![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat iedereen "moet" betalen voor de ambtenaren, waarvan het aantal, in evenredigheid, wel een stuk hoger is, dan in de ons omliggende landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
We worden allemaal over dezelfde kam geschoren. Ik ken ambtenaren die nu hun motivatie kwijt zijn door dergelijke argumenten. In't kort gezegd door deze mensen ... jullie kunnen onze kloten kussen. Waarom iets meer en goed doen als het toch niet geaprrecieerd wordt. Ik kan ze geen ongelijk geven ... maw iedereen die kapt op de ambtenaar verdient een welverdiende "FUCK YOU" ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een van mijn bazen is een moslim ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel in Leuven doet er toch nagenoeg geen enkele ASO , in Diest ook niet trouwens, Daar is het ook niets in het Sint jan Berchmanscollege en zo goed als niets in De Voorzienigheid. KTA1 en KTA2 ,de beroepsscholen zitten wel vol Turken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die moslim is burgelijk ingenieur. En dat is niet de enige ik heb ook collega's die moslim zijn allemaal A2 en A1 gediplomeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laten we om te beginnen al eens uitmaken tegen welke ambtenaren precies deze haatcampagnes gericht zijn. En ik kan mij best inbeelden dat ambtenaren die op dit forum actief zijn zich wat beledigt voelen. De meesten proberen ook hun werk zo goed mogelijk te doen denk ik.
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar sta mij toe om dat kloten kussen over te slaan, daarvoor ga je iemand moeten zoeken die dat liever doet dan ik. ![]() Maar wat ik wel eens beantwoord wil, wat is je beroep, want bij mijn weten is er geen enkel ambtenarenstatuut die als risicoberoep erkend is, dus teach me something.
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de vakbonden die jullie vertegenwoordigen, en waarvoor jullie stemmen, in combinatie met populistische politiekers, die de moed niet hebben om recurrente
besparingen in te voeren, en daarom hun toevlucht nemen, tot telkens weeral nieuwe belastingsverhogingen. Maar wij zouden wel gek zijn, om het allemaal te blijven slikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het feit dat jij pretendeert dat je nergens van profiteert, maakt dat je een leugenaar of een domme kloot bent.... beiden zijn even erg, maar naar uw antwoord te oordelen zou ik het tweede denken.
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 3 november 2012 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pretendeerde niets, het ging tenslotte niet over mij. Maar dat je alleen maar de man kan aanvallen in plaats van op de bal te spelen spreekt natuurlijk boekdelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb een syndicaat maar ben niet aangesloten aangezien die toch van de werkgever afhangen. Dus nihil voordeel.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 3 november 2012 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het feit dat je niet zou profiteren van een systeem die je toelaat je onkosten, gemaakte km's enz... in te brengen en dus minder belasting te betalen, maakt je een domme kloot. Beetje triestig om zo te moeten antwoorden op een groter probleem ook, niet? Dat bewijst dan mijn tweede stelling dubbel
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 3 november 2012 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan als o.a. autist de voorwaarden om in het systeem mee te draaien niet in orde houden dus ben ik er van uitgesloten, ik trek dus geen dop of ziekenkas of OCMW of invaliditeit. Zie je hoe ik post? Zonder schelden, je moet het eens proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat moet jij dan maar eens proberen. Ik ben tenminste geciviliseerd genoeg om te erkennen dat het feit dat jij uit het systeem gestoten wordt idd niet eerlijk is en dat dit opgelost zou moeten worden, maar ik vind je manier van met ganse vuilbakken gooien op zijn minst een beetje oneerbiedig. Bij ons zitten ook profiteurs, maar dat maakt niet dat alle ondernemers profiteurs zijn hé. De ambtenaren die je, naar jouw reactie te lezen, slecht en onrechtvaardig behandeld hebben handelen in vele gevallen enkel naar regels die hen van bovenaf opgelegd worden en waar zijzelf voor ter verantwoording worden geroepen als ze ervan afwijken. Het lijkt me dan ook beter om je haat naar hen te richten die de regels maken. Er zijn er idd die daar gerust mogen buiten vliegen, maar toch niet allemaal.
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 3 november 2012 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |