![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zou bij het VB nooit zijn voorgekomen. Daarom dus dat ik pijn mijn hart had...de kiezers van de NVA ( voor de helft ex-VB'ers) zijn dat niet gewend...waar was Karim? Waar was Jurgen? Ik hoop dat de NVA daar snel van leert en een strikte regie toepast de volgende keer dat ze in de schijnwerpers moeten verschijnen...
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nationalisme: check Uitsluiting van bepaalde groepen: check Vurige toespraken: check Rechts tot extreem rechts: check Geen gevoel voor humor: check
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() niet alleen Termont..
Bruno de Wever - professioneel historicus en broer van - stelde onlangs op de Nederlandse radio dat zijn broer Bart het verlengstuk was van het VNV. Niet mijn woorden, wel die van de meest prominente deskundige in dit land inzake collaboratie. Bijzonder pijnlijk.
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Daniel Termont blijkt een reus op lemen voeten te zijn in Gent.
de SPA heeft maar 15 zetels. De Andere 11 gaan naar de kaktussen van Groen. ![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100 % akkoord ! Hitler was inderdaad een v.d. grootste redenaars ter wereld. Alhoewel, hij moest nogal veel naar z'n blaadjes kijken. Ooit zag ik een redevoering van Bart Dewever: hij sprak bijna 1 vol uur aan de hand van een sigarettenblaadje. Bijna alles kwam spontaan uit z'n mond !!! Termont daalt in m'n achting tot de laagste schuif. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vindt BDW juist wel en gevoel voor humor te hebben. Dat hij zijn verschijning op het balkon vergeleek met een sinterklaasvertoning duidt ook op een zelfrelativering die je bij een machtshongerige dictator die kickt op persoonlijke verheerlijking niet zou terug vinden. Ik zie hier geen Hitler en vindt de vergelijking beledigend, ongepast en vooral dom. Ondertussen moet men toch al weten dat die demonizerende angststimulerende aanpak niet werkt bij BDW en bij de kiezer.
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht zijn er wel parallellen.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In 2012 halen Sp.a en Groen samen 45,48% = 26 zetels. Al dat gejuich en borstklopperij dus om exact … 1,84% winst (!) Maar als we de 26 verkozenen de kartellijst wat nader bekijken wordt het pas echt boeiend: De Sp.a mandatarissen slepen 15 zetels in de macht want neerkomt op -2 (!) De Groene mandatarissen slepen 11 zetels in de macht wat neerkomt op + 5. Men kan dus besluiten dat de grote winnaars van deze verkiezingen in Gent de Groene jongens zijn en dat Sp.a eigenlijk … achteruit gaat. Zo zie je maar dat Termont missschien toch maar beter niet zo hoog van de toren blaast. Wat niet wil zeggen dat ik ontken dat Termont een fantastische persoonlijke score gehaald heeft.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Niet alleen dat. Toen hij triomfantelijk en pompeus op het balkon van het stadhuis stond en zich liet toejuichen, deed me dat onmiddellijk denken aan de foto op het balkon toen Hitler Reichskanzler was geworden. Alleen de fakkels ontbraken.
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |