zegt het zelf "Marokkanen en Turken" zijn zeer proper en ordelijk hij geeft het ZELF TOE
Er zit iets in maar ze komen in ieder geval minder in het nieuws wegens rellen omdat ze zich beledigd voelen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:18   #22
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zouden ze nog zoveel parachutes overhebben?

en waarom zou je zigeuners en kosovaren boven de sahara droppen? die kunnen toch gewoon naar de Hongaarse poesta's wandelen?
Ze kunnen ook gewoon hier blijven, als ze vergunning hebben

En Roma's?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:20   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Klein nootje:
bij het bussen van kiesfolders, merkte ik op dat er een paar vreemdelingen gehuisvest zijn in appartementen van de ocmw. Maar .. splinternieuwe en zeer mooie appartementen. Wel, al die oudjes die in dezelfde buurt wonen, die hun leven lang gewerkt hebben om hun arbeidershuisje af te betalen ... die weten het.

.
Dit is me ook al dikwijls opgevallen. de "oude belgen" moeten maar in de oude woningen blijven wonen, en met hun zuurverdiend belastingsgeld worden dan nieuwe sociale woningen gebouwd voor de "nieuwe belgen"(en de vreemdelingen).

Moet kunnen! Nog wat extra belasting op energieverbruik of enkel glas ramen, beetje extra BTW op steenkool als ze nog een kacheltje hebben en een extra verplichting om hun badkamer anders in te richten met spaarknop en aparte verluchting.
En als ze in het rusthuis "mogen": natuurlijk vet betalen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:21   #24
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En de negers, ajajaja, ik heb in een interim gewerkt en dan had ik zeer veel negers over de vloer, maar die gasten zijn gewoon te erg, die verstaan geen Nederlands, die hebben een kort lontje,
Daarom dus.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:23   #25
eno2
Banneling

Standaard

Ik verlaat deze draad tot hij opgekuist is.
Oud 3 oktober 2012, 11:24   #26
giserke
Banneling

Standaard

Zo te zien is hij dan nu opgekuist.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:28   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is me ook al dikwijls opgevallen. de "oude belgen" moeten maar in de oude woningen blijven wonen, en met hun zuurverdiend belastingsgeld worden dan nieuwe sociale woningen gebouwd voor de "nieuwe belgen"(en de vreemdelingen).

Moet kunnen! Nog wat extra belasting op energieverbruik of enkel glas ramen, beetje extra BTW op steenkool als ze nog een kacheltje hebben en een extra verplichting om hun badkamer anders in te richten met spaarknop en aparte verluchting.
En als ze in het rusthuis "mogen": natuurlijk vet betalen!
Zo is het.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:29   #28
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zo te zien is hij dan nu opgekuist.
Alléz de racistjes mogen nog wat vrijuit doorgaan o zo gezellig onder elkaar - gezelliger kan het niet.
Oud 3 oktober 2012, 11:31   #29
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom heeft Belgie zoveel Roma's binnengelaten
Roma's zitten in het communautair stelsel, net zoals ik. Vandaar.

En worden in hun thuisland al racistisch behandeld. Vandaar.

Laatst gewijzigd door eno2 : 3 oktober 2012 om 11:32.
Oud 3 oktober 2012, 11:33   #30
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind dat Belgie een zware fout heeft gepleegd door zoveel Roma's binnen te laten en ook door zoveel "zwarten" binnen te laten

Deze 2 groepen zijn moeilijke mensen

In mijn buurt is er een Roma-jongeman, hij is 23 ern hij hij heeft al 7 kinderen???? Begrijpen wie kan

Als ik in de buurt van Centraal Station stap, dan zie ik zoveel marginaal volk, kan je dat vatten, HET CENTRAAL STATION, de VISITEKAART VAN ANTWERPEN?

