![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet kunnen! Nog wat extra belasting op energieverbruik of enkel glas ramen, beetje extra BTW op steenkool als ze nog een kacheltje hebben en een extra verplichting om hun badkamer anders in te richten met spaarknop en aparte verluchting. En als ze in het rusthuis "mogen": natuurlijk vet betalen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Ik verlaat deze draad tot hij opgekuist is.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Zo te zien is hij dan nu opgekuist.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En worden in hun thuisland al racistisch behandeld. Vandaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 oktober 2012 om 11:32. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
proficiat ! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Europees Commissaris
|
Hier zijn we dus weer vertrokken voor de zoveelste diskussie over immigranten. Het komt mij zo stilaan de strot uit!
Als Vlaanderen een migratieprobleem heeft dan is het niet de immigratie maar de emigratie! En dan heb ik het nog niet eens over de braindrain der akademici maar over de immobiliën-uittocht; de honderduizenden Nederlandstaligen die jaarlijks vlijtig op goedkopere Waalse grond gaan kleine Waaltjes maken. Het demografische onevenwicht ten voordele van de Nederlandstaligen is aan het kantelen in de andere richting en de nieuwe generatie Onckelinxen, Coolsen, Van Cauenberghen en Vanweetikwatallemaal is NU in de maak en zal zich weldra tegen ons keren. Een grootscheeps 'Wonen in Eigen Gewest'-projekt dringt zich op maar niets daarover in het programma van de NVA! Ik pleit voor het rationeler gebruik van de beschikbare oppervlakte door meer te bouwen in de hoogte en op de tweede plaats meer bouwgrond ter beschikking stellen. Er zouden meer sociale woningen komen en minder groenoppervlaktes zouden aangesneden worden in Wallonië. Een sociale politiek zou zo hand in hand kunen gaan met een ekologische én een Vlaamsnationale. Maar ik predik helaas in de woestijn.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 oktober 2012 om 11:38. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
België is vol en Vlaanderen is supervol. De immigratie moet tegengegaan worden, maar zonder racisme.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=eno2;6351672]
Citaat:
Niet achter de draadopsteller hierboven, niet achter de simpele mensen in de panorama-uitzending, nergens achter. Voor mij staat de menselijke waardigheid boven alles. Maar dan wel de menselijke waardigheid van iedereen. Ook van degenen die het niet meer aankunnen. http://www.youtube.com/watch?v=BQ6COL_HkGk .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gouverneur
|
Ik ben helemaal geen racist, ik ben gewoon doodeerlijk, jullie f.... Vlamingen altijd afgeven op de Moslims en Marokkanen, maar kijk gewoon wat jullie hebben binnengelaten, Roma-zigeuners aan elke uithoek, De Stad Gent klaagt van de talrijke Bulgaren, enzo hahaha,
Belgie is een ramp, kijk gewoon hoe het eraan toe gaat, EIGEN SCHULD DIKKE BULT Laatst gewijzigd door Moor : 3 oktober 2012 om 12:02. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Op de eerste plaats moet de emigratie tegengegaan worden. Niet de immigratie, want elke immigrant in Vlaanderen is een toekomstige Nederlandstalige. De franstalige gemeenschap in Brussel heeft dat veel beter begrepen; die denken in termen van de konkurrentieslag om de immigrant. Het ultieme streefdoel moet de kaap van de 10 miljoen Nederlandstaligen zijn in Vlaanderen nog deze eeuw. Neen? Bruxelles haalt echter wel deze eeuw de kaap van de 2 miljoen franstaligen (en dat omdat de Vlaamse regering met de NVA op kop, weigert van massaal te investeren in het NL-onderwijs op zo'n manier dat de Kukturele Reconquista zou kunnen bewerkstelligd worden.)
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 oktober 2012 om 11:59. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is volledig je eigen schuld, je had de eersten die dat deden in elkaar moeten slaan, na verloop van tijd zouden ze wel gestopt zijn.
|
|
|
#39 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#40 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb het natuurlijk in de eerste plaats tegen het gaan versterken van de Francité. Een paar dat Vlaanderen verlaat en de Francité gaat versterken dat betekent op termijn -3,2 eenheden voor NL en + 3,2 voor F; dat is 6,4 in de kering!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
|
|