![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De ambtenaren doen nutteloze jobs ... mjah u zegt maar.
Ik denk dat als de ambtenaren niets meer moesten doen er ook niet veel meer zou bewegen in ons land maar bon. Het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. Dus laat mij maar nutteloos zijn binnen 9 jaar ben ik er vanaf op 56 jaar. Pensioen = +/- 1600€ per maand (risicojob) en ik ken risicojobs in burger met veel minder risico's die een veel hoger pensioen hebben hoor. Maar bon ik zaag daar niet over ik ben tevreden met wat ik heb. Al bij al niet slecht voor een nutteloze. En zoals hier al gemeld werd iedereen kan solliciteren voor een ambtenaren job. Ben je daar principieel tegen geen probleem maar stop dan met zagen en wees dan content met een lager pensioen.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 3 november 2012 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal de ziekte van de maatschappij op elkaars kap zitten en dan verwonderd zijn dat men onverschillig wordt. Dat is met verschillende aspecten binnen onze samenleving reeds zo. Bij deze laat ik gewoon mijn "bloot gat" zien aan de zagers en klagers.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ook niet iedereen heeft de capaciteit om het aan te kunnen. Of moeten we de kriteria gaan verlagen om zelfs een vers geïmporteerde kamelenmestkneder een kans te geven? Citaat:
![]() |
![]() |
#247 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U loopt achter ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noem het onverschilligheid ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verklaart de ongelofelijk snelheid waarmee de meeste zaken binnen de bureaucratische kafkaiaanse mallemolen afgehandeld worden.
![]() |
#251 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zitten idd al moslims bij de ambtenaren zowel op hoog als laag niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je bent te laat ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus u bent bereid om een brandweerman, lid van de civiele bescherming of politieman hun pensioen af te nemen om uw wraak- en haatzucht ten opzichte van die te vet topambtenaren te verlichten?
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Heilige Drievuldigheidscollege te Leuven 0 in het Sint Pieterscollege te Leuven 0. De kamelenstrontkneders zitten allen in beroepsscholen als Redingenhof en De Miniemen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat we daar al over eens waren. De pensioenen van de meeste nuttige ambtenaren zijn zowiezo gelijk of lager dan die van hun equivalenten in de privé. Ze halen het plafond van de prive niet. Dus het plafond voor de ambtenaren en de privé gelijktrekken zou niks mogen uitmaken voor de "arme, onderbetaalde hardwerkende ambtenaar actief op politics.be"
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk geprobeerd.
![]() Het is aan u om uw stelling te bewijzen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen U ontgaat is dat onze vrienden-klagers het beu zijn om zich blauw te betalen voor de (te) riante pensioenen van de statutaire ambtenaren, om dan zelf afgescheept te worden met een (te) laag pensioen. In feite vraagt men, eenzelfde pensioen(berekening) voor arbeiders/bedienden/contractuele ambtenaren/statutaire ambtenaren. En wetende dat het geld niet aan de bomen groeit, dat het meer dan op is, zal dit dan waarschijnlijk een pensioen zijn, dat zowat het midden is van alle pensioenen nu. En eigenlijk wil ik persoonlijk zelfs nog zo ver niet gaan. Een verhoging van de laagste arbeiders/bedienden/contractuele ambtenaarspensioenen, betaalt met de afschaffing van de perekwatie der statutaire ambtenaarspensioenen, zou voor mij al een stap in de goede richting zijn. |
|
![]() |
![]() |