Dus elke toerist dat naar Centraal Station komt ziet die "rommel, die afval, die stank, die bedelaars"

Toen er nog enkel Marokkanen en Turken waren was het redelijk proper in Belgie maar dan heeft men allerlei gespuis binnengelaten zoals
Roma's, Russen, Kosovaren, Bulgaren, Congolezen, Ruandezen, Guineanen,

De vorige keer, ik kom thuis aan, om 9.30, ik zie m'n Russische overbuurman, "barbecuen" ja "barbecuen" om 9.30 SMORGENS, kan je dat vatten, SMORGENS, ik kom binnen bij mij thuis, mijn living, keuken, appartement stonk naar gebarbecuede vlees

En dan heb je de Oosteuropeanen, da zijn regelrechte Gogs en Magogs, die fretten alles op, die stelen alles, gaande van koper tot zoetwatervissen in plaatselijke vijvers en visvijvers

En dan de negers, die zijn ook recentelijk binnengekomen, loopt eens rond in ANtwerpen, Station, gewoon te erg voor woorden, die komen rechtstreeks uit de brousse, waarschijnlijk hebben zij pygmeeen opgegeten of hebben zij meegedaan aan de oorlogen in Oost-Congo en dan laten ze dat gespuis binnen

En de Roma-zigeuners, met hun afval, rommel, en met hun kinderen, je hebt soms jongens van 23 met 7 kinderen

Daarom is dit een verdiende straf voor de Belgen, jullie waren niet content met de Marokkanen en Turken eh wel NU KRIJGEN JULLIE NOG ERGERE VREEMDELINGEN

Mijn loodgieter die een rasechte Vlaming is , zegt het zelf "Marokkanen en Turken" zijn zeer proper en ordelijk hij geeft het ZELF TOE
U hebt de hoofdprijs gewonnen in racisme, fascisme en vooroordelen.

proficiat !
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:34   #31
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U hebt de hoofdprijs gewonnen in racisme, fascisme en vooroordelen.

proficiat !
Kwoot hem dan niet
Oud 3 oktober 2012, 11:37   #32
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Jacob Van Artevelde's schermafbeelding

Standaard De Emigratie is het échte probleem.

Hier zijn we dus weer vertrokken voor de zoveelste diskussie over immigranten. Het komt mij zo stilaan de strot uit!

Als Vlaanderen een migratieprobleem heeft dan is het niet de immigratie maar de emigratie!

En dan heb ik het nog niet eens over de braindrain der akademici maar over de immobiliën-uittocht; de honderduizenden Nederlandstaligen die jaarlijks vlijtig op goedkopere Waalse grond gaan kleine Waaltjes maken.

Het demografische onevenwicht ten voordele van de Nederlandstaligen is aan het kantelen in de andere richting en de nieuwe generatie Onckelinxen, Coolsen, Van Cauenberghen en Vanweetikwatallemaal is NU in de maak en zal zich weldra tegen ons keren.

Een grootscheeps 'Wonen in Eigen Gewest'-projekt dringt zich op maar niets daarover in het programma van de NVA!

Ik pleit voor het rationeler gebruik van de beschikbare oppervlakte door meer te bouwen in de hoogte en op de tweede plaats meer bouwgrond ter beschikking stellen. Er zouden meer sociale woningen komen en minder groenoppervlaktes zouden aangesneden worden in Wallonië. Een sociale politiek zou zo hand in hand kunen gaan met een ekologische én een Vlaamsnationale. Maar ik predik helaas in de woestijn.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 oktober 2012 om 11:38.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:45   #33
eno2
Banneling

Standaard

België is vol en Vlaanderen is supervol. De immigratie moet tegengegaan worden, maar zonder racisme.
Oud 3 oktober 2012, 11:46   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

[quote=eno2;6351672]
Citaat:

Ja, maar toch

Liever supporteren voor racisten, dan het zelf uithangen, dat is veiliger
Ik moet me nergens achter verschuilen.
Niet achter de draadopsteller hierboven, niet achter de simpele mensen in de panorama-uitzending, nergens achter.

Voor mij staat de menselijke waardigheid boven alles.
Maar dan wel de menselijke waardigheid van iedereen. Ook van degenen die het niet meer aankunnen.

http://www.youtube.com/watch?v=BQ6COL_HkGk

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:53   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Hier zijn we dus weer vertrokken voor de zoveelste diskussie over immigranten. Het komt mij zo stilaan de strot uit!

Als Vlaanderen een migratieprobleem heeft dan is het niet de immigratie maar de emigratie!

