![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen die in de loopgraven werden misbruikt als kanonnenvoer waren echte helden. Maar wel dood. Ik hoop dat Bart de Wever hen bij de komende 11-November vieringen uitgebreid zal danken voor hun offers.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. en ik maar denken dat we in de dood allen gelijk waren .. niet dus .. er zijn dus vlaemsche en niet-vlaemsche dooien .. vlaemsch en niet-vlaemsch kannonnenvoer, net zoals sommigen beweren dat er vlaemsche en niet-vlaemsche spaarders zouden bestaan .. arme vlamingen .. altijd de pineut ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 november 2012 om 20:21. |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sjonge wat zuur .. maar om op uw vraag te antwoorden .. integendeel mijn waarde .. het ware mooi mochten die vlaemsche boerkes - waarnaar u zo liefdevol verwijst - behandeld worden als ik .. niets meer maar ook niets minder ..
|
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() via olland .. van de hak .. op de .. tak
|
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Dan moet er nog een pak veranderen in la Belgique... en dat is ijdele hoop!
|
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Ollanders Ollandse doden herdenken, waarom is het dan een schande dat Vlamingen Vlaamse doden herdenken?
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hou eens op met zeuren, je maakt deel uit van 1 van de rijkste bevolkingsgroepen ter wereld met de beste gezondheidszorg, niemand belet u uw cultuur te beleven, uw taal te spreken of u op wat manier dan ook te onderdrukken... Waarom zo zuur?
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben ik "zuur" omdat ik mijn verwondering uitdruk over een stupiede neiging van Belgicisten om oude spelling boven te halen? |
|
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuur is synoniem aan het worden van 'streeft een ander politiek ideaal na dan ik, dus moet ik even een poging tot belediging opzetten'.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een gezeik... heel spijtig dat de organisatie die in naam spreekt van de oud strijders zo een dwaas communiqué in de wereld stuurde. Maar is dat dan een reden voor ons om mee te stappen in die dwaasheid ? Alle soldaten die in '40 - 45 sneuvelden in hun strijd tegen de bezetter verdienen beter dan dat men hen hier probeert te recupereren in een vlaams of waals kamp. Godverdomme...
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() En... Wat klopt er niet?
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 november 2012 om 20:19. |
|
![]() |