![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hij werkte in een amerikaanse multinational als technische bediende bij de productie en hij was 85. zijn premie bedroeg toen meer dan 2.4mlj bf.
![]() |
![]() |
#302 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#303 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is makkelijker hier de kleine man aan te vallen omdat de grote man niet bereikbaar is. Simpel toch.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja dat moet zeker kunnen ... maar iedere ambtenaar over dezelfde kam scheren kan niet.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beginnen met die EU op te doeken zou al een start zijn zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() Het genoegen dat u heeft om andere mensen te kleineren is opmerkelijk,dan toch iets waar u door opvalt want voor de rest.......
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wezen wordt ik misbegrepen eerder dan dat ik er genoegen in schep. Het echte probleem zit eigenlijk bij u als ik dat zo mag zeggen, want tenslotte voel jij je persoonlijk aangesproken zonder dat dit bij mij als intentie aanwezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die groep eens deftig doet betalen voor hun dubbeldikpensioen, dan zullen ze allemaal 2 maand minder verdienen, en die 2 maand in een fonds moeten storten om hun collega's dat dik pensioen te geven... Wedden dat ze ineens allemaal niet meer gaan geinteresseerd zijn in dat pensioen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allee het zij vergeven zenne
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of omdat je ambulencier bent,of brandweerman? Ze zijn mikpunt van die vandalen.....gaat u daarmee akkoord? waarom zouden ambtenaren dan akkoord gaan met steeds groter wordende achterklap,en haat,opmerkingen als luierikken en profiteurs,die zijn namelijk niet uit de lucht idem-dito tegen de werklozen de zieken,de vreemden...vind gij dat nog normaal,ik was 16 toen ik begon te werken alle dagen de vroege dienst 6dagen per week en in een vreemde stad alle dagen mijn bed uit op 4u15 om dan om 6u te beginnen en in de namidag te stoppen om naar de avondschool te gaan. Denkt gij nu echt dat ik bezig was met wat voor pensioen ik later zou trekken laat staan dat ik met mijn loon bezig was op die leeftijd,als ge uzelf dan binnen proportie opwerkt binnen een parastatale instelling waarvoor zou ik mij dan moeten schamen? jullie scheppen een soort van haatklimaat,en ik zou willen dat u daar mee stopt,wij zijn namelijk niet op de wereld gezet om in jullie prive achterste te kruipen he kerel!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 3 november 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk het heeft er niets mee te zien, het probleem is dat er in de zeer nabije toekomst geen geld meer is om de pensioenen te blijven betalen. Het gaat vele mensen pijn doen. En ik vrees dat je er bij gaat zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er een collectieve schuld is bij de Vlaming staat buiten kijf, ze hebben het zover laten komen. En hier staan hier nu en in 2014 moet nog blijken of dat de Vlaming zich eindelijk bewust aan het worden is van het idee dat hij de eigen meester is van zijn lot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen ... de EU is Europa niet he dat zijn 2 verschillende zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De oorzaak daarvan zoeken is natuurlijk iets ingewikkelder en zo makkelijk niet om zwart-wit over te argumenteren. Maar ik zal u helpen, aangezien u blijkbaar uw cijferbrein niet kan uitschakelen. Dat komt, mijn beste, omdat de topambtenaren van uitzonderlijk niveau, dat wil zeggen nog boven niveau A (en dat zijn er in de verschillende departementen teveel idd) niet met pensioen gaan, maar op rust gaan. Concreet (juridisch dus) betekent dit dat hun wedde doorbetaald wordt (dat is zo voor generaals, rijkswachtkolonels, rechters uit de hogere rechtbanken, departement managers voor de F.O.D.'s, vaste kabinetsmedewerkers hoger niveau, enz...) Die individuele personen verdienen gemakkelijk 5000€+ en blijven dat ook doen en worden dus, aangezien zij het statuut 'ambtenaar' hebben, meegenomen in deze berekeningen, door statistici die, zoals u dus, niet de moeite doen om alles nauwkeurig te onderscheiden. Binnen die 40% die je trouwens noemt zit bijna geen enkele 'normale' ambtenarenjob niveau D, C of B. Het probleem situeert zich wel degelijk zoals hier wordt gezegd, bij de top. En als je daar aan twijfelt, pluis gerust uit hoeveel ambtenaren buiten categorie er zijn, je zal tot een verrassende vaststelling komen.
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het goed begrijp, maakt het voor geen enkele ambtenaar uit als men de plaffonering van pensioenen zoals in de privé zou overnemen.
Of ze zitten door hun armzalig loontje toch onder de plaffonering met het pensioen, en diegene die er ruim overzetten, gaan gewoon niet met pensioen. Probleem opgelost, Groot krantenartikel "Ambtenaren solidair met bedienden en arbeiders, vragen zelf voor dezelfde pensioenplaffonering". Voor de ambtenaren veranderd er niks, en het gezeik en gekak op hun pensioenregeling is van de kaart geveegd. Als dat geen Belgische oplossing is.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 november 2012 om 11:24. |
![]() |
![]() |