En dan heb ik het nog niet eens over de braindrain der akademici maar over de immobiliën-uittocht; de honderduizenden Nederlandstaligen die jaarlijks vlijtig op goedkopere Waalse grond gaan kleine Waaltjes maken.

Het demografische onevenwicht ten voordele van de Nederlandstaligen is aan het kantelen in de andere richting en de nieuwe generatie Onckelinxen, Coolsen, Van Cauenberghen en Vanweetikwatallemaal is NU in de maak en zal zich weldra tegen ons keren.

Een grootscheeps 'Wonen in Eigen Gewest'-projekt dringt zich op maar niets daarover in het programma van de NVA!

Ik pleit voor het rationeler gebruik van de beschikbare oppervlakte door meer te bouwen in de hoogte en op de tweede plaats meer bouwgrond ter beschikking stellen. Er zouden meer sociale woningen komen en minder groenoppervlaktes zouden aangesneden worden in Wallonië. Een sociale politiek zou zo hand in hand kunen gaan met een ekologische én een Vlaamsnationale. Maar ik predik helaas in de woestijn.
Mocht de nva een programmapunt hanteren dat Vlamingen zou ontraden om de wijde wereld in te trekken, ik zou ernstig overwegen om mijn lidkaart terug te sturen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:55   #36
Moor
Gouverneur

Standaard

Ik ben helemaal geen racist, ik ben gewoon doodeerlijk, jullie f.... Vlamingen altijd afgeven op de Moslims en Marokkanen, maar kijk gewoon wat jullie hebben binnengelaten, Roma-zigeuners aan elke uithoek, De Stad Gent klaagt van de talrijke Bulgaren, enzo hahaha,

Belgie is een ramp, kijk gewoon hoe het eraan toe gaat,

EIGEN SCHULD DIKKE BULT

Laatst gewijzigd door Moor : 3 oktober 2012 om 12:02.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 11:56   #37
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
België is vol en Vlaanderen is supervol. De immigratie moet tegengegaan worden, maar zonder racisme.
Treft het U dan niet als ge met de trein of op de snelweg ergens naartoe rijdt, dat Vlaanderen wel een agrarische staat lijkt? Overal weidse groene landbouwlandschappen zo ver de horizon reikt...

Op de eerste plaats moet de emigratie tegengegaan worden. Niet de immigratie, want elke immigrant in Vlaanderen is een toekomstige Nederlandstalige. De franstalige gemeenschap in Brussel heeft dat veel beter begrepen; die denken in termen van de konkurrentieslag om de immigrant.

Het ultieme streefdoel moet de kaap van de 10 miljoen Nederlandstaligen zijn in Vlaanderen nog deze eeuw. Neen? Bruxelles haalt echter wel deze eeuw de kaap van de 2 miljoen franstaligen (en dat omdat de Vlaamse regering met de NVA op kop, weigert van massaal te investeren in het NL-onderwijs op zo'n manier dat de Kukturele Reconquista zou kunnen bewerkstelligd worden.)

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 oktober 2012 om 11:59.
Oud 3 oktober 2012, 11:59   #38
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Ik ben vorige week voor de zoveelste keer uitgescholden als vuilen blanken.
Dat is volledig je eigen schuld, je had de eersten die dat deden in elkaar moeten slaan, na verloop van tijd zouden ze wel gestopt zijn.
Oud 3 oktober 2012, 12:00   #39
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal geen racist, ik ben gewoon doodeerlijk, jullie fucking Vlamingen altijd afgeven op de Moslims en Marokkanen, maar kijk gewoon wat jullie hebben binnengelaten, Roma-zigeuners aan elke uithoek, Gnet klaagt van de talrijke Bulgaren, enzo hahaha

EIGEN SCHULD DIKKE BULT
De pest verwijt de cholera...
Oud 3 oktober 2012, 12:05   #40
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mocht de nva een programmapunt hanteren dat Vlamingen zou ontraden om de wijde wereld in te trekken, ik zou ernstig overwegen om mijn lidkaart terug te sturen.
Ik heb het natuurlijk in de eerste plaats tegen het gaan versterken van de Francité. Een paar dat Vlaanderen verlaat en de Francité gaat versterken dat betekent op termijn -3,2 eenheden voor NL en + 3,2 voor F; dat is 6,4 in de kering!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be